|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ben ik ook weer.. ik ruik nu naar vogue douchegel en andrelon haarshampoo en nivea deo  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Kpuc dan heb je ne duvel wel verdiend al, ik moet nog beginnen, vanmiddag, ik heb wel een goed gesprek gehad met... je weet denk ik wel,waar Jannick ook veel aan heeft  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Over 15 minuten gaat den pc uit, als er nog iemand is die iets dringends tegen mij te zeggen heeft: nu is het moment |
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
Ikke
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Komt wel goed meid, grote knuf en hou de zonzijde he  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Quote Ikke: Ik ga ook werken     terug  Quote Kpuc: Komt wel goed meid, grote knuf en hou de zonzijde he  Liefs van mij jullie beiden  |
|
Ikke
Oudgediende
Nog 9 minuten  Voor kpuc alvast een *boink* en tot later  |
|
Ikke
Oudgediende
Nu ben ik echt weg, doei   Tot vanavond  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
hmm zondag naar 't windstrekenfestival als er nog kaartjes zijn  |
|
nietmeer
|
Anders laat je een flinken wind bij de kaartverkoop  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Hallo allemaal  Windstrekenfestival?? Wat voor muziek wordt daar gedraaid?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Kpuc.. die kaartverkoop bij ticketbox is al verkocht.. de enige optie is nu nog 't vvv.. de rest heeft al wel 'n kaartje maar ik zou eerst dat weekend weg zijn, maar dat gaat nu niet meer door  Ides of May komt, A balladeer en de Kast  |
|
|
oke  2 van de 3 ken ik Dus het is nog best een redelijk festival dus  |
|
nietmeer
|
LQ, dat wordt dan of op t web zoeken, of ertussendoor sneaken  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Little Queen: ben ik ook weer.. ik ruik nu naar vogue douchegel en andrelon haarshampoo en nivea deo  Ik heb me nooit zo veel bezig gehouden met het opdampen van scents en het inlassen van een andere huidconditie. maar dit verjaarkadeau ROX: Davidoff Echo since mijn vergrijzing. Quote for the eyes i know:
Take Heat and Bare Witness, Ye Who reads and Knows now - Knows me Well now and Then - with slight growing interest.
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goedenmiddag  |
|
|
Goeiemiddag Liz87  alles goed op deze grijze middag? |
|
Liz87 Erelid
|
Ja hoor... Heerlijk gesport net! Vol met positieve energie nu  En met jou? |
|
|
Mwoah, hier gaat t zijn gangetje  Dus als je wat positieve energie over kunt stralen naar mij, dan is dat welkom  Wat voor sport hebt u beoefend?  |
|
Liz87 Erelid
|
Eehm.. Eerst 30 min hardgelopen, en daanr nog 20 min rek/strek/buik oefeningen gedaan.. En 10 min beetje gedribbelt.. Haha heb je positieve energie nodig? Als ik het via de pc had kunnen doorstralen had ik dat uiterraard gedaan  |
|
|
Ow, je bent inspannend bezig geweest  En ja, ik heb wel wat behoeft aan positieve energie  Werk.. verkoudheid... *zucht* |
|
Liz87 Erelid
|
Kheb net je blog gelezen over je favo collega  Kan me voorstellen dat je dr een beeeetje doorheen ziet  Al op vakantie geweest? |
|
|
Nee, helaas nog niet  Met een beetje geluk heb ik over 2 weken vakantie  Dus dan kan ik lekker relaxen zonder gedoe aan mijn hoofd  Ben jij op vakantie geweest? |
|
Liz87 Erelid
|
Nou ja, niet echt vakantie. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in Zuid-Afrika op een kinderdagverblijf. Echt super! Zo super dat ik in januari gaan verhuizen naar Johannesburg om daar verder te werken en te gaan studeren. Door mn enthousiasme vergeet ik te vragen waar jij heen gaat op vakantie   |
|