|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Little Queen: howly shit ik moet nu echt weg..
toedels  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
LQ: aw  wrom?   Tom: ik denk dat ik de details niet wil weten  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Daaaaaag LQ  Tom, heeft het iets met de wc te maken?  |
|
Puck Oudgediende
|
Ik heb hier BUP/IFO/VOB-bestanden.. Iemand enig idee wat dat betekent? Dubbelpost..  |
|
|
Quote Puck: Ik heb hier BUP/IFO/VOB-bestanden.. Iemand enig idee wat dat betekent?  Umm... dat is van een DVD video??? |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Puck: Tom, heeft het iets met de wc te maken?  nee, moest gedroogde pruimen eten toen ik nog heel klein was, en smerig dat die dingen zijn,   |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Quote Puck: Ik heb hier BUP/IFO/VOB-bestanden.. Iemand enig idee wat dat betekent?  Umm... dat is van een DVD video??? Jaa! Zo'n video met allemaal van die 3-minuut-filmpjes van vroeger. Ik moet hem voor de buurman kopieeren (Hij is 3,44 GB  ), maar ik weet niet of ik hem op verschillende CD'tjes kan branden.. Want ik kan de bestanden niet afzonderlijk openen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Puckmoet je hem openen in een edit- programma openen en in stukjes knippen |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: @Puckmoet je hem openen in een edit- programma openen en in stukjes knippen edit-programma?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
bv Windows movie maker, weet niet waarin het bstand gemaak is |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: bv Windows movie maker, weet niet waarin het bstand gemaak is Bij zo'n bedrijf die oude filmpjes op een dvd zet  Maar ik denk niet dat het gaat lukken, wacht heeeel even! VIDEO_TS * BUP-bestand * 6 kB VIDEO_TS * IFO-bestand * 6 kB VTS_01_0 * BUP-bestand * 38 kB VTS_01_0 * IFO-bestand * 38 kB VTS_01_1 * VOB-bestand * 1.048.544 kB VTS_01_2 * VOB-bestand * 1.048.544 kB VTS_01_3 * VOB-bestand * 1.048.544 kB VTS_01_4 * VOB-bestand * 462.106 kB |
|
|
Waarom brand je hem niet op 1 DVD ipv op allerlei cd'tjes?? Dat is de makkelijkste oplossing toch? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Waarom brand je hem niet op 1 DVD ipv op allerlei cd'tjes?? Dat is de makkelijkste oplossing toch? Joaaah, hij heeft dvd+r 4,7 GB/120 minuutjes gekocht  Dus ik ga het maar gewoon proberen  |
|
|
Succes;) Maar het zal wel goed komen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Succes;) Maar het zal wel goed komen  Zeg dat niet te vroeg  Als ik iets 1x heb gedaan vergeet ik het ook niet meer, maar dit heb ik nog nooit gedaan, dus ik kijk wel of het lukt  Ik heb nog 4 reserve  |
|
|
Als je nero gebruikt, dan moet je de optie DVD-video bestanden branden (of iets dergelijks) kiezen Want dat werkt wel bij mij thuis als ik zulke bestandjes moet branden  Maar ik heb het volle vertrouwen in je  *slijmslijm* En reserve is altijd goed  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote berniew: Maar ik heb het volle vertrouwen in je  *slijmslijm* zie ik hier iets leuks opbloeien?;)  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Als je nero gebruikt, dan moet je de optie DVD-video bestanden branden (of iets dergelijks) kiezen Want dat werkt wel bij mij thuis als ik zulke bestandjes moet branden  Maar ik heb het volle vertrouwen in je  *slijmslijm* En reserve is altijd goed  Oooooooooooooooooh, kutjes  Hij had net 1 bestand gedaan, en toen *knetter knetter* boem.. En toen was de computer uit  Ik ga nu maar even zo veel mogelijk afsluiten, misschien doettie het dan wel  Tot ooit  |
|
|
Quote ToM_xlr: zie ik hier iets leuks opbloeien?;)  Geen idee of jij daar plantjes hebt staan  Niet vergeten water te geven he @Puck: balen  maar niets aan t doen  1 dvd verpest, nog 4 te gaan  |
|
ToMxlr
Erelid
|
oke, hou je van Pokon?  |
|
|
Quote ToM_xlr: oke, hou je van Pokon?  Niet puur  Maar een pokon jus mixje gaat er wel in  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Cootje   |
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Cootje   Ohjee... betrapt   Hey ToM |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Quote ToM_xlr: zie ik hier iets leuks opbloeien?;)  Geen idee of jij daar plantjes hebt staan  Niet vergeten water te geven he @Puck: balen  maar niets aan t doen  1 dvd verpest, nog 4 te gaan  Eh, nou ziet-ie niet dat er iets in de brander zit.. Wat een irritant ding  Ik wacht wel op de hulptroepen  |
|
|
Tja, vrouwen en techniek  haha srry   kon t niet laten  |
|