|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Laterz Tom  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Little Queen: wat is 't probleem puck.. heb niet zo'n zin om dat allemaal door te lezen enzo..  vertel Ik moet een dvd branden, maar de computer werkt nie tmee  Quote berniew: Puck: wil je niet zulke moeilijke vragen stellen Ik weet eigenlijk niet of dat met wmp kan  ik gebruik altijd nero Mannen en techniek  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm.. ik heb nog nooit 'n dvd gebrand  ..maar probeer 'ns bij nero te kijken of daar iets bij staat.. Mensen kijk 'ns op m'n blog en bewonder mijn schermsnot  |
|
|
Quote Puck: Mannen en techniek   foei  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Hmm.. ik heb nog nooit 'n dvd gebrand  ..maar probeer 'ns bij nero te kijken of daar iets bij staat.. Mensen kijk 'ns op m'n blog en bewonder mijn schermsnot  Nero  Ik ga maar eventjes kijken of het erop staat  Anders zal ik op internet moeten zoeken of ik het ergens kan downlaoden ofzo (hint hint) Nee, we hebben het niet  (Handig zo'n zoekfunctie in het startmenu  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Puck.. dat staat standaard op windows dacht ik  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Puck.. dat staat standaard op windows dacht ik  Hier niet dus..  (Wat mis ik nu m'n verbaasde smile van msn toch..  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Puck niet  heb je heel goed gekeken  |
|
|
Nee, nero staat niet standaard op windows. tenzij je zo'n voorgeinstalleerd ding hebt nero |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Nee, nero staat niet standaard op windows. tenzij je zo'n voorgeinstalleerd ding hebt nero Gracias  |
|
|
wacht maar tot je de rekening ziet  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: wacht maar tot je de rekening ziet  Oh, lekker ben jij 'Free update' ? O, wacht, hoe kan ik iets updaten wat ik niet heb  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm.. ik moet zo naar de tandarts  *blert mee met summer of 69* |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jannick: Ga ik spijt krijgen wanneer ik hoi zeg?    Misschien.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Beste,,
Hartelijk dank voor uw e-mail en de door u genomen maatregelen. De blokkade is verwijderd. Het kan c.a. 60 minuten duren voordat dit merkbaar is.
Met vriendelijke groet,
*** XS4ALL Internet B.V. Diemen ********* http://www.xs4all.nl/veiligheid/ |
|
|
Quote Puck: Quote berniew: wacht maar tot je de rekening ziet  Oh, lekker ben jij 'Free update' ? O, wacht, hoe kan ik iets updaten wat ik niet heb  Free trial version... en als je t gebrand hebt weer van je pc gooien  Maar heb je echt geen brandprogramma op je pc staan? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Quote Puck: Quote berniew: wacht maar tot je de rekening ziet  Oh, lekker ben jij 'Free update' ? O, wacht, hoe kan ik iets updaten wat ik niet heb  Free trial version... en als je t gebrand hebt weer van je pc gooien  Maar heb je echt geen brandprogramma op je pc staan? Ehmm, ja, ik doe het echt altijd met WMP (We hebben de nieuwe versie, net nieuwe computer) Oh god, als ik nou net ff iets beter had gekeken.. 'Windows DVD Maker' .. (Geen commentaar ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm krijg in 'n sms van orange..je rekening bedraagt 12,50 euro..en wordt medio 28-08 afgeschreven.. moet dat nou gemeld worden ? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Wish me luck.. ik ga naar de tandarts..
|
|
|
Quote Little Queen: Hmm krijg in 'n sms van orange..je rekening bedraagt 12,50 euro..en wordt medio 28-08 afgeschreven.. moet dat nou gemeld worden ? Ik wou dat ik dat smsje kreeg  Helaas valt dat smsje bij mij altijd stukken hoger uit  Puck: vrouwen.....  LQ: good luck!!! |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Puck: vrouwen.....  Maar ik weet niet hoe die man het op de dvd heeft gekregen, want hij doet 4 bestanden (van de 8.. ) niet.. Ik heb een 'snotje' (Dankje LQ..  ) gemaakt, ik zet hem ff op photobucket.. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Hmm krijg in 'n sms van orange..je rekening bedraagt 12,50 euro..en wordt medio 28-08 afgeschreven.. moet dat nou gemeld worden ? Daar doe ik een half jaar mee..  Succes!! |
|
|
Misschien heb je alleen die 4 (van de 8 ) nodig?? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote berniew: Misschien heb je alleen die 4 (van de 8 ) nodig?? Tsja, dat zijn wel de filmpjes zelf.. Weet je wat, ik doe het gewoon  (NEEE, niet..  Ik durf het niet  ) En photobucket laad niet.. Gaat lekker hier vandaag.. |
|