|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Pluppel: Welk kerkje?  HET kerkje in HET water  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Berniew als het goed is niet  .. Ik vind 'm mooier dan 't kerkje.. ik zou er wel weer 'n snotje van maken  goed  Pluppel kijk op m'n blog  |
|
|
LQ: oke, zolang je maar niet mn zakdoekjes jat  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Nee berniew ik heb al op printscreen gedrukt nu nog even posten  zet 'm wel in dezelfde blog  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ach, die kerk!.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Berniew: Waarom breng je hier dan niet wat leven in den brouwerij? Omdat de buurvrouw langskwam, en volgens mij bijna het branden gelukt is  |
|
|
LQ: de tweede!!!!!  haha PLuppel: klinkt alsof je die kerk herkent  Puck: mooi zo  is t nu dan tijd voor wat leven in de brouwerij?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
jaa.. leven  *zucht* wat 'n enthousiasme toch weer.. |
|
|
LQ: sorry  maar ik ben saai (volgens een bepaald persoon  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
hmm..ik verveel me.. heb niks te doen, ja moet zo naar de BSO m'n buurmeisje ophalen, ze blijft ook hier eten enzo..  dus dat is wel gezellig denk ik.. en vanavond maar weer tv kijken ONM begint.. daarna 'n ziekenhuisprogramma kijken ofzo.. even msnen/wmren en dan NCIS kijken  |
|
|
en dat noem je niks te doen hebben?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
njah.. weetje ik zoek afleiding hmm dit is al de 3de keer vandaag dat konqueror flipt argh dan maar firefox  |
|
|
Je kunt... > spelletjes doen?  dat is afentoe wel afleiding  > Leuke dingen doen met vrienden... > schelden op konqueror Tja, het houdt je bezig he  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
godver.. ik wil 'n cd rippen, alleen ik heb net Linux dus geen flauw idee hoe 't werkt en via K3b lukt het nog niet  Grapje hij doet 't al  |
|
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Berniew  dat mag je niet zeggen |
|
|
LQ: wat mag ik niet zeggen??  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
vrouwen en techniek  .. dat niet  |
|
|
Quote Little Queen: vrouwen en techniek  .. dat niet  Dat kan op 2 manieren opgevat worden  Kennelijk vat jij het op de negatieve manier op  Of je vat t op de positieve manier op en je vind dat dan weer niet kunnen?  waaah, je maakt me in de war  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Little Queen: vrouwen en techniek  .. dat niet  Ken u zelve.. LQ is niet echt technisch.. concludeer ik? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ja nou het kwam best wel negatief over  .. hallo ik heb linux sinds 3 dagen voor m'n vakantie, en ik ben nu weer 2 dagen thuis.. best knap toch dat ik nu al weet hoe 't moet  zonder hulp van iemand  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Little Queen: godver.. ik wil 'n cd rippen, alleen ik heb net Linux dus geen flauw idee hoe 't werkt en via K3b lukt het nog niet  Grapje hij doet 't al  Jij hebt pas leuke humor! |
|
|
@heraux: moet ik je even overeind helpen, nadat je van je stoel gevallen bent van t lachen?;) @LQ: oke, dat is wel knap  uiteindelijk kom je er wel  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Precies..  ik kom er wel  Hoi Heraux trouwens  |
|
|
Ja  uiteindelijk wel  oei... Bernie toch  Maar ik ga naar m'n huisje toe  want ik ben vrij  t was gezellig  en spreek jullie snel  bye bye all     edit: en ja, soms ben ik smileyverslaafd  |
|