|
nietmeer
|
Niet vanwege die pizza, die maakt me wel woest maar iets heel anders, ik heb net mn mailtjes verwijderd, PP geleegd, veel plezier hier nog, ik ben er weg van  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Doei Kpuc  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Doei Kpuc..  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Heej Kpuc, je laat toch niet de boel in den steek hè??? Nergens voor nodig kerel...  Die komt wel terug neem ik aan,ik heb ook wel eens zo'n bui van laat de boel de boel maar. |
|
Ikke
Oudgediende
Face it: het leven is één grote rotstreek..   |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Daar heb ik ook wel zin in, de boel de boel laten... |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Uhh goeieavond, is het hier een beetje gezellig? |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Ikke, het leven kan rare dingen met je doen maar daar aan toegeven moet je zien te voorkomen hoor. Je moet er gewoon zelf iets van maken en desnoods met behulp van anderen als je er eens niet aan uit kunt komen.  Goeiesavonds Brie @Luna, het is toch niet besmettelijk hè???  |
|
Brie Erelid
|
Hee ronnie  , hoe gaat ie? |
|
Luna
Moderator
Soms is het achter de schermen net zo ongezellig als voor de schermen, Ron  |
|
Ikke
Oudgediende
Optimism (n): The doctrine, or belief that everything is beautiful, including what is ugly, everything good, especially the bad, and everything right that is wrong. Being a blind faith, it is inaccessible to the light of disproof. An intellectual disorder, yielding to no treatment but death. It is hereditary, but fortunately not contagious. |
|
nietmeer
|
aloha mensen  |
|
nietmeer
|
srry ga er weer vandoor  trainingstijd  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@ Brie, goed hoor...;) @Luna,Dat komt overal voor waar gewerkt wordt. Maar je gaf het zelf net al aan dat je aan vakantie toe was meen ik gelezen te hebben.Ga dan ook is een keer als je het zo hard nodig hebt.... |
|
Brie Erelid
|
Dat was snel aimed  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Hij kwam,hij zag en hij ging trainen. Kort maar krachtig dus....  |
|
Luna
Moderator
Quote RonHunter: @ Brie, goed hoor...;) @Luna,Dat komt overal voor waar gewerkt wordt. Maar je gaf het zelf net al aan dat je aan valkantie toe was meen ik gelezen te hebben.Ga dan ook is een keer als je het zo hard nodig hebt.... Dat is om andere redenen, wil in vakantie huisje zoeken en ander werk, heeft niks te maken met dat ander gedoe hier.. |
|
Ikke
Oudgediende
Wat een ongelooflijke puinzooi is het toch weer... Blegh... Ik wou dat ik nu gewoon alles achter kon laten en ergens anders een kampement kon opzetten en vandaar weer opnieuw kon beginnen  |
|
Luna
Moderator
Nja Ikke, zou fijn zijn soms,he |
|
Ikke
Oudgediende
Alles waar ik de afgelopen tijd zoveel moeite in heb gestoken om het op te bouwen stort nu helemaal in, met een gemak dat evenredig is aan de moeite die het gekost heeft... Ik kan wel janken... Oh nee, dat kan ik niet   |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Luna; het komt allemaal wel weer goed hoor,daar ben ik niets bang voor...;) |
|
Luna
Moderator
Op mijn werk heeft iemand een muis doodgetrapt  Vond ik echt cru.. |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb zin om alles wat ik hier zie kapot te slaan... Maar dat helpt op de lange duur ook niet... |
|
Luna
Moderator
Nee, dat helpt ook niet... |
|
RonHunter
Oud Moderator
Quote Luna: Op mijn werk heeft iemand een muis doodgetrapt  Vond ik echt cru.. Wat een lefgozer zeg....  |
|