|
Erik Senior lid
 WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Quote Brie: @ erik, Is nog best veel werk hoor.. eerst naar mn mailbox, dan op de link drukken en dan ook nog op accepteren! Wordt al moe bij de gedachte  En ik heb je ook nog gekrabbelt  Omdat je bij mij deed  |
|
Erik Senior lid
 WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Brie, we hebben zelfs een connectie al  Erik »? Maureen »? Taianaa »? Brieee Erik »? Maureen »? Iris »? Brieee Erik »? Rhona »? Marc »? Brieee Wat is de wereld toch klein  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Erik, ja dat wist ik al haha  had ik ook al naar gekeken  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hoe oud is Robin?  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
de meeste kinderen zijn schatjes |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Gelukkig maar, want ik heb mijn neefje meegemaakt.  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Giovanni: Hoe oud is Robin?  Hij is niet echt een drukte maker hoor.. en zit nu achter de ps2  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Giovanni: Hoe oud is Robin?  Hij is niet echt een drukte maker hoor.. en zit nu achter de ps2  Oh dan heb je voorlopig geen kind aan hem.  |
|
Brie Erelid
|
Toch wel een uitvinding die playstationdinge  |
|
Theetje
Oudgediende
Hij praat heel veel als hij een spelletje speelt   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Theemonster: Hij praat heel veel als hij een spelletje speelt   Leuk  |
|
Brie Erelid
|
Hahah dat deed ik ook altijd als ik ging Nintendoen (die goeie oude tijd  ) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Theemonster: Hij praat heel veel als hij een spelletje speelt   Leuk  dat zijn echt een mannen en jongens en kinderen eigenschap te zijn  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: Hij praat heel veel als hij een spelletje speelt   Brrrrrrrrrrr, dat háát ik  Werkelijk..  "Pak aan, hier!" "Ik krijg je nog wel hoor!" "Wojoo!! Heb ik nog niet die punten!"  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Brie Erelid
|
Doeg ikke   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Thee-Plus een hoop @#$%^&  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Doei Ikke, sterkte ermee    Dank je  *boink  Gio *boink* Brie   |
|
Brie Erelid
|
Quote Jannick: Quote Theemonster: Hij praat heel veel als hij een spelletje speelt   Brrrrrrrrrrr, dat háát ik  Werkelijk..  "Pak aan, hier!" "Ik krijg je nog wel hoor!" "Wojoo!! Heb ik nog niet die punten!"  Hahah dan lig je toch helemaal in een scheur als je iemand zo fanatiek achter een spelletjescomputer ziet zitten  ? Mijn broertje was zelfs zo erg dat ie met z'n controller ging meebewegen met het spel  ! |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Grrr   zou ik met een klasgenootje een dvd gaan kijken voor school voor een herkansing, is die dvd overal uitgeleend en uiteraard niet meer op tijd terug. dat betekent nog meer leren. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote gothic: Grrr   zou ik met een klasgenootje een dvd gaan kijken voor school voor een herkansing, is die dvd overal uitgeleend en uiteraard niet meer op tijd terug. dat betekent nog meer leren.  succes  |
|