|
nietmeer
|
smorgens allen...  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Goeiemiddag allemaal, (tijdsverschil 5 uur) |
|
nietmeer
|
Hey die Ron, zit je nu alweer te freaken tijdens je vakantie? |
|
nietmeer
|
Cootje  Ron *boink* kann het niet laten, op de floptop met de noten in het zand  |
|
RonHee Oudgediende
|
Je moet toch wat, het is hier te heet om zelfs je eigen drankje op te tillen  |
|
nietmeer
|
 Kpuc... Tja, als het te warm is kun je maar beter met een warme laptop op schoot zitten  |
|
RonHee Oudgediende
|
Die staat gewoon op tafel, ik lekker onder de parasol, want het heetste deel van de dag breekt net aan. En als ik het te warm krijg: een frisse duik. |
|
nietmeer
|
Ik weet niet hoe t daar met de luchtvochtigheid is gesteld maar hier is t nu vies dampig, Ron, straal me ff over  |
|
nietmeer
|
Quote RonHee: Die staat gewoon op tafel, ik lekker onder de parasol, want het heetste deel van de dag breekt net aan. En als ik het te warm krijg: een frisse duik. Gelijk heb je  Quote Kpuc: Ik weet niet hoe t daar met de luchtvochtigheid is gesteld maar hier is t nu vies dampig, Ron, straal me ff over  Volgens mij willen we dat allemaal wel  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Kpuc: Bangkok: 33c volop zon, luchtvochtigheid 70-80%, dus veel zweten. Beneden in de straten: veel verkeer dus ook veel smog, hier op het dak een fris briesje. |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Goedemiddag vanuit een klef en warm Shanghai. Ik ben inmiddels 36 uur wakker en heb 12 uur tijdsverschil voor mijn kiezen gekregen. Ik zit er dan ook als een zombie bij. Paar mensen ontmoeten en dan maar weer richting hotel denk ik... |
|
nietmeer
|
Oeff, jullie zitten in de steden dus, brrr. Dan blijf ik nog wel even hier  Mexicaan, tijd voor een tussendoors snurkje zou ik zeggen. |
|
nietmeer
|
de Mexicaan: Goeiemiddag werledreiziger, het is wat met die jettlag... sterkte! Vergeet niet een wekker te zetten straks  |
|
RonHee Oudgediende
|
Goeiemiddag Mexicaan, is het daar ook zo benauwd? |
|
nietmeer
|
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
RonHee, ja behoorlijk. Waar ben jij dan? |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Kpuc, ik blijf niet in Bangkok zitten. De bedoeling is dat wij (mijn vrouw en ik) morgen doorreizen naar haar geboorte-dorp en dat we daar de rest van de vakantie doorbrengen bij haar familie. Is wel geinig: een oude kameraad van mij (NL) heeft daar een bedrijf, dus dat wordt heel veel bijpraten....voorzien van de nodige versnaperingen: hij is getrouwd met een nicht van mijn vrouw, en weet niet dat wij komen....Suprise!!!  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ de Mexicaan: Thailand, Bangkok. op dit moment. Ik reis door voor de rest van de vakantie: Kampheang Phet om precies te zijn |
|
nietmeer
|
Dat is zeker een verrassing dan, mooi tijd om eens lekker bij te leuten onder het genot van een Thaise pint  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ja zeker, wij hebben elkaar al zeker 4 jaar niet gezien, wel regelmatig contact. Het leuke is dat Jeab, zijn vrouw het WEL weet, maar Theo weet van niets... |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Nou Ron, je maakt wel indruk hoor, ze vallen helemaal stil  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ja die indruk had ik ook al, dus ik denk dat ik maar ga zwemmen. |
|
Puck Oudgediende