|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Gooedemorgen  Ik ben vandaag heerlijk wakker geworden om tien voor half 10.. Elrohir kwam mijn kamer binnen en deed het licht aan (dat was wat minder) maar ik zit nu achter de heerlijke koffie  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Haaaallo  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Puck: hier op het dak heb je gelukkig een beetje wind, beneden in de straten is het niet te harden: geen zuchtje wind.
@ Thee: Een theemonster achter de koffie? Ben je bekeerd of zo? |
|
Theetje
Oudgediende
@RonHee; nee, ik drink hier altijd koffie, is echt heel lekker hier, de koffie  |
|
RonHee Oudgediende
|
Hier snappen ze nog steeds niets van lekkere koffie, gelukkig heb ik een senseo hier staan. |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
RonHee Oudgediende
|
  , ik ga lekker het zwembad in, verkoeling zoeken |
|
Puck Oudgediende
|
Quote RonHee:   , ik ga lekker het zwembad in, verkoeling zoeken Veel plezier  |
|
nietmeer
|
Quote RonHee:   , ik ga lekker het zwembad in, verkoeling zoeken Veel spetter plezier Ron    |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hellows  |
|
nietmeer
|
hallo mensen |
|
Liz87 Erelid
|
Hmmz, tis hier wel heel erg uitgestorven.. |
|
nietmeer
|
ja liz dat klopt  normaal reageren er tig mensen op een 'hallo'  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Detective: ja liz dat klopt  normaal reageren er tig mensen op een 'hallo'  Ik kom al Grr, onze Detective is vertrokken |
|
nietmeer
|
*Komt binnen en ziet dat het helemaal leeg is* Wat is er aan de hand hier? Maar gauw even de ramen opengooien voor een frisse wind en de koffie aan zetten voor diegenen die er zometeen één lusten  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote positivily: lekkel maar ik heb helaas geen tijd meer op het op te drinken   Nouja zeg... laat je me nu al in de steek  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote positivily: lekkel maar ik heb helaas geen tijd meer op het op te drinken   Nouja zeg... laat je me nu al in de steek  Ik ook even, ik moet foldertjes rondbrengen.. Blegh Mja, anders moet ik het in de regen doen!  (Bedankt voor het toevoegen  ) |
|
Liz87 Erelid
|
Goedenmiddag.. Zijn dr al wat meer mensen online?  |
|
nietmeer
|
Ik nog wel  Hoi liz  |
|
Liz87 Erelid
|
Hey Cootje!  Alles goed? |
|
Liz87 Erelid
|
Hmmz.. Ik ben dr ook weer vandoor.. Mag weer heerlijk werken tot vannacht.. Doeggies!   |
|
nietmeer
|
Nouja... het wil niet echt lukken vandaag  Dan niet, dan sluiten we maar! |
|