|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Nou, dan moeten we toch eens aan tafel gaan zitten hoor....;) Maar het komt wel goed, ben voorlopig nog hier.  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Kpuc Schavuit! Gedraag je!  Anders moet ik je een waarschuwing geven!  Ghehe... Goeiemorgen allemaal  |
|
nietmeer
|
 Goeiemorgen Jive ! Wel fijn hoor dat we nu een stamtafel krijgen  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik hoorde iets van koffie?
|
|
RonHunter
Oud Moderator
Smorgens Jive *BOINK* @C  tje , ho ho, ik heb nog niets geregeld met de chef hoor. Die moet zo'n tafel aanschaffen....  De koffie staat voor het grijpen Pups  zelfbediening zolang het nog rustig is in de kroeg....  |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Ik hoorde iets van koffie?
   Smorgens Puppy @Ron: Ik zal m'n charmes eens in de strijd gooien  Kpuc: Baas, krijgen we een echte stamtafel? Please  |
|
nietmeer
|
Mwahh, als je even in de hoek kijkt Ron  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Is wel nog een beetje stoffig  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ojee, ik hoop dat hij groot genoeg is, maar we zien wel.....  |
|
nietmeer
|
goedemorgen iedereen  Ron voor 2e x *boink* |
|
puppy Erelid
|
he Co? Waar ben je nou op msn? KOm ik hier speciaal nog even een bakkie doen voor Co en laat ze me zomaar in de steek  *Pakt een bakkie troost* |
|
nietmeer
|
@puppy: Ik was even een emmertje sop pakken om onze stamtafel op te poetsen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen Puppy  Ligt het aan mij of heb ik je al een hele tijd niet gezien?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Puppy, je moet het Cootje niet kwalijk nemen hoor, ze is een beetje van de leg af, om het maar eens zachtjes uit te drukken  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: @puppy: Ik was even een emmertje sop pakken om onze stamtafel op te poetsen  Hup C  tje  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Puppy, je moet het Cootje niet kwalijk nemen hoor, ze is een beetje van de leg af, om het maar eens zachtjes uit te drukken  Nou zeg  |
|
RonHunter
Oud Moderator
*Duikt weg achter de toog om een natte doek van Cootje te ontwijken* Nou Cootje, wel kort aan den kar zeg   |
|
nietmeer
|
@Ron: Je weet toch dat je me s'ochtends met knuffels moet ontvangen en niet met kritiek  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: @Ron: Je weet toch dat je me s'ochtends met knuffels moet ontvangen en niet met kritiek    |
|
nietmeer
|
Volgens mij is t droog, zo maar eens het stalen ros bestijgen om het krijgsplan te smeden  Tot laters vandaag  |
|
nietmeer
|
@Misha:  Kijk jij weet hoe het hoort  Laters Kpuc, en succes  |
|
puppy Erelid
|
Quote Blend: Goedemorgen Puppy  Ligt het aan mij of heb ik je al een hele tijd niet gezien?  Klopt Blend. Ben tijdens mijn vakantie niet online geweest en ik heb het gewoon superdruk met andere dingen (mijn kids bv  ) Kom wel weer eens kijken als de scholen zijn begonnen of 's ochtends een bakkie halen. Maar de aankomende tijd zal ik ook niet veel online zijn... Alles goed verders??? |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Volgens mij is t droog, zo maar eens het stalen ros bestijgen om het krijgsplan te smeden  Tot laters vandaag  Tot vanmiddag Kpuc  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Tot straks chef  *BOINK* |
|
nietmeer
|
Oe we gaan lekkere broodjes eten  |
|