|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
|
|
nietmeer
|
 Doeg Puppy, en tot gauw  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ja hoor Puppy, alles gaat prima hier  dank je Veel plezier met de kids en tot lezens  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Misha, het spijt me voor jou maar zelf meegebrachte etens- en drinkwaren mogen in dit café niet genuttigd worden jongeman... Hè das nou jammer Doei pups   Ik ga eten Doei  |
|
nietmeer
|
Misha: Smakelijk ! Ik ben er ook even vandoor voor wat verplichtingen... Ben met een uurtje wel terug  Tot zo  |
|
nietmeer
|
Zo, daar ben ik weer...  Niet erg druk hier, he? |
|
RonHunter
Oud Moderator
Ben even vlees aan het braden C  tje, ben der zo ook weer hoor.  |
|
nietmeer
|
@Ron: Ach ja, ik loop nu ook in en uit vanwege m'n kleine ventje... Ik zal alvast een verse bak koffie maken  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Strak plan, ben der zo wel aan toe  Zo hoor, en nu eerst een senseo  |
|
nietmeer
|
klop klop ja even rond kijken weer een aander cafe wel leuk is dit ter herinnering aan kpuck dan vindt ik dit een grandioos idee hoop dan wel dat de kroeg in zijn stijl blijft humor en een biertje laat ik dan voor een keer vroeg beginnen wie tapt mij even een duveltje in
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*tapt een duveltje* hier hans, en oja, goeiemorgen!  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Zeg Andreesie sinds wanneer neem jij mijn taken over zonder overleg????  |
|
nietmeer
|
*pakt een senseo en laat het gekibbel langs zich heen gaan* Hey Hans en Andreesie, goeiemorgen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ron, sinds ik sneller was met tappen  na 1 minuut en 14 seconden had hans zijn duveltje al  hey C1000tje |
|
nietmeer
|
bedankt voor den duvel maar is deze mooie kroeg er voor kpuck |
|
nietmeer
|
ik ben gister tenslotte de hele dag in het zieken huis geweest wel weer wat gemist geloof ik |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Andreesie, we hebben helemaal geen Duvel van het vat, dat wordt te weinig gevraagd om te tappen, gewoon flesjes dus.....   *pakt Andreesie bij zijn lurven en zet hem bij de ballenbak* Zo, als je wilt werken ga je die ballen maar poetsen   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
*gaapt* |
|
Blend
Oud Moderator
Je zou maar op straat lopen even willen bellen en ergens willen zitten, dan is dit idd de plek die het meest voor de hand ligt  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Ron: niet meer nee, hans heeft het helemaal leeg gemaakt  nee!!! ik ben geen schoonmaker  mijn handjes zijn bedoeld voor vakkevullen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, hij heeft zn gordel niet om  |
|
Blend
Oud Moderator
@CNC Er zijn niet heel veel auto's die zijn uitgerust met een gordel op de kofferbak;) |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Andreesie, dat komt mooi uit dan. Ga de koelingen maar bijvullen dan. Gisterenavond zijn ze behoorlijk geplunderd met de opening....  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Blend, nee, dat is zo, maar dat betekent dat die jongen dus onveilig bezig is, en dat doet me heel erge pijn om te zien  |
|