|
nietmeer
|
nu helemaal is er nog een duveltje |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mag ik 'n cola  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Ik zit ook wel te springen om drank, het was druk op het werk.....   |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Ik zit ook wel te springen om drank, het was druk op het werk.....   yap er dan maar een paar in |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dat zullen we eens doen dan, vul de kelken!!!!!!  |
|
nietmeer
|
en laat ons bedwelmen door het goddelijke vocht |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Wie heeft mijn mooie uitspraak op m'n pp al gezien?  T is van Loesje, maar ik vind m geweldig  |
|
nietmeer
|
eerst een duvel dan loesje |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo, daar ben ik dan  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Hoi Ikke *BOINK* Het was heftig op school las ik????  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
OMG... wat 'n traagheid hier *zucht* |
|
Ikke
Oudgediende
Het is gewoon niet meer leuk daar. En nu weet ik wel: school is niet bedoeld om leuk te zijn. Maar vroeger hing er een sfeer die stukken beter aanvoelt dan de atmosfeer die er nu heerst.. *boink* trouwens  |
|
RonHunter
Oud Moderator
het lijkt me erg chaotisch daar zoals ik begrijp uit je verhaal.... |
|
Ikke
Oudgediende
Chaos is het altijd al geweest, maar dat was gewoon chaos met 'n lach... Nu loop ik daar echt rond met het gevoel dat er om niks meer gelachen mag worden... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm ik ken 't..vorig jaar hadden we 'n nieuw gebouw.. echt wat 'n verandering de totale sfeer was weg.. nu zijn we meer 'n nummertje geworden  |
|
Ikke
Oudgediende
Kijk, ik snap dat ze geen negatieve PR willen, maar dit gaat te ver. Als er na de 'gewenningsperiode' niks verandert, dus zeg maar na de herfstvakantie, dan ga ik 'n open brief schrijven aan het schoolbestuur, en iedereen die 't met me eens is mag 'm tekenen... |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Chaos is het altijd al geweest, maar dat was gewoon chaos met 'n lach... Nu loop ik daar echt rond met het gevoel dat er om niks meer gelachen mag worden... veranderingen geven altijd een hoop gewirwar na een tijdje zakt dat meestal wel |
|
RonHunter
Oud Moderator
Als er nu al leraren zijn die er ook zo over denken moeten jullie gezamenlijk actie ondernemen, sterker kun je niet staan denk ik....  |
|
Ikke
Oudgediende
@Hans: het ligt niet alleen aan de verandering van het gebouw... Het ligt ook aan het feit dat vmbo nu samen met ons in 1 gebouw zit. Nu worden we allemaal behandeld als je reinste tuig... Quote RonHunter: Als er nu al leraren zijn die er ook zo over denken moeten jullie gezamenlijk actie ondernemen, sterker kun je niet staan denk ik....  Ook al zijn er leraren die het met ons eens zijn... Het wordt opboksen tegen de directie: een stelletje managers en PR-kwallen waarvan driekwart niet eens uit het onderwijs komt... Die kennen het begrip 'sfeer' waarschijnlijk niet eens, die klojo's geven allen maar om de centen en het "image" van de school |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: @Hans: het ligt niet alleen aan de verandering van het gebouw... Het ligt ook aan het feit dat vmbo nu samen met ons in 1 gebouw zit. Nu worden we allemaal behandeld als je reinste tuig... ja ik las iets van poortjes tegen wapens of zo? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Tijd voor appel-kaneel-rozijnenthee  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hans. Steen: ja ik las iets van poortjes tegen wapens of zo? Ik weet niet of het ook metaaldetectoren zijn, volgens mij niet. Maar we moeten wel in- en uitklokken met de schoolpasjes... Belachelijk... |
|
nietmeer
|
lijkt wel fabriek oude stijl
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm wij worden elk uur gebliept  maargoed ik ga film kijken  |
|