|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ga slapen, tot morgen   |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
nietmeer
|
 Is er nog iemand?  |
|
nietmeer
|
ik ben net binnen komen waaien... Hoi Tis  |
|
nietmeer
|
Hoi Cootje!  |
|
nietmeer
|
Alles goed met kareltje vandaag? (en met u?) |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Dag dames, wat doen jullie nog 'zo laat' op?  |
|
nietmeer
|
@Zuwe: Nog even updaten voor het slapen gaan en jou en Jannick een fijne vakantie toe wensen  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 ... Tistochwat ... ik heb je post gelezen en erop gereageerd  |
|
Monkeyorgey Lid WMRindex: 0 OTindex: 55 Wnplts: Amsterdam S |
hoi cootje en zuwe en tistochwat  |
|
nietmeer
|
Hey Monkey  |
|
hoe is het met je cootje? |
|
nietmeer
|
Goed hoor, bijna bedtijd omdat ik morgen vroeg op moet. Even de kleine vent wegbrengen en daarna een vrije dag voor mezelf tot 15.30 uur  |
|
|
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Goed hoor, bijna bedtijd omdat ik morgen vroeg op moet. Even de kleine vent wegbrengen en daarna een vrije dag voor mezelf tot 15.30 uur  en wat gaan we met die vrije dag doen  avond iedereen   |
|
nietmeer
|
@Monkey: Ja, ik kijk er elke week weer naar uit... Vaak hebben anderen da zoiets van: Oh dan kun je voor mij misschien wel "even" dit of dat doen. Maar voor morgen heb ik mezelf eens vrijgehouden... |
|
nietmeer
|
@Posi: in ieder geval naar de kapper om m'n haren eens extra kort te laten knippen... verder niet veel meer dan WMR denk ik  Edit: en misschien een keer extra lang in bad liggen met een geurend olietje ofzo  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Quote Cootje68: @Zuwe: Nog even updaten voor het slapen gaan en jou en Jannick een fijne vakantie toe wensen  Danjewel hoor, hoop det het lukken zal, ben daar veel rustiger dan hier... Voor jullie    s |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Posi: in ieder geval naar de kapper om m'n haren eens extra kort te laten knippen... verder niet veel meer dan WMR denk ik  Edit: en misschien een keer extra lang in bad liggen met een geurend olietje ofzo  alweer naar de kapper  ow en fijne vakantie Zuwe   en waar gaat de reis heen als ik vragen mag? |
|
Quote Cootje68: @Monkey: Ja, ik kijk er elke week weer naar uit... Vaak hebben anderen da zoiets van: Oh dan kun je voor mij misschien wel "even" dit of dat doen. Maar voor morgen heb ik mezelf eens vrijgehouden... das mooi voor je  een fijne dag moet kunnen veel plezier zuwe en jannick!!! |
|
nietmeer
|
Posi: Jups, de laatste keer hebben ze het net iets te lang gelaten... Dus nu maar superkort (tandje 3 ofzo) dan ben ik er voorlopig van verlost  EDIT: @Monkey: Ja, vind ik ook... Ook moeders genieten wel eens van een vrije dag! Maar hoe is het met jou? |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Wij gaan een dag of 5 naar Woerdense Verlaat |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Posi: Jups, de laatste keer hebben ze het net iets te lang gelaten... Dus nu maar superkort (tandje 3 ofzo) dan ben ik er voorlopig van verlost  EDIT: @Monkey: Ja, vind ik ook... Ook moeders genieten wel eens van een vrije dag! Maar hoe is het met jou? ik kan het ook wel doen  standje 3 moet lukken   Quote Zuwe: Wij gaan een dag of 5 naar Woerdense Verlaat stomme vraag misschien  maar waar ligt dat? |
|
hier gaat het allemaal goed hoor vakantie is bijna over maar de 27de is weer het einde van de vakantie hiero |
|
nietmeer
|
@ Cootje Ja hoor, het gaat erg goed met Kareltje! @ alle nieuwe gasten Hallo!  |
|