|
nietmeer
|
@Posi: Kom jij dan naar mij toe? @Monkey: Nouja, hoe lang heb je vakantie gehad? 7 weken? Tis: Hahaha, fijn dat het goed gaat met kareltje! duurde even voordat je reageerde  |
|
Monkeyorgey Lid WMRindex: 0 OTindex: 55 Wnplts: Amsterdam S |
vanaf de 7de vorige maand |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Dat is een heel klein plaatsje, ik denk een km of 10 boven Woerden, dus tussen Vinkenveen en Woerden. vlakbij liggen de plaatsen:Wilnis met de Wilnisser Zuwe, Noorden en Nieuwkoop, Nieuwkoopse Plassen. We Rijden tot Breukelen en dan de Polder door omdat dat erg mooi rijden is |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Posi: Kom jij dan naar mij toe?  jij wilt je haar kwijt .... kom dan hier maar heen @Zuwe dank voor de uitleg, nu kan ik het een beetje plaatsen  |
|
nietmeer
|
@ Cootje Ik zat te kijken naar de filmpjes over zeemonsters van Igor en toen vergat ik de tijd.  |
|
nietmeer
|
Posi: Dan kan ik net zo goed hier naar de kapper  da's goedkoper als naar je toe rijden  |
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: @ Cootje Ik zat te kijken naar de filmpjes over zeemonsters van Igor en toen vergat ik de tijd.  Maakt niet uit, 'k was alleen ff bezorgd  EDIT: Oei, alweer een dubbelpost... sorry! |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Posi: Dan kan ik net zo goed hier naar de kapper  da's goedkoper als naar je toe rijden  maar hier krijg je koffie en een koekje toe  en ....... ik doe het gratis   |
|
nietmeer
|
@ Cootje Aaaaaaaaaaaaaaaaaah! Wat lief van je  |
|
nietmeer
|
Posi: andere keer misschien  Anders ben ik niet op tijd terug voor het werk! Tis: you're welcome |
|
ik ga slapen doei allemaal :W   |
|
nietmeer
|
Quote Monkeyorgey: ik ga slapen doei allemaal :W   Welterusten Monkey, slaap lekker! En misschien tot van het weekend  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Posi: andere keer misschien  Anders ben ik niet op tijd terug voor het werk! sla je dat maar eens over slaap ze aap   |
|
misschien wel ja ik zie het eigenlijk niet zo zitten doei cootje |
|
nietmeer
|
Quote Monkeyorgey: misschien wel ja ik zie het eigenlijk niet zo zitten doei cootje We doen ons best je nu welkom te laten voelen  ik hoop dat het een beetje lukt  |
|
nietmeer
|
En toen werdt het stil  |
|
nietmeer
|
nee hoor   |
|
nietmeer
|
Posi: weer druk met de fotootjes  |
|
nietmeer
|
Wij zijn er ook nog heel eventjes!  |
|
nietmeer
|
Wat jammer toch dat De Paus ons niet even komt zegenen.  |
|
nietmeer
|
Oh, gelukkig maar... ik voelde me heel even eenzaam worden  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Posi: weer druk met de fotootjes  wie jij of ik  |
|
nietmeer
|
Quote positivily: Quote Cootje68: Posi: weer druk met de fotootjes  wie jij of ik  Jij met plaatsen en ik met zoeken naar die foto van Andreesie |
|
nietmeer
|
nah k ben voor vandaag uitgeplaatst   en Andreesie heb ik al antwoord gegeven maar weet nog steeds niet of het nu goed of fout is  |
|
nietmeer
|
Ik mis Peter? Onze vriendelijke drankjes inschenker!  |
|