|
nietmeer
|
LQ ow das wel minder!  what happened!? |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Staal.. ik zou eigelijk gisteren naar Ikke gaan..omdat hij morgen jarig is, maar hij heeft 't vorige week zaterdag ineens uitgemaakt  .. dus eigelijk zou 't 'n gezellig weekendje Venlo worden.. wat helaas nu dus niet meer doorgaat  |
|
nietmeer
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Staal dat is zeker jammer.. want ik snap er zelf nog geneens iets van  Gelukkig kan ik hier wat afleiding vinden enzo  |
|
nietmeer
|
LQ, nou k zou zeggen, praat nog even met ikke erover. Misschien krijg je dan wat duidelijkheid!! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Staal.. al geprobeerd.. maar 't gaat niet  |
|
nietmeer
|
LQ, ow vaag zeg!!  Nou je ontmoet vast nog wel een keer een leuke jongen;) |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
goede middag   LQ gewoon even in zijn eigen sop gaar laten koken die jongen, en over een weekje of 2 weer eens proberen mee te praten |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hoi ToM *boink*  LQ ... zoals tom zegt, misschien berust alles op een misverstand. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ToM Spreek je uit ervaring ofzo  Staal ik hoop 't ja, maar ik had niks zien aankomen.. dus 't slaat nogal in als 'n bom  |
|
ToMxlr
Erelid
|
LQ mja, door mijn comminucatiegebrek begrijpen mensen mij wel eens verkeerd, en daardoor is menig realtie op de klippen gelopen. maar ik zag aan de Reacties van ikke dat hij de laatste tijd met best veel spanning en onzekerheden leeft, moet hij gewoon even overheen kmen denk ik. sterkte meid  |
|
nietmeer
|
LQ ja begrijpelijk natuurlijk! maar over een tijdje ga je je wel weer beter voelen, |
|
ToMxlr
Erelid
|
goh wat is het stil hier... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik hoop dat ik me beter ga voelen.. ik wil met 'n vrolijk gevoel 't examenjaar gaan doen.. want als ik depri ben enzo.. dan wordt dat niks dit jaar  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Wat lief al die knuffels enzo  .. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Little Queen: Ik hoop dat ik me beter ga voelen.. ik wil met 'n vrolijk gevoel 't examenjaar gaan doen.. want als ik depri ben enzo.. dan wordt dat niks dit jaar  als jij niet binnen twee weken vrolijk bent jongendame, dan spring ik op de trein naar de achterhoek, en dan kom ik persoonlijk een feestje bij jouw thuis bouwen  nee, alle gekheid op een usb-stickje, komt wel goed meid, je zult je langzaam beter voelen. ik weet zeker dat het niet aan jouw ligt, en een andere vent heb je in 5 min. gevonden  |
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
zie mijn blog om vrolijker te worden |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm je mag hier best 'n feestje komen bouwen hoor, hier gebeurd toch niks  , dan is er eindelijk leven in de brouwerij  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Little Queen: Hmm je mag hier best 'n feestje komen bouwen hoor, hier gebeurd toch niks  , dan is er eindelijk leven in de brouwerij  weet je het zeker, ik ben er gek genoeg voor, ik waarschuw je EDIT: onder een voorwaarde, dat er ander bier is dan Grolsh |
|
jacodenni Erelid
|
@ tom best mag toch geen bier |
|
nietmeer
|
@tom, wat is er mis met grolsch..  |
|
jacodenni Erelid