|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote *Freakje*: Mensen koffie is klaar  lekker bakkie Pleur  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
@ Cootje ja heb echt een heerlijke vakantie gehad en zelfs het gemis aan internet is mij meegevallen (ook mijn kinderen want nu had pappa alle tijd om zandkastelen te bouwen  ) |
|
nietmeer
|
@Puck: ik dus ook, en ik probeer die ook zo min megelijk op te zetten... Ik laat Teun bijna alleen maar naar Ned. 3 kijken. Daar heb je tenminste nog fatsoenlijke programma's zonder vechten! |
|
blusgast
Erelid
|
Q Freakje; Ja lekker doe mij maar een bakkie |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Cootje68: @Puck: ik dus ook, en ik probeer die ook zo min megelijk op te zetten... Ik laat Teun bijna alleen maar naar Ned. 3 kijken. Daar heb je tenminste nog fatsoenlijke programma's zonder vechten! Ja ik ben ook van mening dat je je kinderen niet naar jetix en nickklodeon moet laten kijken. alleen nl en ketnet (belg) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
er zit inderdaad weinig diepgang meer in die Jetix-zooi  maar er zijn wel klassiekers die ze op een bepaalde leeftijd wel moeten kennee, zoals The A-team.(maar waarschijnlijk nog niet op deze leeftijd  ) |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Peter Willemse:  Goeie moruge allemaal  mogguh, koffie? |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Puck: Ga ik zeker doen als weer in NL ben. Cartoons/lunytunes, the best way to relax. @ PW: 's morgens. @ Blusgast: heb je gelijk in: geen japanse vecht-cartoons: geen pretentie in de filmpjes daar: gewoon ouderwets lachen. |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
*geeft koffie aan iedereen die wil* |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nee, dank je Tom. Doe maar een bakje bosvruchtenthee met suiker.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote RonHee: @ Puck: Ga ik zeker doen als weer in NL ben. Cartoons/lunytunes, the best way to relax. Echt wel!  Er was ook zo'n zender, nijntje, nu ben ik de naam weer kwijt  Met dat logo van witte/zwarte blokjes  Snapski?  Dat is van de tv gehaaaaald!  Zo jammer  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@BG; Heb je al een mailtje terug gestuurd hoop dat je t begrijpt  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ik moet jullie saampjes weer verlaten, mijn school wacht op me  tot vanavond misschien   Toedels |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Quote Puck: Quote RonHee: @ Puck: Ga ik zeker doen als weer in NL ben. Cartoons/lunytunes, the best way to relax. Echt wel!  Er was ook zo'n zender, nijntje, nu ben ik de naam weer kwijt  Met dat logo van witte/zwarte blokjes  Snapski?  Dat is van de tv gehaaaaald!  Zo jammer  Volgens mij bedoel je Cartoon network... |
|
nietmeer
|
Pupske  ik heb je gemist vanmorgen met douchen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Toedels ToM  8boink* @Puck... bedoelt je Cartoon Network? |
|
puppy Erelid
|
@Puccie; ik heb nog even 5 min  |
|
nietmeer
|
Hmm, vijf minuutjes is wel erg kort meis, dan sparen we ze wel op voor morgenochtend  |
|
puppy Erelid
|
Quote Kpuc: Hmm, vijf minuutjes is wel erg kort meis, dan sparen we ze wel op voor morgenochtend  Nou het kan altijd wel iets uitlopen ntl  |
|
nietmeer
|
Tot vanavond ToM @Puck: dan moet je smiddags om half vier eens op belgie twee kijken (ketnet)  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Oeps te laat met mijn antwoord, Freakje was me voor.  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
???Was Cartoon Network???? Kzit momenteel in Thailand, dus kan geen NL zenders pakken, ondanks een ruime schotel. Kijk momenteel naar CNN America, en switch af en toe naar Live Sports.. Maar mijn vrouw is helie-gek van de Thaise showprogramma's: ruim gevuld met travestieten. ( Vind er geen reet aan, oppervlakkig gedoe)
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote *Freakje*: Quote Puck: Quote RonHee: @ Puck: Ga ik zeker doen als weer in NL ben. Cartoons/lunytunes, the best way to relax. Echt wel!  Er was ook zo'n zender, nijntje, nu ben ik de naam weer kwijt  Met dat logo van witte/zwarte blokjes  Snapski?  Dat is van de tv gehaaaaald!  Zo jammer  Volgens mij bedoel je Cartoon network... Ja, dat bedoel ik ja..  |
|
nietmeer
|
Hmm, met uitloop, kom maar op meis  |
|