|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
jups  hard werken voor mn centjes  nahja, eerst vakantie he  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
@berniew vind je school leuk dan? ik moet nog een jaar maar wou dat die al voorbij was  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Nog plannen om ergens heen te gaan berniew?  |
|
|
@Freakje: school is handig joh  veel vrije tijd, geen verplichtingen, lekker uitslapen smorgens... heerlijk @PW: mm.. ik wil wel op vakantie, maar weet nog niet waarheen |
|
Freakje Erelid
|
berniew ik word juist sneller moe op school dan op werk... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote berniew: lekker uitslapen smorgens... heerlijk was er vroeger bij ons nooit bij. de school begon elke dag om half negen.  |
|
|
@Freakje: werk je wel had genoeg dan?  En je kunt toch slapen in de les  is mij iig wel een paar keer gebeurd  PW: haha, dat komt bij mij heeeeel weinig voor gelukkig  Meestal rond 10 uur  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 en rond mijn twaalfde jaar was er ook nog de zondagsschool.  van negen uur tot twaalf uur. |
|
nietmeer
|
pff zondagsschool.. jeetje moet er niet aan denken, lijkt me nou echt niks he!!!  |
|
|
@pw: alleen rond je twaalfde of je halve jeugd???? @Staal: dat is goed voor je ziel  |
|
Freakje Erelid
|
berniew ik werk juist te hard... haha... ben iemand die van doorwerken houd... doe mijn opleiding ook versneld  |
|
|
@Freakje: geen wonder dat je dan moe wordt van school  haha  Directiesecretaresse zie ik staan??? |
|
WMR-kok
Oudgediende
berniew... een jaar of twee. voornamelijk bijbelleer. (catechismus)  Hoi Staal  |
|
|
PW: valt nog mee toch, 2 jaar?  maar zo'n dik boek in 2 jaar doorwerken was wel ff aanpoten zeker |
|
WMR-kok
Oudgediende
Niet de hele bijbel werd gedaan.  Gelukkig. |
|
Freakje Erelid
|
Quote berniew: @Freakje: geen wonder dat je dan moe wordt van school  haha  Directiesecretaresse zie ik staan??? yep klopt helemaal... ik ga overstappen naar de BBL en dus ik werk al  en het is heel leuk |
|
|
PW: ow, alleen de hoofdgebeurtenissen ofzo??  of hoe je dat ook maar mag noemen @Freakje: dus eigenlijk zit je gewoon nu al nauwelijks op school  en dan zeggen dat je daar moe van wordt.. haha  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 BBL?? |
|
|
beroepsbegeleide leerweg  oftewel 4 dagen werken en 1 dag naar school geloof ik |
|
Freakje Erelid
|
haha ja idd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Aha, ongeveer hetzelfde als bij de Shell eerste jaar 1 dag levensschool in Zevenbergen, 1 dag CVV (centrum vakopleidingen volwassen (complete grondcursus bankwerken) in Breda en drie dagen scholing op de Shell. (Shell Moerdijk)  |
|
Freakje Erelid
|
aha... |
|
|
Ja, dat is net zoiets denk ik  Zelfde principe iig |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het waren in 2 jaar 26 examenvakken. (opleiding tot proces-operator.) |
|
|
dat is 13 vakken per jaar (ja, ik kan hoofdrekenen)  Maar dat is toch wel te doen?  |
|