|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  Een nieuwe pagina, een nieuwe dag  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Goedemorgen allemaal, Nog even snel een kopje koffie voor ik weer aan die arbeid moet  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Nog eeeeeeeeeeen kopje koffie  Morge Puppy   Misha *boink* Kpuc  *boink* |
|
puppy Erelid
|
Zo een bakkie koffie doet wonderen... Heb eigenlijk nog wel even zin om te douchen  Even kijken of mijn douchemaatje al wakker is...  EDIT; Kijk eens die is al wakker *Rent naar de douche, zet nog gauw even koffie neer voor Ikke in het voorbij gaan* |
|
nietmeer
|
Morgen kpuc  |
|
Ikke
Oudgediende
Blegh... Weer een lange dag... 3 tussenuren  |
|
Ikke
Oudgediende
En dan ook nog 'n dubbelpost  |
|
puppy Erelid
|
Quote Ikke: Blegh... Weer een lange dag... 3 tussenuren  Quote Ikke: En dan ook nog 'n dubbelpost  @Ikke; lijken er wel 6  Dan hoef je net zo goed niet te gaan... |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Blegh... Weer een lange dag... 3 tussenuren  wanneer dan ? |
|
puppy Erelid
|
*Roept van uit de kelder;*
PUCCIE, WAAR BLIJF JE NOU??? |
|
nietmeer
|
Eigenlijk zou je voor die tussenuren uitbetaald moeten worden, mits je die uren wel voor de studie gebruikt  |
|
nietmeer
|
Oops, kom al meis, ik zag je wel maar je vloog zo hard langs  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Eigenlijk zou je voor die tussenuren uitbetaald moeten worden, mits je die uren wel voor de studie gebruikt  Als ze dat op me school doen zijn ze in 1 dag blut |
|
puppy Erelid
|
Quote Kpuc: Oops, kom al meis, ik zag je wel maar je vloog zo hard langs  Heb nog heel even, maar een snelle ... warme douche laat ik ntl niet voorbij gaan |
|
nietmeer
|
Ok, even poedelen meis  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mishatje:
wanneer dan ? Mijn rooster vandaag: 1. Biologie 2. Vrij 3. Natuurkunde 4. Engels 5. Vrij 6. Engels 7. Vrij 8. Wiskunde Echt 'n gatenkaas -_-' |
|
puppy Erelid
|
@Ikke; Is echt balen, kan je niets van je uren verzetten? |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote Mishatje:
wanneer dan ? Mijn rooster vandaag: 1. Biologie 2. Vrij 3. Natuurkunde 4. Engels 5. Vrij 6. Engels 7. Vrij 8. Wiskunde Echt 'n gatenkaas -_-' dat heb ik nou elke week  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote puppy: @Ikke; Is echt balen, kan je niets van je uren verzetten? Zijn we mee bezig, maar dat komt ongeveer 1% van de klas niet uit en dus mag 't kosten wat kost niet doorgaan  misha: ik ook, de hele week -__-' |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote puppy: @Ikke; Is echt balen, kan je niets van je uren verzetten? Zijn we mee bezig, maar dat komt ongeveer 1% van de klas niet uit en dus mag 't kosten wat kost niet doorgaan  misha: ik ook, de hele week -__-' die 1 procent is? je wilt niet wetn hoe het er bij mij aan toe gaat. O_o |
|
puppy Erelid
|
|
|
Ikke
Oudgediende
En we mogen dus geen mobieltjes of mp3-spelers meer bij ons hebben... Dus die uren zijn echt compleet ondraaglijk... |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Nou, daar is de oppas al... Gauw ervandoor, Succes vandaag iedereen met wat ie gaat doen...    Jij ook  doei  Quote Ikke: En we mogen dus geen mobieltjes of mp3-spelers meer bij ons hebben... Dus die uren zijn echt compleet ondraaglijk... helemaal niet mee? dus ook niet uit in je tas goed opgeborgen?  |
|