|
nietmeer
|
maarre ik ga weer tabee allemaal  Ikke.. succes met je dag om er doorheen te komen  ik heb medelijden met je  Nou doeg  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nee je mag ze niet bij je hebben (niet dat iemand zich daaraan houdt, maar als je gepakt wordt ben je ze voor 'n maand kwijt) en je mag trouwens ook niet meer van 't plein af... Stomme k*tschool met hun k*tregels... Vroeger was 't veel gezelliger, voordat ze alles bijeen gooiden met het vmbo.. Nu worden wij als 'n stelltje tuig eerste klas behandeld  Bedankt Den Hulster   Edit: Ik moet ook gaan, tot vanavond   |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Hallo allemaal Is er al koffie???  |
|
Freakje Erelid
|
Dus geen reactie  |
|
nietmeer
|
Dat kwam vanwege een bakkie zwart goud  |
|
nietmeer
|
Hoor ik nu koffie roepen ???  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
|
|
nietmeer
|
145 keer maar Gitte?  Goeiemorgen! |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: 145 keer maar Gitte?  Goeiemorgen! maar? het is voor het eerst dat het tellertje boven de 100 uit komt bij mijn blog. Goedemorgen lieve Cootje!  |
|
Freakje Erelid
|
Haha ok... ach ondertussen heb ik al koffie gezet dus leef je uit!!!  |
|
nietmeer
|
Snorry... door mijn "leuke" blogjes van gisteren zat ik op 359 keer... Daar schrok ik ook van!  'k Wist niet dat die oude cartoons het nog zo goed deden  |
|
Zwelgje Erelid
geeft niet. zal toch nooit de neiuwsbrief halen met mijn blog. jij hebt er meer kans op Cootje! |
|
nietmeer
|
Nouja, dat heb ik nog nooit gehaald Gitte... zelfs niet met m'n artikel over Donald Duck waar destijds zoveel reacties op waren binnengekomen! Maar daar ga ik niet voor hoor  Ik doe het omdat ik er zin in heb, en er zijn dagen genoeg dat ik helemaal niet blog... *grist een mok koffie van de toog* Bedankt Freakje  |
|
Freakje Erelid
|
|
|
Zwelgje Erelid
die dagen heb ik ook veel. maar dan heb ik ook niks te vertellen. |
|
nietmeer
|
Ach, nog een paar weekjes... Dan heb jij een megablog toch?  |
|
Freakje Erelid
|
Ik kan helemaal geen blog toevoegen...  daar wordt nog aan gewerkt want er zit waarschijnlijk ergens een storing  |
|
nietmeer
|
Kan het niet aan het feit liggen dat je naam tussen sterretjes staat? |
|
nietmeer
|
goede morgen dames mijn blog is slechts 484 keer bekeken is dit goed voor een bakkie troost dank u    |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Freakje Ik heb het gevraagd voor je, maar ze zijn nog druk bezig. Ik heb Mmore ook nog een mailtje gestuurd.;) |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen Hans en Sjatter  D'n deze gaat jullie weer verlaten voor de nodige klusjes  Tot strakjes  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Goeiemorgen allemaal.  Toedeledokie Cootje werkze.;) |
|
nietmeer
|
koffie aub |
|
Freakje Erelid
|
sjatter bedankt;) dan merk ik zelf wel wanneer het ze lukt... @Hans koffie staat op de bar;) |
|
nietmeer
|
joppi |
|