|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Quote Mishatje: Quote Cootje68: @Misha: Lekker fris luchtje dus?  ik ga dood  Dus dat ruik ik  ook  |
|
nietmeer
|
Misha: joe got meel... |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Misha: joe got meel... 0 ongelezen berichten  |
|
nietmeer
|
Kijk nog maar eens... |
|
nietmeer
|
Je hebt momenteel 1 berichtje(s) in je inbox. Van Onderwerp Datum/tijd Cootje68 Re: Blog 29-08 08:51  |
|
nietmeer
|
Maar nu is het tijd voor de tweede ronde koffie, wie doet er mee??? |
|
nietmeer
|
Ik doe thee  |
|
nietmeer
|
Koffie  Lekker, doe maar zwart zonder de suiker. |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Koffie  Lekker, doe maar zwart zonder de suiker. Anders word je te dik kpuc ?  |
|
nietmeer
|
Nehh, ik heb nooit suiker in de koffie of thee. Melk moet ik ook niet maar zonder koffie wordt ik gek  |
|
nietmeer
|
Kpuc: daar is ook niet veel voor nodig toch?  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Nehh, ik heb nooit suiker in de koffie of thee. Melk moet ik ook niet maar zonder koffie wordt ik gek  Haah oke  |
|
nietmeer
|
Gooi je haar maar los Cootje  |
|
nietmeer
|
Haha... welk haar???  |
|
nietmeer
|
Pfff, van zulke berichten krijg je toch het idee dat de KNVB meer een clubje mafioso is  Je kuifje natuurlijk  |
|
nietmeer
|
Tss... zielig hoor dat je nog niet eens meer zelf mag kiezen welk team je voor uitkomt  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Pfff, van zulke berichten krijg je toch het idee dat de KNVB meer een clubje mafioso is  Je kuifje natuurlijk  Ze worden anders te sterk maar het is zo zielig  |
|
nietmeer
|
De KNVB zou eens wat moeten inbinden met hun malle fratsen en eisen, laat ze zich druk maken om het supportersgeweld, den oeten  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: De KNVB zou eens wat moeten inbinden met hun malle fratsen en eisen, laat ze zich druk maken om het supportersgeweld, den oeten  Het is wel zo zielig dat ze haar niet laten meespelen omdat twente dan te goed is O_o maar de knvb bedoelt het wel goed |
|
nietmeer
|
laten ze dan gelijk maar eisen voor alle spelers gaan opstellen a la Blaaskaak Ecclestone, iedere speler gelijk van gewicht en lichaamsbouw  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: laten ze dan gelijk maar eisen voor alle spelers gaan opstellen a la Blaaskaak Ecclestone, iedere speler gelijk van gewicht en lichaamsbouw  Bij mij in de competitie zou dat goed doen  |
|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Ik bedoel ook het merendeel van wat ik doe goed, maar dat zegt ook niet alles.  Oh, en voor de tweede ronde; capuccino me een klontje suiker graag.  |
|
nietmeer
|
Kijk cootje lief aan  |
|
nietmeer
|
*Zet een kopje thee voor Misha neer, een grote emmer zwarte koffie voor Kpuc en een mok Capuchino voor Verti * Appelflappen liggen nog heel even in de oven... nog even geduld aub  |
|
nietmeer
|
Appelflappen   |
|