|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Ik? Lief kijken? Oh help, daarkomen de problemen al  Edit: Holy dubbele instapost. Appelflappen? Ja graag! |
|
nietmeer
|
@Verti: Je hebt geluk dat ik voor nieuwkomers een uitzondering maak  Als je eenmaal vaste klant wordt moet je meer moeite doen  |
|
nietmeer
|
Dat is zo geloof me vert  |
|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Aiaiai, dat wordt nog wat. Nu ja, zal voorlopig maar genieten van mijn status als newbie  |
|
nietmeer
|
Moet je zeker doen  |
|
nietmeer
|
Nah, het valt wel mee... de echte kenners zoals Kpuc weten precies welke knopjes dat ze moeten drukken! Nietwaar Kpuc???  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Nah, het valt wel mee... de echte kenners zoals Kpuc weten precies welke knopjes dat ze moeten drukken! Nietwaar Kpuc???  dat hoop ik  |
|
nietmeer
|
@Misha: Jij bent nog in training  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Misha: Jij bent nog in training  Ik leer  *KIJKT NAAR COOTJE* |
|
nietmeer
|
Kpuc heeft de gebruiksaanwijzing geleend  |
|
nietmeer
|
 Uhm, welk knopje was t ook weer  |
|
nietmeer
|
Kijk naar cootje kpuc  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc:  Uhm, welk knopje was t ook weer  Hulp nodig maatje?  ;);) |
|
nietmeer
|
de deur is nog steeds open dus de appelflappe worden verziekt door de stank hier bij mij  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
|
|
nietmeer
|
wmr viel hier uit  |
|
nietmeer
|
*Zet een grote schaal met warme appelflappen op de toog* Tast toe jongens!  |
|
nietmeer
|
*pakt er 5  * |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cootje68: *Zet een grote schaal met warme appelflappen op de toog* Tast toe jongens!  Mjam  lekker Cootje  |
|
nietmeer
|
*tikt Misha tegen z'n bol* Zeg hou je in ja??? Ze zijn voor iedereen!!! |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: *tikt Misha tegen z'n bol* Zeg hou je in ja??? Ze zijn voor iedereen!!! ik dacht dat je er 500 had gemaakt en we zijn met ze eeh 3'n?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Cootje68: *tikt Misha tegen z'n bol* Zeg hou je in ja??? Ze zijn voor iedereen!!! laat hem maar, dat ukkie moet nog groeien  |
|
nietmeer
|
Jaaa  En ik ben niet klein  |
|
nietmeer
|
cootje wil je mij even een flappie aangeven kan er niet bij |
|
nietmeer
|
Sapperdeflap, das njammie. Zo, peuk erbij, de koffie is al verslonden, hm, thee, lekker rooiebossie  |
|