|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Boeken kaften is stom  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Little Queen: Boeken kaften is stom  Dat hoef ik gelukkig niet meer...  |
|
nietmeer
|
ben ook nog niet aan ge komen heb er geen zin in, merk wel als leraren gaan zeuren |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hoskeu; nee, woon nog thuis, gister en vandaag mijn eerste college dagen gehad, ben gesloopt, blij dat het bijna weekend is.. morgen mijn eerste opdrachten alweer inleveren  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ENKIE  .. Haah alweer 'n boek gekaft.. nog 11 te gaan *zucht* |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
ENKIE  succes LQ! |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Jah... opdrachten maken in groepsverband... dat is hbo...   Met hoeveel mensen zit je in de klas??... ik zit in een college zaal met 320 collega studenten bij hoor colleges... nog nooit in zo een grote klas gezeten...  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb 25 mensen in de klas, gezamelijk hoorcolleges zijn met 200 man.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dankje Loek  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik moet zometeen gaan werken... tot 22.00uur en dan morgen weer om 10.45 hoorcollege's volgen... Ik heb het nognooit zo druk gehad... ik dacht dat dat studenten leven wel mee zou vallen...  |
|
nietmeer
|
ik zit in een klas met 20 jongens en 2 meiden  N&T met inf, 25 uur in de week zonder studiehuis, school, im lovin it(heel soms  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ENKIE  .. aah enkie komt niet  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb vandaag 2,5 uur hoorcollege gehad  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote b2py: ik zit in een klas met 20 jongens en 2 meiden  ......... Psychologie is een wijvenstudie... ik zit met meer meiden dan jongens in de klas...  Als ik er maar niet verwijft van raak...  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb 4 meiden in mijn klas, dat zijn dan ook de enige meiden op mijn opleiding (technische informatica) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Als er geen mensen van 5VWO met NT of NG, afstromen dan zit ik met de profielvakken bij 8 meisjes en 10 jongens  .. Bij de niet profielvakken.. bij wel meer meisjes en jongens  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: ik heb 4 meiden in mijn klas, dat zijn dan ook de enige meiden op mijn opleiding (technische informatica) Nou noem je ook een studie...  Als ergens weinig meiden zitten is het wel bij de IT volgens mij...  Hoe ben jij er eigenlijk bij gekomen om dat te gaan doen??... |
|
Theetje
Oudgediende
verkeerde vrienden  nee, gewoon eigenlijk ingerold door vrienden te hebben die zich heel erg bezig hielden met ICT, en dan ga je, als je er zelf al intresse voor hebt, je er steeds mee in intresseren.. en dan is dit dus het gevolg, ik wordt een totale nerd  |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar ik moet er weer vandoor... mijn baas roept... er moeten weer boterhammen verdiend worden...  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Sorry, was even bezig. Doe een beetje weinig (qua MSN enzo) de laatste paar dagen, erg moe om de een of andere reden  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Jup... een interresant sociaal-psychologies onderwerp... "de invloed van foute vrienden op studiekeuze"...   |
|
Theetje
Oudgediende
eigenlijk werkt het wel zo  Veel mensen gaan studeren of ergens ene baan zoeken met iets wat ze in hun omgeving hebben gehoord of waar ze mee zijn platgebombadeerd.. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
@ enkie, is school al weer zo intensief, qua sms doe je ook niet veel.. |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Je kan alles alleen naar je eigen subjectieve referentie kader beoordelen... Als mensen in je omgeving ethousiast of juis heel negatief tegen een studie over staan zal dat zeker je mening beinvloeden...  maar nou ben ik er vandoor... Dag dag...  |
|
Theetje
Oudgediende
succes op je werk   |
|