|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
En toen was 't weer stil... |
|
nietmeer
|
idd vreselijk stil al je boeken al gekaft? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
als je je verveelt kan je mijn DeBriefing wel lezen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Nee joh  .. ben nu met m'n 6de boek bezig  .. Hmm het is nogsteeds zomer toch  .. de blaadjes vliegen hier in 't rond.. 't lijkt net herfst  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
stil hè, @ b2py ze had er gister 3 gedaan en vandaag 2 af, denk niet dat ze die 11 ff heeft gedaan  |
|
nietmeer
|
whaha!! ik heb nog geen enkel boek gekaft-.-' heb er geen zin in |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik moet de schade zelf betalen dus ja ik moet wel he  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
ik heb ze nooit hoeven te kaften, kaft gaat toch heel snel stuk.. de huurboeken waren voorzien van een extra laag plakplastic  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik heb al meer dan een week school  ach, opzich valt het wel mee  en boeken kaften had ik in een uurtje gedaan  |
|
nietmeer
|
wil je die van mij ook doen??  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
AD, hoe doe je dat  .. hele familie bij elkaar geroepen ofzo  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Hmm..  1 moeder was genoeg  en @ b2py no way, was best wel een ****werk  |
|
nietmeer
|
jmmr ik moet het zaterdag doen-.-' |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ahaah AD, dus jij hebt zo'n relaxte moeder die je daarbij helpt  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Little Queen: ahaah AD, dus jij hebt zo'n relaxte moeder die je daarbij helpt  Ja  ze hoefde ook niet meer te doen dan het kaftpapier vast te houden en een paar wat in te knippen;) Doe je daarna gewoon een keer de vaat ofzo  |
|
nietmeer
|
ik wss een vader en een moeder maar ben gewoon te lui om ze te helpen want mag niet tegelijk achter de pc-.-' |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote alweerdood: Quote Little Queen: ahaah AD, dus jij hebt zo'n relaxte moeder die je daarbij helpt  Ja  ze hoefde ook niet meer te doen dan het kaftpapier vast te houden en een paar wat in te knippen;) Doe je daarna gewoon een keer de vaat ofzo  Die van mij mág het niet eens doen, dan is het er binnen een week alweer vanaf..  Hooooi stilte!  |
|
nietmeer
|
haha, kan ze niet kaften??
ja, echt hea, dit gedeelte leuk echt gestorven |
|
nietmeer
|
aloha  |
|
Puck Oudgediende
|
Nja, ze kan het wel, maar dan zitten die hoekjes (ehmm, hoe zeg je dat.. De niet-hoekjes..?  Die aan de dichte kant van het boek!  ) die steken heel erg uit (of juist niet) En het zit heel los  Heeeeeeeee Aimed!  |
|
nietmeer
|
ach, ik hoor net dat me pa me boeke gaat kafte  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
Hebbe jullie dat nog niet gedaan  bij ons controleren ze dat  ah zo erg is dat kaften nu ook weer niet (ben er best goed in  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Bij ons ook, maar ik heb bijna geen les gehad deze week  Ik moest de bruggertjes begeleiden  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
handig, krijg ik een mailtje van Klaas Harry, ken die gast niet  Blijkt het een teamlid te zijn van mij, maar zijn mail afzender naam is Klaas harry, hoe kan ik dat nou meer weten?  |
|
nietmeer
|
Quote Chanouk: Hebbe jullie dat nog niet gedaan  bij ons controleren ze dat  ah zo erg is dat kaften nu ook weer niet (ben er best goed in  ) Bij ons kaft bijna niemand  |
|