|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Maar dus ook weer een nadeel, want het duurt allemaal zo lang. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote: dan kunnen ze het totaalplaatje beter overzien... Maar dat kunnen jullie altijd nog het beste  Ook goeiemiddag, Kpuc  |
|
nietmeer
|
En dan moeten ze ook nog es de neuzen op rij krijgen, maar goed, als t voor Teun goed uitpakt, geef ze maar de ruimte meis   |
|
nietmeer
|
Quote Giovanni: Maar dus ook weer een nadeel, want het duurt allemaal zo lang. Dat wel, maarja... zoiets moet ook zorgvuldig gebeuren! Quote RELPA: Maar dat kunnen jullie altijd nog het beste Da's misschien wel waar, maar wij hebben maar 1 kind en ieder kind is natuurlijk uniek maar er zijn richtlijnen met ruime marges. Wij weten natuurlijk zelf niet wat wel en niet goed is  Quote Kpuc: En dan moeten ze ook nog es de neuzen op rij krijgen, maar goed, als t voor Teun goed uitpakt, geef ze maar de ruimte meis   We wachten dit jaar nog af, als we in januari nog geen hulp hebben gaan we voor een second opinion  |
|
nietmeer
|
Hoi allemaal, ik ben weer terug van vakantie! |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Jarinka: Hoi allemaal, ik ben weer terug van vakantie! Wist ik toch al Jarinka  , goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
Ja, jij wel, maar de rest niet  ! *Zucht...* Ik ben hartstikke slaperig, misselijk, en hoofdpijnlijk, maar toch moet ik zometeen folder slopen van de C1000... |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Beterschap  |
|
Relpa
Oudgediende
Hallo, Jarinka, zware vakantie gehad...?  Strak plan, Kpuc  |
|
nietmeer
|
Dobro jutro Jarinka  Succes zo dan maar  Snotverre, weer gefopt met de tab bij een edit, knonne wat irritant is dat  Relpa, een kalinka in de morgen is een dag zonder zorgen  |
|
nietmeer
|
@ Gio, Dankje...
@ RELPA, Tja, een beetje... Eerst 2 weken Zuid-Frankrijk (in de buurt van Milau, met dat viaduct), waarvan de eerste met vrienden. Daarna nog een week Spanje, in de buurt van Barcelona...
En vooral de terugreis was zwaar, ruim 20 uur in de auto zitten!
@ Kpuc, Bedankt! |
|
nietmeer
|
Ik ga er weer eens vandoor  Fijne dag nog allemaal en misschien tot later  |
|
nietmeer
|
Heel veel succes met Teun, tot ooit en jij ook nog een fijne dag!  |
|
nietmeer
|
|
|
Relpa
Oudgediende
Brr... 20 uur, 'k moet er niet aan denken  , hebje al wel en beetje geslapen: ) Kpuc: Da's de beste Balkan gewoonte, er lopen daar meestal heel wat minder sjaggo's rond as hier op de gemiddelde straat.  Tot Latersz Coo  |
|
nietmeer
|
 Hotmail doet stom, ik heb 100 nieuwe mailtjes in 3 weken gekregen maar ik kan ze geen van allen openen...    @ RELPA, We gingen ongeveer rond 2 uur 's middags uit Spanje weg, en elke 2 uur ofzo hielden we een pauze. Om 1 uur 's nachts zijn we eindelijk gaan slapen, en om 10 uur 's ochtends gingen we weer verder. Uiteindelijk ben ik rond 9 uur, gisteravond, aangekomen. |
|
nietmeer
|
Japs, een rakia of slivo bij een lekker broodje met witte kaas, njammie. Ik dank dat ik morgen maar eens banitsa ga maken, erg lekker en ik heb nu alles ervoor in huis, hmm. |
|
Relpa
Oudgediende
Relpa zit nu te bedenken...Hoe ver is het naar Utrecht, of haal ik het recept op wmr en daarna de spullen in huis...  Of hou ik het simpel, raznici met gevulde paprika of iets dergelijks ?  Zware vraagstukken voor op de zaterdag morgen  @Jarinka Wel een beetje "bij" kunnen maffen dus... |
|
nietmeer
|
@ Relpa, Ja, wel een beetje... Gelukkig maar, want in de auto kon ik echt niet slapen! M'n broer lag tegen m'n broertje, en m'n broertje lag op mij! Ik werd er echt helemaal gek van... Dankzij hem ben ik nu sjagga... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
Hoi Ikke! |
|
Relpa
Oudgediende
Jarinka, mss dat wmr je "hum" een beetje kan verbeteren  Morgens, Ikke  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Hoi Jarinka, blij dat je er weer bent, het was stil, zie mail. |
|
nietmeer
|
Hoi Dwarsakker! Eindelijk iemand om mee te kletsen! Oh, ik zie net dat Relpa er ook nog is  |
|