|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Spaans? Ik sprak Hongaars of Pools..  |
|
nietmeer
|
Kérek egy sört  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo ik ben er ook nog  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
VAMOS is misschien ook Hongaars of Pools, maar in het Spaans betekent het: 'we gaan' of 'gaan we?'. vandaar, sorry voor het misverstand. |
|
nietmeer
|
Brr, het is hier gewoon echt frips, gauw de haard een slinger geven en eens kijken of er nog wat te smikkelen in de frigo is  |
|
Quote Little Queen: Hallo ik ben er ook nog  vertel maar, maar wel in het Nederlands, anders krijg je alleen maar misverstanden. |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Quote Kpuc: Brr, het is hier gewoon echt frips, gauw de haard een slinger geven en eens kijken of er nog wat te smikkelen in de frigo is  woon niet zo ver bij je vandaan, maar heb de tuindeur nog iets open staan, op de buitenthermometer is het 18.4 °C. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
mijn pc is echt traag  .. wacht nu al 10 minuten totdat hotmail geopend is  |
|
Quote Little Queen: mijn pc is echt traag  .. wacht nu al 10 minuten totdat hotmail geopend is  waarschijnkijk een stomme vraag, wat wil je van een 108-jarige, maar al gedefragmenteerd?? Heeeee, ik zie dat Jarinka er weer is, gezellig. Edit RonHunter: dubbelpost samen gevoegd. |
|
Jannick
Oudgediende
Dwarsakker, weet niet of je het gezien hebt, maar het was een liedje van de Pixies  |
|
nietmeer
|
Pizza  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Gutentag  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je 2 uur in slaap bent geweest, midden op de dag. En dat het voelt alsof je een dag en een nacht geslapen hebt, maar dat je onderbewust ook weet dat je maar 2 uur hebt geslapen? Dat heb ik nu, voelt zo raar.. |
|
nietmeer
|
Thee, das een ware daghengst  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Pizza  Twee pizza's hebben we hier in de diepvries @Anna, jep, een keer in de bus van Polen, stond laatst nog op mijn blog, ik heb heeeeeeeeeeeeeel even geslapen maar daarna was ik zo ontzettend slaperig en ik had het gevoel dat ik dagen geslapen had..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Nee Thee, dat heb ik nooit.  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
hmm m'n pa is nu 'n gat aan het zagen in de vloer  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Ook goede dag lieve mensen, kom net uit bed 'gerold', ik werd op 'hardhandige wijze' gewekt  |
|
@Jannick, jaja, 't is doorgedrongen, heps 't begrepen. |
|
nietmeer
|
Zo, even wakker worden Zuwe, dat gaat t beste met een goeie riedel muziek en koffie  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Little Queen: hmm m'n pa is nu 'n gat aan het zagen in de vloer  Waarom?  @Zuwe-Middag schone slaapster  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Goedemorgen samen. Ik ben weer thuis, gelukkig. Wat een tocht zeg... |
|