|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
hoi Peter, alles goed?
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Op het balen na is alles goed.  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
Heej luitjes ik ga er ook weer vandoor ik kom er morgen vroeg nog even op voordat ik moet werken laters   |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
Balen, ik heb ergens iets gelezen  Chanouk, slaaplekker |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Zuwe: Balen, ik heb ergens iets gelezen  Stond in mijn blog  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Okee, dan zal ik het ff daar gezien hebben
Ik ga slapen, fijne dag morgen iedereen |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
*Doet de lampen aan, gooit de ramen open en zet een zacht muziekje op* Zo, lekker wakker worden met een verse bak koffie  Goeiemorgen allemaal  |
|
Chanouk Erelid
|
goeiemorgen  *gaat aan bar zitten* |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook goeiemorgen, ff verhuist, bakkie leut gaat er nu wel in...  Beetje goed geslapen Coo ?  |
|
nietmeer
|
@Relpa: Kort maar krachtig, maar die fles wijn van gisteren heeft me geholpen om ver weg te zakken in dromenland  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Goedemorgen Cootje, Chanouk en Relpa.
schenk een bakje in voor me asjeblieft, ik heb warme croissantjes meegenomen. |
|
Chanouk Erelid
|
heej dwarsakker *schenkt koffie in* heb je ook hamkaas croisantjes krijg honger nu
|
|
nietmeer
|
Goeiemorgen Chanouk, Relpa en Dwarsakker   Nog leuke plannen voor vandaag? |
|
Chanouk Erelid
|
Jah werk en na politieburo  allebij  |
|
nietmeer
|
Politieburo???  Klinkt niet echt leuk  Edit: en wat doe je voor werk? |
|
Chanouk Erelid
|
Ik weet ma ja ik moet wel Ik moet dat signalament geven (lees brandende klikos) me vader heeft al opgeschreven maar ik moet ook mondeling doen. raar wel
Ik werk in schoenenwinkel Is koopzondag vandaag;) |
|
@Chanouk, da's nou toevallig, een stuk of drie. @Cootje, als Chanouk mijn rug heeft gewassen ga ik m'n hond uitlaten, heeft een van jullie zin om mee te gaan? helaas, er staat nog een hele wasmand met strijkgoed op me wachten, dus leuk... |
|
nietmeer
|
Aha, miss Bundy  Tja, en die aangiftes zijn nooit leuk...  Maar je zult wel moeten om die vervelende gasten te laten bestraffen  |
|
Chanouk Erelid
|
@ dwarsakker nja het teistert de hele buurt ma ons huis ligt met de achterkant aan een groot park dus ergens ideaal Als ik onze hond niet had uitgelaten had ik wel meegelopen hadden ze ff kunnen spele @Cootje Miss bundy ??die van married with child'ren?? we hadden die gast maar konden niks beginnen  kan wel janken |
|
nietmeer
|
Quote Dwarsakker: @Chanouk, da's nou toevallig, een stuk of drie. @Cootje, als Chanouk mijn rug heeft gewassen ga ik m'n hond uitlaten, heeft een van jullie zin om mee te gaan? helaas, er staat nog een hele wasmand met strijkgoed op me wachten, dus leuk... Ik zou wel willen Dwarsakker, een lekkere boswandeling is nooit weg... Maar helaas worden we zometeen op de Scouting verwacht. Vandaag gaan we officieel alle kids die overgaan naar een andere groep "overvliegen" door middel van een kabelbaan enzo... Wel een leuke dag! |
|
Quote Cootje68: Aha, miss Bundy  Tja, en die aangiftes zijn nooit leuk...  Maar je zult wel moeten om die vervelende gasten te laten bestraffen  jaja, een taakstraf van een paar uur zeker. |
|
Chanouk Erelid
|
Quote: jaja, een taakstraf van een paar uur zeker.   een paar uur ben je gek!! dat die jongen maar de bak in gaat en de schades maar betaalt en geloof me dat is veel |
|
nietmeer
|
@Dwarsakker: tja, ze komen er idd vaak makkelijk vanaf, maar dat is nog altijd beter als ongestraft  Ik moet er nu vandoor om me om te kleden in scoutinguniform... Misschien dat ik vanavond een klein blogje maak over vandaag  Een fijne dag vandaag en aan Chanouk: veel verkoopplezier  Doei doei  |
|