|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
doei   jij ook fijne dag |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
@Chanouk, ik hoop het echt voor je/jullie maar met de rechtspraak hier in Nerderland. ik weet het nog niet, hij zal weer een slechte jeugd gehad hebben oid. |
|
Dag Co, ook een fijne dag. |
|
Chanouk Erelid
|
ja ik weet niet hij zag eruit als iemand van rond de achtien jaar en sprak niet het dialect(dat wij spreken) en nederlands sprak hij met een raar accent kan het alleen niet thuis brengen En een slechte jeugd geeft je nog niet het recht om een hele buurt te terroriseren |
|
ik weet het Chanouk, je hebt gelijk. maar dat soort tuig kom je overal tegen.
|
|
Chanouk Erelid
|
Ja dat is waar maar als ik hem nog ergens tegen kom...  |
|
Ik woon iets te ver weg, anders zou ik je met liefde helpen. Praat er wel over, dat helpt, anders blijft het in je hoofd rondtollen. Je weet wat ik je aangeboden heb.  |
|
Chanouk Erelid
|
aah wat lief   dankje het engiste wat me nu dwars zit is wat jij zei dat van dat hij weet waar ik woon en wie ik ben   freaks me out!!! |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@ChanoukDan kun je'm het best voorbij lopen en doen of je hem niet kent...  Een kat in het nauw...  edit: Kan je niet een soort buurtwacht organiseren ? Doen wij ook altijd als de buurt versierd is en nooit last van vernielingen ofzo |
|
Ja, met Relpa eens, en als je thuiskomt of weggaat extra uitkijken. bv. even voor je thuis komt je vader bellen zodat die bij de deur staat. |
|
Chanouk Erelid
|
ohh nee dat zou ik niet kunnen  ik word al gek dat we hem hebben laten gaan Het hele probleem is de politie vanavond doen ze nog wel buurtwacht maar ze nemen het niet echt serieus en geven er niet de aandacht aan die het verdient tot het te laat is en er gewonden vallen |
|
Relpa
Oudgediende
Hoi,dwars, helemaal vergeten te groeten  Onder de indruk van Chan's verhaal...  |
|
Relpa
Oudgediende
Er loopt hier wel een ruzie over een schuur, maar het slachtoffer heeft nu een lantaarnpaal (in de brandgang) en camera's rondom En ni durven de verfsmijters niet meer  Dat bedoelde ik ook, om de beurt met 2 man een ronde lopen (2 of 4 uurtjes om de nacht) , gezellig en je leert de buren ook beter kennen.. |
|
Hoi Relpa, snap ik, ben ook onder de indruk, toch een kei van een meid @Chanouk, misschien is het verstandig zelf een buurtwacht te organiseren?? |
|
Ga ff badderen, meld me wel weer. |
|
Chanouk Erelid
|
kpuc Ja is een goed idee Als ik mocht zou ik het zelf doen binnenkort is er weer vergadering ik zal vragen aan me pa of hij dat wilt voorleggen @dwarsakker badder ze  |
|
Chanouk Erelid
|
Ik ga er vandoor luitjes ff douchen en dan na werk tot vanavond  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen  Lekker geslapen allen? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Goeiemorgen  Ja, als een blok.  |
|
Theetje
Oudgediende
jij ook al? ik werd alleen om 9 uur wakker en kon niet meer verder slapen, maar ja.. Nu maar even ontbijten en thee zetten enzo  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Okay  Doei Chanouk  werk ze.  |
|
Theetje
Oudgediende
zo, ben ik weer, met een heerlijk broodje duo penotti en met een broodje gehaktbal die door mijn vader is gemaakt.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Welkom terug  en eet smakelijk  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hallo   |
|