WMR Bowling 2 |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
In Januarie te Utrecht |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Het is Januari.. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
nee een kanarie heb me al ingeschreven |
|
Jannick Oudgediende
Kanariepietje.. |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik hoop dat ik dit keer wel kan en dat het niet op een dag is dat ik weer niet kan, want volgens mij heb ik dit keer echt wat leuks gemist! |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
kschrijf me even in onder voorbehoud. Maar waarschijnlijk kan ik dan wel |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Ik ook onder voorbehoud.. |
|
Mmore Administrator
|
Schrijf je liever in als je het pas zeker weet, dan weten wij tenminste met hoeveel mensen we rekening moeten gaan houden. |
|
Ikke Oudgediende
kkom bijna zeker, moet 't alleen nog even goed laten keuren door m'n ouders en sparen voor 'n retourtje Utrecht |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Iemand nog tips voor goedkoper reizen naar Utrecht? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
eens kijken of ik mijn ouders nu wel kan ompraten... |
|
Mmore Administrator
|
Quote NeaRoW: Iemand nog tips voor goedkoper reizen naar Utrecht? Als je echt van ver komt en je reist met iemand anders samen kan je een Herfsttoer kaart kopen - waarschijnlijk niet meer in januarie maar goed (Kost 35 euro en dan kan je met 2 mensen de hele dag overal heen met de trein) |
|
Ikke Oudgediende
Misschien moeten we de ns op 't id brengen van 'n Wintertoer, ze hebben al de herfst- zomer- en lentetoer... |
|
Mmore Administrator
|
NS Herfsttoer is geldig op elke zaterdag en zondag in de periode tot en met 26 november. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Ikke: Misschien moeten we de ns op 't id brengen van 'n Wintertoer, ze hebben al de herfst- zomer- en lentetoer... Er zal vast ook wel een wintertoer komen |
|
Ikke Oudgediende
staat niets van op hun site, mja: ze zullen wel vertraging hebben met 't updaten daarvan |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Quote Jannick: Het is Januari.. het is januari In januari ben ik een half jaar echt als lid ingeschreven op wmr, dan vind ik het lang genoeg om eens me te doen met iets. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
22 januari ben ik jarig Mag ik ook alcohol zelf kopen... Lijkt me wel leuk om de eerste dag dat je 16 bent 8 kratten bier mee te slepen |
|
Ikke Oudgediende
Dat overleef je denkk niet.... |
|
Jannick Oudgediende
Mag het op 5 januari? Dan ben ik net een jaar lid van WMR! |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Quote NeaRoW: 22 januari ben ik jarig Mag ik ook alcohol zelf kopen... Lijkt me wel leuk om de eerste dag dat je 16 bent 8 kratten bier mee te slepen Veel plezier, en terwijl je net 4 kratten naar buiten hebt getild en naar binnen bent gegaan om de volgende 4 te pakken, rijdt te trein weg. |
|
Hukkel Lid WMRindex: 41 OTindex: 56 Wnplts: Culemborg
|
Quote NeaRoW: Iemand nog tips voor goedkoper reizen naar Utrecht? hey, als er meer mensen komen uit de buurt van jou kun je miss samen rijden met de auto.. of met de trein als iemand kortingskaart heeft.. is ook nog gezelliger en veiliger |
|
Ikke Oudgediende
De auto is echt niet veiliger hoor... |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
maar wel makkelijker |
|
Mmore Administrator
|
Alsof de trein zo veilig is.. Met al die ongelukken tegenwoordig Niet te vergeten mensen die berooft worden in de trein.. Dat gebeurt elke dag wel |
|