WMR Bowling 2 |
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
wordt wel een beestenboel dan..
Bunny's, Zwijntjes.. etc etc.
|
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
maantjes (luna), werkende hersenen...(mindworks), etc etc |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
ja, wordt zeker gezellig. @ jive ik zal proberen me meer in te leven. welke dans heeft jou voorkeur? oh ja, ik kom alleen als obelix niet komt. |
|
Ik zie het 'zooitje' al voor me op de baan staan...
Misschien kunnen we dan ook menselijke pin's inzetten? Maakt het wat spannender..
|
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Aangezien de helft dier is, zullen we dan maar met jou beginnen mind? woehoeeee wat ben ik gemeen vandaag ... @Evert, de Jive natuurlijk Maaruh ik vind bijna alles wel goed, zie hier |
|
Thnx Jive...doet me goed om te horen Tot morgen iedereen!!!!!! |
|
|
Maar aangezien Mind zo'n beetje de enige is die toegeeft dat zijn brein wel degelijk werkt is het misschien verstandig om met een ander te beginne?
ooit wel eens een everzwijn zien bowlen? not a pretty sight i tell you. |
|
|
misschien moeten we voor de volgende bowling allemaal een t-shirt bestellen? kan iedereen zien dat we bij elkaar horen. |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote Everzwijn: misschien moeten we voor de volgende bowling allemaal een t-shirt bestellen? kan iedereen zien dat we bij elkaar horen. Goed plan |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Quote Everzwijn: misschien moeten we voor de volgende bowling allemaal een t-shirt bestellen? kan iedereen zien dat we bij elkaar horen. Wanneer kan ik een XXL shirtje bestellen?? Of moet ik het L shirt gewoon een beetje oprekken??? |
|
|
geen idee Elrohir ik ben wel van plan jullie allemaal van de baan te spelen. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Dus, @Mmore , je hebt je toch al opgegeven in de lijst? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Enkie: Maar ik zeg als volwaardig mod dat we dit moeten bespreken in het bowling-topic Je bent en blijft een forummod, dat is heel wat anders dan een volwaardig mod Quote my-angel: Hmm retourtje utrecht is voor mij denk ik 26 euro retourtje.. Ik heb een kortingkaart ^^ |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Dus, @Mmore , je hebt je toch al opgegeven in de lijst? Misschien zit ik die datum in Hongarije, dan gaat het een beetje moeilijk |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Je bent en blijft een forummod, dat is heel wat anders dan een volwaardig mod Ja dat bedoel ik, en dit is toch het forum of niet soms Quote Mmore: Misschien zit ik die datum in Hongarije, dan gaat het een beetje moeilijk Oh ja.. lastig dat de datum nog niet bekend is, ook voor mij. |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Grote kans dat ik tijd heb om te komen hmm nu alleen nog de mentale grens, van wil ik jullie wel ontmoeten |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Ja dat bedoel ik, en dit is toch het forum of niet soms Het ging niet over het forum, het ging over 'volwaardig' moderator zijn Quote Enkie: Quote Mmore: Misschien zit ik die datum in Hongarije, dan gaat het een beetje moeilijk Oh ja.. lastig dat de datum nog niet bekend is, ook voor mij. Maar als ik in Nederland ben kom ik in elk geval, al moet ik vanuit Vlissingen komen |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Maar als ik in Nederland ben kom ik in elk geval, al moet ik vanuit Vlissingen komen Waar ligt dat dan? En Forum Moderator is toch veel cooler dan een Moderator want oranje is mooier |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Quote Mmore: Maar als ik in Nederland ben kom ik in elk geval, al moet ik vanuit Vlissingen komen Waar ligt dat dan? Aan het einde van Zeeland Waar me vader woont Quote enkie: En Forum Moderator is toch veel cooler dan een Moderator want oranje is mooier Ik ben lekker blauw |
|
Enkie Oudgediende
|
Blauw is ook stom |
|
Mmore Administrator
|
Blauw: The hue of the portion of the visible spectrum lying between green and indigo, evoked in a human observer by radiant energy with wavelengths of approximately 420 to 490 nanometers.
Oranje: A bold color, a cross between yellow and red. |
|
Enkie Oudgediende
|
Ja, blaat dus |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*Wilt meerijden met Bras* |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Jannick: *Wilt meerijden met Bras* deelt deze mening indien hij meegaat |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote my-angel: Quote Jannick: *Wilt meerijden met Bras* deelt deze mening indien hij meegaat *ook* |
|