WMR Bowling 2 |
Sannetjuh Senior lid
WMRindex: 171 OTindex: 452
|
Ik mag hopelijk ook:d moet me moeder nog overhalen maar ik wacht op een geschikt moment ze weet t al wel dat t er is:d maar goed rustige aanpak is waarschijnlijk de beste ook al vind ze internetdingen gevaarlijk:L |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: enkie komt niet, ik waarschijnlijk wel. Gecondoleerd... Je bent zeker meteen na het horen van het slechte nieuws in tranen uitgebarsten Het einde van de wereld! De apocalyps! NEEEEEEEEE!!!! Die reactie vroeg er gewoon om ;) |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Misschien is 't handig als iedereen dit keer 'n sticker op z'n voorhoofd plakt met z'n WMR alias... |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Quote Ikke: Misschien is 't handig als iedereen dit keer 'n sticker op z'n voorhoofd plakt met z'n WMR alias... Naam kaartjes ? => op de borst of zo |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Goed idee |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
het lijkt me wel leuk om te komen. en met die mensen die moeten werken op zaterdag of te weinig centjes hebben voor een retourtje utrecht, ga gewoon een keertje niet stappen in het weekend (of twee keer), dat scheelt een hoop geld. En je kunt ook gewoon vrij nemen van je werk hoor. doe ik ook altijd. als het maar in het weekend is kan ik altijd wat regelen. dus ik kan zo goed als zeker, moet ik alleen nog een datum weten zodat ik eventueel vrij kan nemen. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
hoe is de verhouding mannen vs vrouwen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
90% man en 10% vrouw |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.314
|
We zouden een stop op mannen moeten zetten, tot de verhouding weer 50-50 is. |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
dan kan je lang wachten of je verandert op het profiel gewoon bij sommige het geslacht man naar vrouw (maar niet bij mij doen hé) |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hebben we niet nog een zooi leden waarbij het geslacht: 'Tja' is? Die tellen voor de helft als vrouw mee, en tellen we voor het gemak niet bij man mee? Ach ja, gaat toch gewoon gezellig worden, of is deze WMR bowling bedoelt als nieuwe vorm van speeddaten? (Is toch tegenwoordig populair, daten tijdens het hardlopen etc etc.) |
|
ja en natuurlijk dinerdate..zag daar toevallig gisteren waanzinnige documentaire op Sat1 |
|
|
in speeddaten ben ik niet geïnteresseerd, ik doe nie aan drugs. geslacht: nee, nog springlevend. ik vraag me (nog steeds) af of dit niet eigenlijk een complot is om mij te lokken en daarna te ontvoeren of zo. Paranoia schijnt gezond te zijn. |
|
@Derest Daar gaat ons eten..iedereen, laat pijl en boog maar thuis liggen..Everzwijn is bang geworden |
|
|
zo erg is het nou ook weer niet. ik ben niet echt een everzwijn, dat is maar een nickname. |
|
Jivebunny oud moderator
Ah shit, iedere keer als ik die naam zag staan, zag ik die zwijntjes uit asterix en obelix al voor me *smikkel* |
|
|
|
|
Quote Jivebunny: Ah shit, iedere keer als ik die naam zag staan, zag ik die zwijntjes uit asterix en obelix al voor me *smikkel* ik denk toch ook niet dat jij een swingend konijntje bent. |
|
Luna Moderator
Hihihi, volgens mij huppelt en snuffelt hij wel veel |
|
Jivebunny oud moderator
Niet? Volgens mij hebben wij duidelijk een verschillende vorm van inleving(svermogen) Jammer dat je niet aan een dansend konijntje denkt als je mijn nickname ziet Quote Luna: Hihihi, volgens mij huppelt en snuffelt hij wel veel Zo mag ik het horen haha |
|
@EverzwijnNee, meer vies konijntje met z'n blote kont zo op WMR |
|
Jivebunny oud moderator
@mindworksJuistem Heb je die tattoo op mijn blote konijnenbillen gezien? |
|
Luna Moderator
Jaja, hij zit nu even in zijn holletje zeker |
|