de ledenquiz |
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
sow... jullie hebben flink zitten zoeken... alleen klopt het niet allemaal... er zijn meer kazz-en op deze aardkloot (al is er natuurlijk niemand zo goed als ik ) enne....fotograaf? Bodybuilden?? weten jullie nog meer dat ik zelf niet weet |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
heeft site kazz.nl 9) heeft ook gmail account.... naam zeg ik maar niet maar is wel met CENCUUR erin om te laten zien dat ik het correct heb 10) misschien Van Dam heet 11) nawt bekend bij MindWorks |
|
|
Quote mindworks:
9) heeft ook gmail account.... naam zeg ik maar niet maar is wel met 1980 erin
pff... wat zouw dat nouw toch wezen??? euhm... ik ben nieuw in dit topic... is het nu de bedoeling dat ik achteraf aangeef wat er allemaal goed en fout is ofzo?? Enne - hoe lang moet ik daarmee wachten - want er is nog zat meer over mij te vinden hoor |
|
aangepast |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Quote: 11) nawt bekend bij MindWorks Al die gegevens staan op internet, had ze binnen 40 seconden gevonden. Kazz is dus niet bang voor Stalkers |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Kazz houdt zich ook bezig met politiek ..... in België zijn sterrenbeeld is maagd |
|
|
Quote mindworks: aangepast maakt mij niet uit hoor... iedereen met beetje handigheid met google heeft het zo te pakken gelukkig heeft gmnail een goed spamfilter @Stryfe, ik ben idd niet bang voor stalkers... ik weet dat iedereen die info toch wel kan vinden - al zou ik er nog zo geheim over doen.... dus doe ik er maar niet moeilijk over Iedereen die mij met een bezoekje wil vereren is welkom (wel even van te voren mailen of bellen - mn mail en telefoonnummer is ook te vinden op internet) |
|
@Stryfe..klopt dat was makkelijkste..lang leven sidn.... mindworks gaat telefoonnummer voor vet veel geld verkopen aan telemarketing bedrijven... |
|
kazz de humor is juist dingen te vinden die helemaal niet kloppen maar wel kloppen met de naam...zie voorbeeld blaman (al klopte daar een deel wel van) |
|
|
owkeej! als het de bedoeling was dat het niet klopte klopte er toch behoorlijk wat wel enne... telefoonnummer doorverkopen hoeft niet... ze hebben mn nummer toch al... en alweer verwijderd ook omdat ze toch niets aan me kunnen verkopen uitdaging: noem alle drie de websites die ik (gedeeltelijk) beheer |
|
hahahahahahahahahah
damn wéér geen geld kunnen verdienen |
|
|
Quote mindworks: hahahahahahahahahah damn wéér geen geld kunnen verdienen ghehe.... blijven proberen he |
|
ok NEXT! |
|
Blaman Erelid
Kazz heeft ook een profiel bij de Vara met de volgende schattige tekst Ik begin de dag met een dansje, ik begin de dag met een lach! Want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag, JA, die lacht de hele dag... |
|
gnegnegne |
|
BTW Kazz, vind je het niet muf om je adres zomaar op internet te knallen? Voor je het weet heb je een of andere mafkees voor je deur staan waar iets in zijn kop is geknakt door een of andere loze opmerking van je... Ik vind het maar een raar idee tbh... |
|
Blaman Erelid
Quote mindworks: gnegnegne Hij is 9e geworden op de TVgame domino day (kijk hier)Kazz vindt dat sesamstraat naar half 7 moet Ik hou bijna op, nog een dingetje: Kazz heeft nog ergens een weblog (kijk hier) |
|
Quote mindworks: ok NEXT! Laat maar eens zien dat je over mij meer kunt vinden dan wat er op WMR staat Succes! P.s. Als je jezelf niet mag nomineren doe ik een beroep op de "ik-ben-jarig-dus-ik-mag-het-zeggen-wet" |
|
|
Quote Blaman: Kazz heeft ook een profiel bij de Vara met de volgende schattige tekst Profiel van Kazz Ik begin de dag met een dansje, ik begin de dag met een lach! Want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag, JA, die lacht de hele dag... dies van mij ja @Stryfe, het is een ingecalculeerd risico... Mijn adres is al zo'n 8 jaar makkelijk te vinden op internet en heb nog nooit problemen gehad... Bovendien, als iemand je echt wil vinden lukt het ze toch wel.... hoe dan ook! Als ik maar genoeg zin en tijd heb kan ik ieders adres uiteindelijk ook wel te pakken krijgen. (alleen heb ik daar de behoefte niet aan) |
|
Quote Stryfe: Quote mindworks: ok NEXT! Laat maar eens zien dat je over mij meer kunt vinden dan wat er op WMR staat Succes! P.s. Als je jezelf niet mag nomineren doe ik een beroep op de "ik-ben-jarig-dus-ik-mag-het-zeggen-wet" Lukt het niet, of is iedereen met leukere dingen bezig? Ik wil aandacht!!! HALLOOOOOO!!!! Ben beetje hyper, komt vast door de taart (2 stukken), normaal eet ik nooit suiker. Let maar niet op mij... Maar ik wil wel weten of de I-net-Detectives hier iets kunnen vinden over me |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Monique! (Jelmer, brand los ) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Stryfe: Maar ik wil wel weten of de I-net-Detectives hier iets kunnen vinden over me Dat wil ik later gaan worden Digitaal Rechercheur |
|
|
Nu de volgende... Dit gaat niet over banen! |
|
Hey!! En ik dan?!?!?! *Pruillipje* |
|
|
Jij niet |
|