de ledenquiz |
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Quote: P.s. Als je jezelf niet mag nomineren doe ik een beroep op de "ik-ben-jarig-dus-ik-mag-het-zeggen-wet"
Wel!!! |
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
ik ben de reggiseur dandy niet jij!
|
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
je hebt nog altijd voor alles unlimeted tijd! volgende: de mexicaan! |
|
Regiseer dan Apie, kies maar iemand, maakt nie uit wie... P.S. Ik heb jou altijd al de beste gevonden Apie... Jij bent de man!!! P.P.S. Had ik al gezegd dat ik jarig ben vandaag? |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
ik weet wel iets over Stryfe: hijs vandaag jarig |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
De volgende is de mexicaan,, |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Stryfe heeft ook een profiel bij uptime project. Zijn echte naam is Dave van Halving. Hij heeft ook een profiel bij Gamer.nl, zijn favoriete genres zijn Racing Fight game FPS Adventure Strategie Sport Actie. Verder is hij geregistreerd bij Webfanaat. Zijn emailadres is stryfe *apenstaartje* connectis.nl Ook bij Tele2 is Stryfe geregistreerd, sinds 20-10-2003. Tenslotte vinden we Stryfe ook terug bij www.knuffel.punt.nl MSN adres: Onbekend Edit Mmore: Email adres gewijzigd om spambots geen kans te geven. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Blaman: Stryfe heeft ook een profiel bij uptime project. Zijn echte naam is Dave van Halving. Hij heeft ook een profiel bij Gamer.nl, zijn favoriete genres zijn Racing Fight game FPS Adventure Strategie Sport Actie. Verder is hij geregistreerd bij Webfanaat. Zijn emailadres is MSN adres: Onbekend
Blaman de spion Blaman de infodigger Blaman de dataminer heb je soms malware op z'n pc geinstalleerd? |
|
Blaman Erelid
Quote Ikke:
Blaman de spion Blaman de infodigger Blaman de dataminer
heb je soms malware op z'n pc geinstalleerd? Geleerd van mindworks |
|
|
Ik wil de mexicaan.. |
|
Blaman Erelid
zet hem er maar in dan? |
|
|
De mexicaan is de volgende! |
|
Blaman Erelid
De mexicaan is ook bekend bij Fur4all zijn interesses zijn Slapen, Geweren door de eeuwen heen, Postkoetsen overvallen, Slapen, Mariachi-muziek, Eten en slapen, of had ik dat al gezegd... Verder is hij bekend bij DVD.nlforum en bij de Gaykrant. |
|
Quote Blaman: Stryfe heeft ook een profiel bij uptime project. Zijn echte naam is Dave van Halving. Hij heeft ook een profiel bij Gamer.nl, zijn favoriete genres zijn Racing Fight game FPS Adventure Strategie Sport Actie. Verder is hij geregistreerd bij Webfanaat. Zijn emailadres is stryfe *apenstaartje* connectis.nl Ook bij Tele2 is Stryfe geregistreerd, sinds 20-10-2003. Tenslotte vinden we Stryfe ook terug bij www.knuffel.punt.nl MSN adres: Onbekend Edit Mmore: Email adres gewijzigd om spambots geen kans te geven. Hihi... niet 1 ding goed, beter je best doen hoor. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Quote Blaman: Quote Ikke:
Blaman de spion Blaman de infodigger Blaman de dataminer
heb je soms malware op z'n pc geinstalleerd? Geleerd van mindworks |
|
maar als ik het goed heb is dus stryfe de zoekopdracht? |
|
1) Stryfe is kloon van Nathan Christopher Summers 2) Stryfe is dus superheld 3) Stryfe heeft franse wikipediapagina 4) Meryl Stryfe magna tekeningen 5) vampirehall profiel 6) Heeft eigen topic rond zijn naam op answer.com 7) heeft site : Stryfe-13 Extreme Overclocking |
|
Als je durft |
|
nietmeer
|
Nee, volgens mij de mexicaan. |
|
moet ik nog doorgaan? |
|
en stryfe hoe zit ik? |
|
Alleen 1 en 2 kloppen als je het over Stryfe uit X-mannen hebt. Om 7 moest ik zo hard lachen, ik weet nie eens hoe ik mijn computerkast open moet maken, laat staan hoe ik iets moet overclocken |
|
tot nu toe lukt het me aardig ach zitten ook leuke dingen tussen die ik achter een naam vindt...moest ook zeer lachen om die overclock site..moest hem wel vermelden |
|
Blaman Erelid
En de volgende is ........?? |
|
Blaman Erelid
Niemand een voorstel? Mijn voorstel is: Slicky |
|