de ledenquiz |
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
1 ) patientenplein profiel 2 ) wikipedia profiel 3 ) kroegenweb profiel (met foto) 4 ) Fok fotoboek (met foto) 5 ) Een boek 6 ) helpt mensen met computer problemen op ivanhoejupiler.be 7 ) Heeft .com site 8 ) snowboard magazine 9 ) The biological moistening (slickening) of one's vagina in preparation for penetrative sex. 9 is niet verzonnen...dat betekent het woord Slicky bron:Urban dictionary 10) is a level 60 quest giver located in the Military Ward in the dwarf city of Ironforge |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
|
|
@Blaman we worden goed... 1ste link werkt niet.. SLICKY REAGEER AUB |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Haha! Volgens mij klopt alleen die wikipedia, en misschien zelfs die niet eens. Quote mindworks: SLICKY REAGEER AUB U vraagt, wij draaien. |
|
YESSS weer eentje goed..maar wist je van al die andere dingen...zeker punt 9...hmzz |
|
Blaman Erelid
Quote mindworks: @Blaman we worden goed... 1ste link werkt niet.. aangepast |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Quote mindworks: YESSS weer eentje goed..maar wist je van al die andere dingen...zeker punt 9...hmzz Ik vind die wel humor, maar wist ik niet. Quote Blaman: Quote mindworks: @Blaman we worden goed... 1ste link werkt niet.. aangepast doet het nog niet. |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Waaaahhh Ik ben er net achtergekomen dat Bestie jointjes rookt Bewijs |
|
Blaman Erelid
@laurenssie: dit is een onderwerp wat bestie zelf aangeeft op het forum, dus niet iets wat jijzelf opgespoord hebt. Bovendien was Bestie volgens mij niet het 'slachtoffer'. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ Mij, ja goed geraden.. Ben er net nog geen 85.. (zie een aantal pagina's terug ) |
|
Blaman Erelid
Over wie gaan we nu informatie zoeken???? |
|
Blaman Erelid
Quote Blaman: Over wie gaan we nu informatie zoeken???? |
|
nietmeer
|
Over mij (mits ik mezelf niet mag aanbieden als onderzoeksobject...) |
|
Blaman Erelid
|
|
Blaman Erelid
- Neuzele was de eerste prijswinnaar van de wedstrijd op Shikake. - Ze heeft veelvuldig contact gehad met Kazz over wanneer ze nu eindelijk de prijs zou ontvangen. - Ze wil graag meer prijzen winnen en doet daarom enthousiast mee met alle prijsvragen op deze site. - Neuzele is ambtenaar. - Ze heeft een schattig hondje (genaamd Lotje) waar ze prachtige foto's van maakt. Hetzelfde hondje geeft problemen met zindelijk worden.
|
|
nietmeer
|
Whahahahaha! Leuk hoor! Echt leuk! Je hebt goed opgelet op het forum! |
|
Blaman Erelid
Neuzele heeft een passie voor auto's (kijk hier maar eens). Ze heeft al een keer waardevolle spullen (totaal € 650,--!!!) bij Mc. Donals laten liggen (gelukkig lag het er nog) |
|
Blaman Erelid
Neuzele heeft een vreemde tik: ze loopt altijd aan de verkeerde kant van de stoep Hier kun je zien wat neuzele eigenlijk is Hier vind je allemaal filmpjes over haar |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
Neuzele vind mij soms niet lief |
|
nietmeer
|
Offtopic: @michael - op dat moment niet nee, maar niet getreurd, je excuses zijn inmiddels door mij aanvaard ;-) |
|
Robbertjuhh Lid WMRindex: 6 OTindex: 104 Wnplts: de plaats S |
heey neuzele hebbie al een vriendje ??? |
|
nietmeer
|
@ Blaman - Wat betreft die passie voor auto's, dat moet een andere Neuzele geweest zijn. En van wie die filmpjes zijn weet ik ook niet, maar er staat in ieder geval dat het neuzele (=onnozele) filmpjes zijn.
Maar toch goed je best gedaan hoor Blaman! |
|
nietmeer
|
Quote Robbertjuhh: heey neuzele hebbie al een vriendje ??? Ben al verwikkeld in een relatie ja, waarom? Interesse......??? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
als jullie tijd over hebben zoek dan maar over mij;) eens zien hoeveel jullie kunnen vinden |
|
Robbertjuhh Lid WMRindex: 6 OTindex: 104 Wnplts: de plaats S |
vind het gewoon leuk om andere mensen te ontmoeten.........
vind je het erg dat ik het vroeg.. |
|