Afknapper- topic |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Theemonster: maar sommige vrouwen, zoals ik, hebben geen mooi uiterlijk, maar wel een mooi innerlijk Als ik me een foto van jouw kan herinneren - en ik weet trouwens niet zeker of jij dat was - dan ben jij helemaal niet zo lelijk |
|
nietmeer
|
@Mmore. Precies, een schoonheid die nog veel mooier zal opbloeien gedurende haar leven. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Theemonster is een schatje |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Theetje Oudgediende
afknapper: een jongen die alleen maar achter de computer zit te gamen, en er niet achter vandaan te krijge is... terwijl samen een filmpje kijken ook onwijs gezellig kan zijn! |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
Waar ik op afknap is sowieso beharing, als de handen enzo al helemaal onder de haren zitten BAH kan ik zowat van over me nek gaan letterlijk. en dan kun je al snappen dat de rug enzo waarschijnlijk ook vol zitten als die handen al zo behaard zijn,dus nee dankje ieuw. Roken is zeker een afknapper, ik zal NOOIT iets willen met een roker. Iemand die alcohol drinkt knap ik ook op af, af en toe eens een wijntje okay daar kan ik nog mee leven maar elke dag een biertje? nee dan moet je verder zoeken want ik ben dan niet de juiste voor jou *lol* Iemand die zichzelf beter vind dan anderen en echt zo'n houding heeft van ik ben geweldig. Ik vind dat we allemaal evenveel waard zijn namelijk. de een is hier goed in, de ander daarin.iedereen heeft wel talenten en zwakheden. Te grof in de mond zijn knap ik ook op af. Ik vind het erg belangrijk dat iemand beleefd is en goede manieren heeft. en dan heb ik het niet over met mes en vork eten en dat gedoe, maar wel netjes goeiedag zeggen tegen mensen en tegen oudere mensen netjes U zeggen, deuren open houden, als iemand voor je neus valt ofzo even netjes vragen kan ik u helpen? dat soort dingen. Een heel fanatiek gelovige knap ik ook op af, kom ik terug bij het andere puntje namelijk; iedereen is evenveel waard. je bent niet beter omdat je toevallig christen bent bijvoorbeeld. En wat ik echt verschrikkelijk vind: een vent zonder baan (het boeit me niet of je met je werk 900 euro per maand verdiend of 2900 euro, als je maar jezelf nuttig maakt en een normale baan hebt!) zon type dat op het winkelcentrum rond hangt heel de dag en naar elk voorbijlopende vrouw (zelf als je met 3 kinderen loopt!!! serieus, belachelijk gewoon!) roept "psssst eey schatje, psssst" denk je dat je het tegen je hondje hebt ofzo Dat vind ik gewoon zo onrespectvol op die manier tegen vrouwen doen... en ik hou sowieso niet van mannen met gladde praatjes die veel van vrouwen houden, rokkenjagers. geef mij maar een rustige man die liever thuis is bij het gezin. |
|
ruttie14 Lid WMRindex: 44 OTindex: 18 Wnplts: Vught
|
Damn ik hoop voor je dat jij later echt een man vind want als ik het zo zie dan wens ik je veel succes ps. Ik zal voor je duimen |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@lanira_mommy, jij hebt toch al een man? dan kan ik er dus gemakshalve vanuit gaan dat die aan al jouw eisen voldoet? Ik knap niet zo makkelijk af op een meisje eigenlijk. Ik ben redelijk selectief aan het begin en als het dan blijkt dat ze bijvoorbeeld toch rookt, waarvan ik normaal gesproken niet erg gecharmeerd ben, dan zou ik daar niet meteen helemaal op afknappen. Het is niet alsof echt leuke vrouwen met honderden tegelijk op dezelfde plek aanwezig zijn. je moet redelijk goed zoeken, en als je dan uiteindelijk iemand vind die aan negentig procent van mijn voorwaarden voldoet, zet ik me opver die andere tien procent wel heen. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Ik knap af op vrouwen met rughaar, snor en/of baard. Verder knap ik af op vrouwen die altijd gelijk willen hebben (ook al is het evident dat ze ongelijk hebben), geen goede persoonlijke hygiëne, vies gebit , onverzorgt, teveel parfum, bazig zijn, geen eigen hobbies hebben, alleen maar kunnen zeuren, roken...Nou dat zijn er al een paar. Over uiterlijk en innerlijk hoef ik nu niets te zeggen. |
|
Ik heb idd al een man en net als mij rookt en drinkt hij niet, is hij rustig, heeft een fulltime baan waar hij al jarenlang keihard werkt ondanks het slechte loon (tja geen diplomas dus wat wil je), is niet te behaard, hij gaat niet uit evenals ik, praat niet veel zeker niet met vreemden en is geen rokkenjager dus, en kwa manieren kan het vaak wel wat beter maargoed daar wijs ik hem gewoon op en ik doe het zelf gewoon anders en hoop dat hij wat bijdraait steeds beetje bij beetje (ik ben gewoon van mezelf heel open en spontaan en vriendelijk tegen iedereen. hij is meer gesloten en stug wat dat betrefd en zal niet gauw iemand in de lift goeiedag zeggen wat ik wel altijd doe.) Ik vind mijn afknappers overigens maar weinig. ik zeg niets over uiterlijk verder, ik hoef geen man met veel geld, ben tevreden met weinig. alleen iemand die rookt tja, ik vind roken echt het smerigste dat er is, als iemand rookt stik ik erin kan echt geen lucht meer krijgen dan, dus met iemand samen wonen die rookt lijkt me dan logischerwijs totaal onhaalbaar. je kunt en mag iemand niet dwingen om te stoppen tenslotte! En we hebben allemaal wel eisen en dingen waarop we zouden afknappen. Als iemand te veel eigenschappen heeft waarmee je moeite hebt, hoe wil je dan bij elkaar blijven "tot de dood ons scheidt"? dat is toch geen leven Op elk potje past een dekseltje. En het is ook vaak maar net waar je zoekt .... In het uitgaansleven zul je vaker losbandige meiden tegenkomen, als je een rustige vrouw wilt die niet met jan en alleman het bed in duikt en loopt te flirten is de disco dus niet zon beste plek om te beginnen met zoeken lijkt me....... Niet dat elke vrouw die uitgaat zo is, maar dat soort vrouwen zal wel altijd uitgaan, dus tja je loopt mee risico dan op zon type vrouw daar. Zo moet je dus weten waar te zoeken. Bovendien denk ik dat je die ene speciale persoon die bij je hoort altijd zult tegenkomen. Alles in het leven staat vast en alles heeft redenen. Als het de bedoeling is dat je gaat trouwen,.gelukkig zijn , kindjes krijgen,huisje boompje beestje, dan zal dat heus wel gebeuren ookal ben je niet bewust op zoek. En als het de bedoeling is dat je een verstokte vrijgezel wordt uiteindelijk en alleen losse scharreltjes krijgt, dan gebeurd dat. Je lot is je lot.... Zo zie ik het ten minste. |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
@lanire_mommy Zo kan je het ook bekijken ja. wel leuk voor je dat je iemand heb gevonden die aan je waslijst voldoet naar mijn mening ben je mischien een beetje veel iesend maar wie ben ik om dat te zeggen |
|
Naar de mening van iedereen die me kent ben ik juist iemand die te weinig eist en veel te veel pikt en accepteerd. Maargoed daarom zijn jullie dus ook wildvreemden die niets van me weten Mijn vriend is zeker niet perfect en heeft genoeg eigenschappen waarvan een andere vrouw al jaren terug had gezegd pak je spullen en rot op. maar ik heb gewoon weer andere dingen die ik belangrijker vind. We houden van elkaar en zijn dolgelukkig samen. en zoeken heb ik niet hoeven doen, ik was net 18 toen we elkaar ontmoetten en we zijn nu al jaren gelukkig en ouders van 3 prachtige kinderen. dus ach.... kennelijk ben ik toch niet zo moeilijk als je denkt he als ik zo makkelijk tegen iemand aan liep waarmee ik mijn hele leven wil samen blijven???? Aangezien jullie degenen zijn die nog steeds zoekende zijn en niet kunnen vinden zoals hier al een aantal keer is aangegeven, is het misschien zaak te bedenken of je zelf niet juist degene met te veel eisen bent |
|
|
ik niet hoor ik heb al een vriendin |
|
voor hoe lang? je bent net 15........... 95% van de relaties die men heeft op die leeftijd zijn echt niet voor het leven hoor............
|
|
|
ik voel mij beledigt door die opmerking al weet ik dat je gelijk heb maar wat als dit nou de ene 5% is |
|
Theetje Oudgediende
nog een afknapper: een partner die liegt... eerlijk zijn is het belangrijkste in een relatie, hoe kan je je leven met iemand delen die liegt? dan weet je nooit wanneer je diegene kan vertrouwen en wat moet je zonder vertrouwen? dan voel jij je niet vertrouwt, ben je altijd achterdochtig.... continu vol stress als zij of hij weer is laat thuis is. ik zou het niet kunnen een realtie waarin gelogen wordt en dus geen vertrouwen is |
|
100% mafkees, dat weet ik ook niet, daarom hou ik dus die 5% open Hoop van harte voor je dat jullie voor altijd hartstikke gelukkig samen zijn,zou heel mooi en bijzonder zijn als dat zo mocht blijken te gebeuren. maar de kans is helaas niet heel groot. dat is alles wat ik zeg |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik moet ook zeggen dat je ook kieskeuriger wordt door verleden of slechte relaties |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Dat klopt geheel Luna, ik denk dat ik momenteel veel TE kieskeurig ben. Maarja, je kunt niet ineens onkieskeurig worden. Het komt als het komt.
Is het een afknapper als je partner je niet begrijpt? |
|
|
Ik vind het wel een afknapper. Je krijgt dan zo'n strijd met elkaar.
|
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
Vrouwen die nog in hun bedplassen.. |
|
|
michael, ik vind baby's nog geen vrouwen hoor.... |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
|
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik ook niet |
|
Theetje Oudgediende
afknapper: mannen die zichzelf te grappig vinden en niet lachen om grappen van anderen |
|