hr
jaargang -23 - laatste artikel 22-11 10:00 - 75414 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 5 6 7 [8]

Afknapper- topic

15-11-06 13:00:47 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
@Theemonster: hahahaha, tja, is dat een afknapper? Soms is de humor van de een gewoon niet de humor van de ander...Maar om dan meteen te zeggen afknapper, nee....:nee

15-11-06 13:01:00 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Vrouwen die te simpel zijn. Vrouwen die alleen maar aandacht willen. Vrouwen die te verlegen zijn. etc.

15-11-06 13:01:06 - Quote! - @r03l
r03l
Erelid

WMRindex: 784
OTindex: 1.990
Ik vind mezelf wel af en toe grappig maar lach ook om de grappen van anderen:ja

15-11-06 13:04:47 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Ik lach als het grappig is, maar anders niet hoor.

15-11-06 13:05:32 - Quote! - @michaeI
michaeI
Senior lid

WMRindex: 48
OTindex: 361
Wnplts: Appendixen
Ik neem mezelf niet altijd serieus.. Vrouwen die altijd serieus zijn is voor mij een afknapper..

15-11-06 14:51:37 - Quote! - @lanira_mommy
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
humor boeit me niet zo, als we elkaars humor niet begrijpen nuja dan leggen we elkaar het wel uit. we hebben namelijk idd een totaal ander gevoel voor humor, ik vind veel surinaamse humor flauw, en hij snapt niets van het hollandse sarcasme enzo hihi.
Maarja dat is dan jammer , ik doe mijn best zijn humor te begrijpen en hij andersom als ik uitleg wat er met een hollandse grap wordt bedoeld...
Denk dat het belangrijk is dat je wel de moeite neemt te proberen elkaar te begrijpen, ookal blijft je gevoel voor humor dan anders *lol*

Michael
tja in bed plassen is niet erg fris inderdaad. Mijn zwagertje deed het tot zijn 16e (en ja die 1 hoort daar te staan! het is geen typefout)
Maar voor degene die dit probleem heeft is het nog veel vervelender lijkt mij, want ze kunnen er niets aan doen en schamen zich en zijn erg gefrustreerd dat het ze overkomt.
Als iemand na een bepaalde leeftijd nog in bed plast is er bijna altijd een medische oorzaak voor. maar niet iedereen durft de stap te nemen naar de dokter te stappen omdat ze zich schamen....

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 [8]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven