Afknapper- topic |
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
plassex is een gigantische afknapper er is volgens mij bijna niks ergers |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
@100%mafkees jawel, sex met een paar dagen dode hond, pedofilie, kotsseks en mensen die de appendix niet kunnen waarderen |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote michaeI: @100%mafkees jawel, sex met een paar dagen dode hond, pedofilie, kotsseks en mensen die de appendix niet kunnen waarderen Wat is appendix nu?! |
|
|
@JannickJij hebt nog een hoop te leren in deze wereld jongen.. Voor info over de appendix: check mijn blog |
|
Jannick Oudgediende
Ja, zie talloze keren het woord appendix staan..... |
|
|
Het wormvormig aanhangsel (Latijn: appendix vermiformis) is een enige cm tot soms 15 cm lang dun rolrond orgaantje dat in het verlengde van het coecum oftewel de eigenlijke blinde darm ligt. Het bevat veel lymfklierweefsel en een rudimentaire holte die naar de blinde darm toe open is.
Bij een blindedarmontsteking is het doorgaans dit orgaantje dat ontstoken is, en niet de eigenlijke blinde darm. |
|
Jannick Oudgediende
Oja, en waarom word het hier zo vaak gebruikt? |
|
|
Omdat ik de appendix sexy vind.. Waarschijnlijk knappen er nu heleboel vrouwen op mij af. |
|
Jannick Oudgediende
Quote michaeI: Omdat ik de appendix sexy vind.. Waarschijnlijk knappen er nu heleboel vrouwen op mij af. En hoezo, je woonplaats? En kun je appendix zien, en blaaablaaa.. |
|
|
@Jannick Al die vragen heb ik geen tijd voor, want ik ga nu namelijk naar huis .. Sorry, dat ik je nu in ontwetendheid achterlaat. Ooit zul je mij begrijpen en zul je zeggen: die michael was helemaal niet zo'n rare jongen .. |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
hahahahahahahahahaha michael is en blijft een apendix |
|
Jannick Oudgediende
Snifff.. |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Niet huilen, zoek het op google je vind altijd antwoord |
|
Jannick Oudgediende
MÁÁÁMÁÁÁH!!! Ok, wat een afknapper is.. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, moederskindjes zijn verschrikkelijk |
|
r03l Erelid
|
@ Luna bedoel je daarmee de mannen die nog met de 30 bij hun moeder wonen of de mannen die van hun moeder houden? |
|
Luna Moderator
Nee, van die mannen die gewoon nog alles doen wat hun moeder zegt... Dat ze van hun moeder houden is logisch , maar sommigen hebben geen eigen mening. |
|
Jannick Oudgediende
Quote Luna: Ja, moederskindjes zijn verschrikkelijk Ok, jij valt af.. |
|
r03l Erelid
|
Ooh zo dat is best gek dat er nog zon mannen zijn hebben zij geen eigen wil ofzo? Of het komt omdat ze jarenlang mishandeld zijn door hun moeder |
|
Luna Moderator
Nee, kan het niet goed uitleggen...laat maar |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
mannen die net doen alsof ze dood gaan als ze gewoon een simpel griepje hebben
mannen die zichzelf het meest interesante onderwerp op deze aardbol vinden en dus ook alleen maar over zichzelf kunnen praten |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
rughaar is een ernstige afknapper.. en sandalen met sokken erin... ohw en natuurlijk van die egoisten Offtopic: wat is het tegenovergestelde van een afknapper? een opknapper? iemand die dat weet? Offtopic: edit: ohwja een opsteker |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Bril met nepglazen.. en een gratis flesje glassex ----- Quote Luna: Nee, van die mannen die gewoon nog alles doen wat hun moeder zegt... Dat ze van hun moeder houden is logisch , maar sommigen hebben geen eigen mening. Eeeeeve mijn moeder vragen - ik weet zeker dat ze dat zei, ze lachte er ook bij...Eeeeeve mijn moeder vragen.. Quote michaeI: Omdat ik de appendix sexy vind.. Waarschijnlijk knappen er nu heleboel vrouwen op mij af. De Appendix; schaamteloze perfectie van een Eufomisme.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
---another-one-bites-the-dust--- |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Weird al |
|