wie mis je |
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Theetje Oudgediende
geef het tijd meisje, je weet het, ik heb het zelf niet meegemaakt, en ik wil niet zeggen dat tijd de pijn heeld. maar hoe meer tijd je het geeft, hoe beter je het een plaats kan geven |
|
ikky Oudgediende
|
@TheE, soms kan ik gewoon nog niet eens beseffen dat ze er niet meer is, dan is het gewoon voor mijn gevoel net alsof ze zo weer binnen kan komen lopen En dan doet het extra veel pijn als ik dan besef dat dat nooit meer zal gebeuren.. En na haar dood ben ik nog banger geworden dat ik mensen kwijtraak waarvan ik hou |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Tijd heelt alle wonden. Ik spreek uit ervaring. |
|
Theetje Oudgediende
@ikky; Ik wou dat ik je kon laten beseffen dat niet iedereen waarvan je houdt je kwijtraakt, maar helaas kan ik je dat besef ben ik bang niet geven... Wel hoop ik dat jij beseft dat het niet jouw schuld is dat ze is overleden, jij kan daar niets maar dan ook niets aan doen. Dus besef dan ook dat de mensen van wie je houdt zomaar weggaan, en als ze dat wel doen, dat dat dan aan hen ligt en niet aan jou... |
|
ikky Oudgediende
|
@TheE, dat proberen wel meer mensen me te laten beseffen, maar ik heb gewoon zoveel mensen verloren, dat ik niet meer weet hoe ik van dat idee af kan komen.. Het is echt een vreselijk gevoel als je verlaten word door mensen waar je ontzettend veel van houdt.. Zoals je moeder of je vader of je beste vriend.. En ik ben alledrie die personen verloren, daar word je niet echt bepaald optimistisch van.. En ik weet ook wel dat haar dood niet mijn schuld is, maar soms voel ik me gewoon schuldig om de dingen die ik gedaan heb, de fouten die ik gemaakt heb.. Ik zou zoveel willen veranderen als ik de tijd terug kon draaien.. Maar dat kan helaas niet, en ik zal mijn moeder dus ook nooit meer zien.. Ik moet me vasthouden aan enkel herrinneringen.. Wat ontzettend moeilijk is als het om je moeder gaat.. Ik weet niet hoe het zit bij jou, maar ik ging altijd naar mijn moeder toe voor advies, of gewoon kleine probleempjes of dingen waar ik mee zat. Ze was de enige die naar me luisterde als ik zoiets kwijt wilde.. Zo'n persoon zal ik nooit meer vinden, en dat doet pijn Ik weet dat er mensen zijn die van me houden, maar er zal nooit meer een persoon zijn die evenveel van me houdt en om me geeft als mijn moeder. Ik was haar hele leven, haar hele leven draaide de laatste 15 jaar om mij.. Ik heb gewoon het gevoel alsof ik nu helemaal alleen op deze grote boze wereld sta.. |
|
Theetje Oudgediende
@ikky; er zal nooit, maar dan ook nooit meer iemand zo zijn als je moeder, nooit kan iemand precies het zelfde zijn als je moeder. Probeer ook zoiemand niet te vinden, want die bestaat niet, daarom zijn ouders zo speciaal. En iedereen maakt fouten, dat is menselijk. Ook je moeder heeft fouten gemaakt, jij maakt fouten, ik maak fouten, maar dat betekend niet dat jij schuld hebt aan je moeders dood. Daar heeft niemand schuld aan, behalve de natuur misschien. En je staat niet alleen, je hebt je stiefvader (die vind je toch heel aardig?) en Frank, en Chocolate en mij en nog vele andere, en ik weet 100, nee 150% zeker dat ik in iedergeval altijd voor je klaar zal staan, wanneer je me ook nodig hebt, als in het om 3 uur 's nachts, het enige wat je hoeft te doen in dan bellen. Al zit ik hier in Amstelveen, jij daar in Schoonhoven, ik denk aan je, neem dat maar van me aan... Je bent een heel, maar dan ook echt heeeeeeel lief meisje. En ik snap niet dat er mensen zijn die jou in de steek willen laten om wie je bent. Je moeder liet je niet in de steek, je moeder is nog bij je, in je hart en in je hoofd, en daar zal ze altijd zijn. Je zal haar nooit meer kunnen aanraken, nooit meer kunnen voelen, nooit meer kunnen ruiken, maar ze is bij je, voor de rest van je leven! |
|
ikky Oudgediende
|
@TheE, ik weet dat ouders speciaal zijn, maar voor mijn gevoel heb ik geen 1 ouder meer En dat idee dat moet ik gewoon nog een plaatsje geven, en dat is heel erg moeilijk.. En dat mensen mij in de steek laten om wie ik ben.. Ik weet niet hoe dat komt, maar het doet zo ontzettend veel pijn.. Dat mensen je laten vallen juist op het moment wanneer je ze het hardste nodig hebt.. Ik weet wel dat ik nu mensen gevonden heb die zoiets nooit zouden doen, zoals jij, Frank, Choco, en inderdaad mijn stiefvader. Ik ben ontzettend blij dat er zulke mensen als jullie bestaan, anders zou ik echt niet weten wat ik hier nog doe op deze aardkloot.. Soms sta ik ook echt wel op het punt van instorten, maar dan denk ik aan de lieve mensen om me heen, die wél voor me klaarstaan, en die me niet zullen laten vallen Soms is het even heel moeilijk om daaraan te denken, maar het lukt me altijd weer om er bovenop te komen En dat komt allemaal door jullie degenen die ik net opnoemde, jullie zijn echt heel belangrijk voor mij Ik wil ook gewoon wat terug kunnen doen, maar ik weet echt niet wat.. |
|
Theetje Oudgediende
@ikky; dankbaar zijn is genoeg, meer hoef je niet terug te doen. Ik sta voor je klaar, wanneer je me nodig hebt, en als jij dan op dat moment mij dankbaar bent is dat genoeg wat je hebt terug gedaan. waarom zou ik meer willen dat je terug doet? jij hebt mij, of wie dan ook, op dat moment nodig. |
|
ikky Oudgediende
|
|
|
Theetje Oudgediende
@ikky; als je dan toch wat terug wil doen, dan is het enige wat ik wil: dat jij ook voor mij klaarstaat als ik je nodig hebt... maar zelfs al zou je dat niet doen, ik zal er toch voor je zijn |
|
nietmeer
|
Ikky ik ben zo brutaal om even te reageren ik heb een tijdje meegelezen ik herken het behoorlijk ik heb op mijn 17e in een keer mijn ouders en grootouders verloren (ongeluk) ik zelf werkte al en lag met het schip in biersvelden kon gelukkig net op tijd zijn voor de crematies. hou het goede van je moeder in je dat elpt je met verwerken sterkte en mijn medegevoel
|
|
ikky Oudgediende
|
@TheE, ik zal er altijd voor je zijn @Hans, ik hou het goede van mijn moeder zeker in me Ze was een heel bijzonder mens |
|
nietmeer
|
goed zo |
|
mr-mouse Erelid
WMRindex: 1.265 OTindex: 81 S |
Ikky ook ik ben even zo brutaal om te regereren. Het doet mij pijn om te lezen dat je allebij je ouders al op zo'n jonge leeftijd hebt verloren. Ikzelf moet er niet aan denken dat mijn 2 dochters (ook 15 en de jongste 9) dit ook zou overkomen maar dat terzijde. Mocht je er oven willen praten dan sta ik altijd voor je klaar. In al dit soort gevallen ben ik een luisterend oor. Ook voor anderen die in vergelijkbare situaties terechtkomen ongeacht leeftijd. |
|
ikky Oudgediende
|
@mr-mouse, mijn vader leeft nog, maar hij heeft mij en mijn moeder in de steek gelaten toen ik 2 jaar oud was, toen is hij in duitsland gaan wonen.. Hij heeft bijna niks laten horen al die tijd, en nu, na mijn moeders dood, wil hij opeens dat ik bij hem in duitsland kom wonen .. Voor mij betekent hij dus niks, dus ik heb gewoon geen ouders meer voor mijn gevoel.. En ik vind het fijn dat ook jij er voor mij bent Het is fijn om te weten dat er zoveel mensen met me meeleven |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Ik mis toerist... Ik heb hem al een week niet gesproken |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
ik mis niemand
|
|
Theetje Oudgediende
ik mis twaggy, ik denk dat ik hem maar is ga smsen |
|
nietmeer
|
voor THeetjen, jullie hebben hard gewerkt vanmorgen vroeg |
|
Theetje Oudgediende
kpuc; ik heb er maar 6 gedaan hoor, volgens mij heeft mmore en veel meer gedaan |
|
nietmeer
|
Das goeh, dan komt er eens wat uit z'n lammetamme vingers getikt |
|
Theetje Oudgediende
hoeveel heeft hij er eigenlik gedaan dan? als ik 6 heb gedaan? |
|