wie mis je |
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Alweer dood & Ikke, heb precies het zelfde, heb nu het gevoel dat ik bij meer mensen terecht kan met mijn verhaal enzo |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke kan best, alleen ik heb niet veel contact met de WMR'ers buiten de site om... Stomme ouders.. als ik nou gewoon naar die bowling mocht... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Stomme ouders.. als ik nou gewoon naar die bowling mocht... Volgende keer kom ik wel 'n keer langs |
|
my-angel Oudgediende
@Ikke, dan sleep je hem gewoon mee ? |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Stomme ouders.. als ik nou gewoon naar die bowling mocht... Volgende keer kom ik wel 'n keer langs Haha oke, heb jou nog steeds niet in RL gezien en ik kom iedere week langs je huis |
|
Ikke Oudgediende
Quote my-angel: @Ikke, dan sleep je hem gewoon mee ? Jep Deur intrappen en meeslepen |
|
my-angel Oudgediende
@Ikke, wil wel helpen hmm, als ik ooit in de buurt kom, wil ik wel even langs komen als je het niet erg vind |
|
Ikke Oudgediende
Als je naar Venlo/Blerick komt... Geef maar 'n belletje |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Quote my-angel: @Ikke, wil wel helpen hmm, als ik ooit in de buurt kom, wil ik wel even langs komen als je het niet erg vind Quote Ikke: Als je naar Venlo/Blerick komt... Geef maar 'n belletje Kom ook gelijk bij mij langs Ik woon echt vlak bij Ikke |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
k mis mijn vriedin... ze heeft nou al 3 weken huisarrest k wil bij er zijn! |
|
my-angel Oudgediende
@Ikke, ik ga in de paas vakantie naar het zuiden, dus kom waarschijnlijk over venlo |
|
Ikke Oudgediende
Quote my-angel: @Ikke, ik ga in de paas vakantie naar het zuiden, dus kom waarschijnlijk over venlo Welke paasvakantie? Quote remy: k mis mijn vriedin... ze heeft nou al 3 weken huisarrest k wil bij er zijn! Bummer.. Had ze maar niet zo stout moeten zijn |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
|
|
my-angel Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Puppy want die heb ik al heel lang niet gesproken |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik mis LuckyMe |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik mis mezelf... mijn eigen persoonlijkheid die ik thuis niet kan laten zien soms... |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Quote Twaggy: Puppy want die heb ik al heel lang niet gesproken eindelijk iemand die het snapt!!! |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
Luna Moderator
Ik mis Big Brother al een paar dagen |
|
blusgast Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Luna: Ik mis Big Brother al een paar dagen Die was er vanmiddag nog. Ik heb jullie gemist. Maar is puppy al lang niet geweest? |
|
Luna Moderator
Nee, tijdje niet meer gezien.. Het is niet meer zoals vroeger met jou en LuckyMe en Puppy enzo |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Nee, tijdje niet meer gezien.. Het is niet meer zoals vroeger met jou en LuckyMe en Puppy enzo fijn te horen |
|
Luna Moderator
Nou, dat was wel gezellig,hoor |
|
blusgast Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Luna: Nee, tijdje niet meer gezien.. Het is niet meer zoals vroeger met jou en LuckyMe en Puppy enzo Dat is jammer. Beastie ook al een tijd niets meer van gehoord? Ik ben terug en ga proberen weer vaker er te zijn, situatie is nu wel weer wat beter |
|