wie mis je |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote Luna: Wanneer weet een vrouw wat ze mist Wanneer haar mascara op is. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, dat is ook erg |
|
Kriebeltje Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Luna: Wanneer weet een vrouw wat ze mist Ik weet het niet, ik ben geen vrouwe en ik geloof dat er niet echt een liedje over geschreven is. |
|
Luna Moderator
Misschien omdat vrouwen het toch altijd beter weten |
|
Kriebeltje Erelid
|
Acda en de Munnik zongen wel: Wil je weten hoe het moet Wil je weten wat je fout doet Hoe alles beter kan Kom naar mij ik weet er alles van Wil je weten hoe het hoort Hou je mond ik ben aan het woord Hoe de wereld draaien moet Ik weet het allemaal zo goed Dus mannen weten het soms ook wel/. |
|
Luna Moderator
Ja, da's waar |
|
Kriebeltje Erelid
|
Maarja, daarbij zongen ze ook: Al heb je alles gestudeerd Ik heb het allemaal en beter geleerd Wat wil je weten kom maar hier Ik haal mijn wijsheid uit mijn bier Van `s avonds 10 tot `s ochtends vroeg Geef ik college in de kroeg Van biertje vier tot pilsje elf Gaat het beledigen vanzelf En ik weet er alles van Want de drank is in de man Dus dat is niet echt bevorderend. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik mis 2 zachte armen om me heen |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Twaggy: ik mis 2 zachte armen om me heen *joins the club* |
|
Luna Moderator
Tja, jammer dat je ouders de auto hebben,he |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Luna: Tja, jammer dat je ouders de auto hebben,he jah waarom moeten ze ook gaan dansen |
|
Luna Moderator
Ik wil Kriebeltje terug Twaggy, ga volgende keer mee dansen |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ik wil Kriebeltje terug *pakt 'n veer, grijpt Luna's been vast, trekt d'r schoen en sok uit, en begint te kriebelen* |
|
Luna Moderator
Ieeee, je moet niet aan mijn voet zitten |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
*stopt kiwi tussen luna's tenen* |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Pluppel: *stopt kiwi tussen luna's tenen* Gedraag je |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Luna: Ik wil Kriebeltje terug ik kan je niet laten gaan al zeg ik dat 't beter is alleen en zonder jou ik kan 't gewoon niet aan ik mis je armen om me heen nee, ik leef niet in een wereld zonder jou |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik mis niet iemand, maar iets, naja en een paar iemanden.
Ik mis mijn bed, mijn uitzicht op de straat, de geluiden van de kerkklok om de hoek, de overvliegende vliegtuigen, het geluid van spelende kinderen in de straat, de geur van het bos, de bel van de basisschool die uit is, het geluid dat de metro maakt. Ik mis het in mijn eigen huis zijn, maar ik ga nog niet terug, natuurlijlk mis ik het, maar als ik nu terug ga begint het allemaal van voren af aan.
Ook mis ik mijn zusje, mijn broertje, mijn vader, mijn moeder, mijn hond... Maarja, soms is er geen andere oplossing |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
ik mis ik mis wat jij niet mist.... |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
mis1 (de ~, ~sen) 1 katholieke kerkdienst met eucharistieviering => offermaaltijd 2 muziek of liederen voor de katholieke kerkdienst mis2 (bn.; alleen pred.) 1 niet raak raak 2 fout mis- 1 ter aanduiding dat de door het tweede lid genoemde handeling verkeerd verricht wordt [in onscheidbaar samengestelde ww.]
Wie mis ik??... Ik weet wel wie ik zou willen raken ... |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Wie dan? en hoe bedoel je dan raken? Raken als in raakgooien of als in raken in je hart? |
|
Kriebeltje Erelid
|
niet raak raak in ieder geval |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Kriebeltje: niet raak raak in ieder geval De tekentjes tussen de eerste raak en de tweede vallen weg... heeft temaken met html tags ofzo... @puppy... Spreken is zilver... Zwijgen is goud... |
|
nietmeer
|
Quote LuckyMe: ik mis ik mis wat jij niet mist.... dan mis je een hoop ik mis niks |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
klopt Mr. Steen |
|