|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
halloo  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nee JB, je kan beter helemaal niks zeggen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@DreamerTje: oei  en dan ging je niet ff zeggen toen je in mn auto ging rijden?  haha  Maar goed, das dan wel verstandig ja  Helpt ook tegen hoofdpijnen  Maar miss was t ook iets tijdelijks? achja, kom je vanzelf bij de opticien wel achter Maar je ouwe webcam deed t ook nog goed, toch? @Arya: hij vind dat wel leuk  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Eigenlijk niet, maar dat de bowlers zich kunnen voorbereiden op Utrecht CS  Voor de hartverzakking  Hé Es!  Hoe is het? |
|
DreamerTje Oudgediende
Berniew, ik heb niet zoveel moeite om ver te zien ofzo hoor.. Denk eerder dat als ik iets heb dat het dan een leesbril wordt ofzo.. Maar ik heb geen hoofdpijn van m'n ogen, maar omdat ik verkeerd zit  Spierspanningshoofdpijn.. |
|
|
@DreamerTje: een leesbril?  een juf met een leesbril  waarom krijg ik nu hele grappige beelden in mijn hoofd  maarja, hoe dan ook, als t nodig is dan moet t maar @es-de-fles: hooooooi |
|
DreamerTje Oudgediende
Nja, ik merk het wel  Heb er nu ook niet zoveel last van hoor  Maar ik heb wel last van 'n beetje prikkelende ogen..  |
|
es-de-fles Erelid
|
|
|
Kameleon Oudgediende
@ Berniew, ik had een juf voor Frans op de middelbare, op VMBO, die had 2 brillen op d'r hoofd  Dan ging het telkens, oh nee verdikkeme verkeerde bril. Mooi Es  Houwe zo!  |
|
es-de-fles Erelid
|
ja he?  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
awaken.... muziek!  lala. weet niemand nog een leuk liedje om te oefenen? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi  |
|
|
@DreamerTje: ja, misschien was t gewoon een tijdelijk iets ofzo  nahja, je merkt t wel  Ik wil ook winkelen @JB: whaha, zulke dingen zag ik idd ook voor me  Volgens mij had ik ook zo'n leraar  |
|
Kameleon Oudgediende
Is wel zo fijn  Vooral voor de mensen om je heen, dus ook op wmr  |
|
es-de-fles Erelid
|
Hee Jannick  |
|
|
@Jannick: pauze alweer voorbij? @Arya: wat voor soort liedje zoek je?  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote berniew: JB: whaha, zulke dingen zag ik idd ook voor me  Volgens mij had ik ook zo'n leraar  En het was dan ook nog een oudere dame van ongeveer 50 of ouder xD |
|
|
@jb: met grijs haar, knotje, verstrooid enzo?  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote berniew: jb: met grijs haar, knotje, verstrooid enzo?  Dat nog niet, wel verstrooid maar nog 'lang' haar tot op de schouders iets korter, maar nog wel gekleurd om dan nog volblond te zijn is onmogelijk. Maar het was alles volgens etiquette  Dus altijd Johann wil je opstaan, dan was het Ja, Mevrouw of anders de klas uit  Je wil niet weten hoeveel ik heb na gebleven door dat mens  |
|
|
jb: dat is goed voor je  wordt je een beetje opgevoed van  |
|
Kameleon Oudgediende
Dank je berniew  Ik ben goed opgevoed  In ieder geval, er was een leerling bij mij in de klas dat was een moeilijke genaamd Bryce, Bryce wil je opstaan? -Moet dat echt? Verdikkeme! -Mevrouw, ik lig net lekker te slapen. Slapen? Dat doe je thuis maar! -Nee, ik heb het thuis druk met al uw huiswerk.   Dat waren de leukste tijden op 1/2 VMBO  Ik heb ervan genoten, althans ik heb volgens mij een leraar gestressed gekregen en van school   |
|
|
whahah das wel een goeie  |
|
es-de-fles Erelid
|
haha lol met zo iemand in de klas  |
|
Kameleon Oudgediende
Nou ik was net zo erg hoor Es en Berniew, zie dit: Dat waren de leukste tijden op 1/2 VMBO Ik heb ervan genoten, althans ik heb volgens mij een leraar gestressed gekregen en van school af   Tenmisnte met wat hulp van de rest, en het was een leraar die is geboren om gepest te worden   |
|
|
foei toch, jb  was ons als klas ook een keer gelukt  achteraf gezien was dat best zielig  |
|