|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
ach ja dat soort leraren ken ik ook nog wel  wij hebben ook een lerares weg 'gepest' maar dat kwam gewoon omdat ze niks uitlegde, iedereen straf gaf omdat ze geen orde kon houden en meer van dat soort dingen, we leerden gewoon helemaal niks (op de methodes om haar zo boos mogelijk te krijgen na dan  ) |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik ben eventjes wat afwezig hoor |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Berniew, zijn leraren zielig?  Dat moet ik zeker niet zeggen waar DreamerTje bij is?   Alhoewel, we hadden in de klas voor iedereen een bijnaam, de ene was bijvoorbeeld vis, de ander was snor, de ander was koe en ga zo maar door. Dus 's ochtends Hé VISSIE!! Hé SNORRO!! Dat waren nog wel de leukste dingen, maar uiteindelijk werd IK ervoor gestraft terwijl er anderen waren die veel erger zijn. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@DreamerTje: zoiets dacht ik al  succes met wat je ook maar doet @es-de-fles: bij ons was t een beginnen lerares zonder overwicht  ze rende zelfs een x huilend weg uit de klas  best erg eigenlijk van ons hoe we haar behandeld hadden  @jb: sommige leraren  dreamertje is niet zielig  als je dat zou zeggen gaat ze je knijpen  en wordt ik boos  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dus maken we het de leerkracht maar nog moeilijker, hm, dan ben je geen diploma waard, ga maar achter de viskraam staan  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Berniew, oh nee! DreamerTje gaat een invasie plegen op mij! @ Berniew, rende huilend weg? Mij nog niet gelukt geloof ik  |
|
|
kpuc: jong en ontwetend  wijsheid komt met de jaren  |
|
es-de-fles Erelid
|
@berniew, bij ons is ze een keer na de les in tranen uitgebarsten, was dr tweede jaar bij ons op school, maar we leerden gewoon helemaal niks. ik stond een 6 voor engels, terwijl ik het vorige jaar met gemak een 8 stond... maarja nu is ze er niet meer  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Kpuc: Dus maken we het de leerkracht maar nog moeilijker, hm, dan ben je geen diploma waard, ga maar achter de viskraam staan  Sommige leraren zijn gemaakt om te worden gepest Kpuc. zoals bij mij Mr. Verhagen   Dat was een makkelijk te pesten leraar!  Altijd bij Economie, Verhagen! Verhagen! Ik snap het niet dan kreeg je de antwoorden  En toch snap ik Economie wel goed  |
|
Kpuc Oudgediende
Mjah, kan zijn Berniew maar ik blijf het onaangepast gedrag vinden. En dat terwijl de tieners van tegenwoordig juist zo wijs willen zijn en meetellen met alles  |
|
es-de-fles Erelid
|
niks over de tieners/jeugd van tegenwoordig!  |
|
Kameleon Oudgediende
Precies Es! Ik hoef daar niks over te horen we krijgen toch zo'n beetje al de schuld van alles  |
|
Kpuc Oudgediende
Pff, ik zeg wat ik wil over pubers die zich niet kunnen of willen aanpassen, ongeacht afkomst, rijk of arm, asociaal gedrag is belachelijk. Ik hou mijn hart vast voor de kids die deze generatie jongeren af gaan leveren als ze wat ouder zijn.. |
|
|
kpuc: dat is juist t probleem  Maar is t niet van alle tijden? of was jij vroeger wel heilig?  |
|
es-de-fles Erelid
|
van mij mag je, als je dr maar niet vanuit gaat dat de hele jeugd van tegenwoordig zo is  |
|
|
Voorbeeldje: ik zie vaak oudere mensen door rood fietsen, terwijl er al auto's aan komen scheuren... terwijl schoolgaande jeugd netjes te wachten staat. En dat zijn meestal de oudjes die klagen over de jeugd van tegenwoordig en dat die geen manieren hebben  |
|
Kameleon Oudgediende
Tuurlijk was Kpuc ook een kleine dondersteen vroeger   Iedereen heeft wel eens een lera  r(es) geplaagd of gepest. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote berniew: Voorbeeldje: ik zie vaak oudere mensen door rood fietsen, terwijl er al auto's aan komen scheuren... terwijl schoolgaande jeugd netjes te wachten staat. En dat zijn meestal de oudjes die klagen over de jeugd van tegenwoordig en dat die geen manieren hebben  Precies! ik noem mensen over de 65 altijd die in de auto zitten '65+ Schijndood' Aangezien ze echt neit meer al te best kunnen rijden op de snelweg, JE MAG ER 100/120 ZIJ RIJDEN 70!!!! |
|
es-de-fles Erelid
|
Quote JohannBehrens:
Precies! ik noem mensen over de 65 altijd die in de auto zitten '65+ Schijndood' Aangezien ze echt neit meer al te best kunnen rijden op de snelweg, JE MAG ER 100/120 ZIJ RIJDEN 70!!!! of andersom, komen ze met 120 voorbij gescheurd terwijl je maar 80 mag... |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
Esje!!!  |
|
es-de-fles Erelid
|
nightwolf  |
|
|
Dus niet: "de jeugd van tegenwoordig.. zucht", maar "de mensen van tegenwoordig.. zucht "  |
|
es-de-fles Erelid
|
Quote berniew: Dus niet: "de jeugd van tegenwoordig.. zucht", maar "de mensen van tegenwoordig.. zucht "     |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen iedereen  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
Zeg maar Sushi  |
|