hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-4 14:00 - 74463 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 2 3 4 .... 39 40 41 [42] 43 44 45 109 110 111 112

Blog van KhunAxe

15-08-20 10:39:08
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
Kijk, vrouwen zeggen meestal van zichzelf dat ze beter tegen pijn kunnen dan mannen. Hier dan een wetenschappelijke verklaring waarom die vrouwen er echt niets vanaf weten en zich absoluut niet kunnen voorstellen hoe erg de pijn is als je een trap in de ballen krijgt! Het is overigens één van de dingen waar ik vaak op wijs tijdens mijn lessen zelfverdediging: 'If possible, go for the balls'!

afbeelding

.

Laatste edit 15-08-2020 10:40

16-08-20 02:00:38
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
Mijn (voorlopig) laatste update over de moord op Bas van Wijk:

'5 Marokkanen opgepakt voor moord op Bas Van Wijk

De politie heeft Vijf verdachten aangehouden voor de brute moord op Bas van Wijk op de Nieuwe Meer. "Tijd om de martelcontainer van Robin van Ouwerkerk te heropenen" luidt het op twitter.

Twee van de verdachten zijn tussen de 20 en 26 jaar oud en komen uit Amsterdam West, een broeikast van criminaliteit. Deze "kansparels" zoals ze in de volksmond inmiddels genoemd worden zijn in Zandvoort aangehouden.

Op diverse andere locaties hield de recherche ook nog andere Marokkanen aan van 18,19 en 20 jaar oud. De nieuwe generatie moordenaars.

Het tuig is naar het politie bureau gebracht en zit in volledige beperking, zij mogen alleen contact hebben met hun advocaat.

Koelbloedige Moord:

Van Wijk werd koelbloedig vermoord toen hij wilde voorkomen dat een horloge van een vriend van hem werd gestolen. Er liep namelijk al twee dagen een groepje Marokkanen rond te snuffelen tussen tasjes opzoek naar waardevolle spullen, toen deze jongens werden aangekeken kwamen de standaard uitspattingen zoals: Wat kijk je? Wat moet je?

In plaats van zich betrapt te voelen en weg te rennen gingen ze hun magere vriend halen, deze zwaaide met een wapen rond en schoot iemand zijn lachgas ballon stuk. Vervolgens is er een woordenwisseling geweest en vond het zwakbegaafde kanspareltje het blijkbaar een goed idee om onze Bas in het bijzijn van vrienden en kinderen te vermoorden.'
-Bron-

@HoLaHu, weet je nog? 'lichtgetint'? Het waren dus inderdaad Marokkanen, zoals ik al vermoedde.

Ik hoop dat er deze keer ontzettend streng gestraft gaat worden zodat er een krachtige boodschap naar de Marokkaanse community wordt uitgezonden: DIT PIKKEN WE NIET MEER!!

.

Laatste edit 16-08-2020 02:07

16-08-20 02:42:28
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.475
@KhunAxe: Ik heb het in de krant gelezen. Overigens ben ik niet weg van jouw bron. Deze "kansparels", De nieuwe generatie moordenaars, het zwakbegaafde kanspareltje.. Het tuig is naar het politie bureau gebracht...
Als ze het dan ook nog hebben over: Amsterdam West, een broeikast van criminaliteit..Terwijl het juiste woord in deze Broeinest is en er geen broeikast bestaat maar wel een broeikas....Tja, dan begin ik toch te twijfelen aan de journalistieke waarde van jouw bron. Je hoort me niet zeggen dat ze liegen, want ik heb uit de krant begrepen dat er inderdaad verdachten zijn opgepakt. En ze zullen best wel van Marokkaanse afkomst zijn. Maar dit artikel verdient bepaald geen schoonheidsprijs.....

16-08-20 03:16:25
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@HoLaHu: Ik ben mij bewust van de tendentieuze toon van het artikel, maar omdat ik in dit geval het 100% eens ben met de toonzetting heb ik het overgenomen. Het verwoordt redelijk accuraat mijn eigen gedachten over deze moordzaak.

Dat jij dan meent te moeten vallen over 'Broeikast' versus 'Broeinest' vind ik eigenlijk een beetje flauw omdat het niets aan het verhaal afdoet. Overigens bestaat het woord 'Broeikast' wel degelijk! :P

Amsterdam West heeft wel degelijk een bar slechte naam en die klootzakjes die liepen te dieven op het strand is gewoon tuig van de richel!!

.Laatste edit 16-08-2020 03:59

16-08-20 23:56:15
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.475
@KhunAxe: Okee, je hebt gelijk, broeikast bestaat. Maar niet in de context van deze zin, dan moet het wel degelijk broeinest zijn.

17-08-20 00:08:47
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@HoLaHu: Lekker belangrijk, maak je liever druk over dat tuig! En eigenlijk meen ik dat lieverd, broeikast, broeinest? Uitermate onbelangrijk in de context van wat ik schreef..

Gaan we nu discussiëren over semantiek? Alsjeblieft zeg..

17-08-20 00:12:39
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.475
@KhunAxe: Over dat tuig maak ik me niet meer zo druk...Ze zijn opgepakt, het recht zal zijn loop hebben.

17-08-20 00:19:02
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@HoLaHu: Dat zullen we dan maar hopen, ik hoop dat ze niet wegens allerlei verzachtende omstandigheden een te lage straf opgelegd krijgen. Iets waar men in Nederland tegenwoordig helaas nogal goed in is.

Ik vind toch zeker dat de hoofddader een jaar of twintig achter de bouten mag verdwijnen.. En eigenlijk vind ik dat nog iets te weinig, maar ik probeer realistisch te blijven. Ook de meelopers mogen wat mij betreft een paar jaar achter de bouten om te contempleren over wat voor een klootzakjes ze eigenlijk zijn. Ik ben benieuwd wat het gaat worden..

17-08-20 06:35:29
GMVersluis
Oudgediende


WMRindex: 641
OTindex: 10.438
@KhunAxe: waarschijnlijk staan ze volgende week weer op straat, bij gebrek aan bewijs of een vormfout of zo.


17-08-20 23:39:24
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.475
@GMVersluis: Dat zeggen veel mensen, van die vormfout, maar ik daag je uit....Wanneer is het hier in Nederland voor de laatste keer voorgekomen dat er iemand die een ernstig misdrijf had gepleegd, wegens een vormfout is vrijgekomen??

17-08-20 23:44:16
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@HoLaHu: Daar heb je gelijk in, tegenwoordig zijn arrestatiebevelen e.d. dermate goed in elkaar gezet dat er voor de advocaten meestal geen speld tussen te krijgen is. Nee, voor vormfouten ben ik ook niet bang.

Ik hoop enkel dat de rechters wat van de oude stempel zullen zijn en niet bang zullen zijn om fors te straffen.

17-08-20 23:59:26
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.261
OTindex: 2.475
@KhunAxe: Ik moet zeggen dat ik de straffen van de laatste paar jaar niet te soft vind. En wat ik ook goed vind, is dat ze het na twee-derde van de straf automatisch vrijkomen ook aan banden willen leggen. Wat ik overigens altijd al een bezopen regel heb gevonden. Dat zou dan wegens goed gedrag zijn. Me hoela! Dat zouden ze om moeten draaien...Krijg je 12 jaar, dan zit je die helemaal uit. Ben je een brave jongen of meisje geweest, dan mag je weg na 12 jaar. Heb je je niet goed gedragen, dan krijg je er eenderde bij!

18-08-20 00:06:27
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@HoLaHu: Dat doen ze dan in Amerika wel weer goed: Daar kun je bijvoorbeeld 10 to 20 krijgen: Je moet sowieso de volle 10 uitzitten en daarna beoordeelt parolecommissie of je nog langer moet blijven zitten, totdat je de hele 20 jaar hebt uitgezeten. Kijk, das dan weer wel goed :ja

18-08-20 03:58:00
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
Nou, dit dus:

afbeelding

18-08-20 10:00:04
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.593
OTindex: 7.907
Het bericht over Bas van Wijk is hier ook stevig binnengekomen. Bas is namelijk de zoon van een vrij populaire en bekende collega. Weliswaar ken ik deze collega niet persoonlijk, maar velen om mij heen wel.

18-08-20 10:25:31
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@venzje: Triest zoiets :(

19-08-20 09:26:11
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
================================================

19-08-20 09:54:36
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
Sedert enige dagen wordt één van onze leden hier op WMR vreselijk dwarsgezeten door een klootzakje die meent dat hem onrecht is aangedaan.

Ik ga niet inhoudelijk in op de vete, dat is aan hen, niet aan mij. Maar waar ik wél op in kan gaan en zal ingaan is over waarom onze Moderator eigenlijk verbluffend weinig hiertegen kan doen. Het enige dat de Moderator kan doen is de gewraakte postings verwijderen, keer op keer. Eigenlijk is dat dweilen met de kraan open.

Hoe komt dat? Waarom zijn tegenwoordig Moderators niet meer de absolute meesters van hun site?

Om twee voorname redenen: VPN en Fake email-accounts.

Als je een klein beetje handig bent kun je je identiteit tegenwoordig ontzettend goed verstoppen, het enige dat je hiervoor nodig hebt is zo ik al schreef een VPN-account en een paar valse email-adressen.

afbeelding

VPN kun je al gratis bekomen, maar die hebben soms een backdoor waardoor je identiteit toch achterhaald kan worden. De gratis VPN's worden daarom afgeraden voor de serieuzer toepassingen. De VPN-services waar je voor moet betalen zijn evenwel zo ongeveer onbreekbaar!

Ikzelf heb een VPN die ik niet vaak gebruik, meestal als ik internetbankier e.d..

VPN staat voor Virtueel Persoonlijk Netwerk of Virtual Private Network. Het is een dienst die ervoor zorgt dat jouw verbinding met websites of diensten helemaal van de buitenwereld is afgeschermd. Alles wat jij van je computer of smartphone verstuurt en ontvangt is beveiligd en kan niet worden afgetapt.

Dat gaat niet alleen over chat of e-mails maar om alle diensten die je online gebruikt. Als je namelijk een website bezoekt, stuurt jouw computer een verzoek naar de server van de site. De server antwoordt met de door jou opgevraagde pagina. Dat verkeer is dankzij de VPN ook versleuteld, wat betekent dat niemand kan zien welke site je bezoekt en wat je daar hebt bekeken. Niemand die dus je data kan aftappen.

Vergelijk het met een tunnel waar jij alleen doorheen mag. Terwijl iedereen gewoon buiten in de regen loopt, heb jij je eigen afgeschermde route waar alleen jij de sleutel van hebt.


Simpel gezegd, ik leg contact met mijn VPN-service en zeg dat ik wil doen voorkomen dat ik in Venezuela woon. Mijn VPN zal mij dan via hun server in Caracas (of Maracaibo of een andere Venezolaanse stad waar zij een server hebben staan) met het internet verbinden. Iedereen die mijn I.P. opzoekt zal te zien krijgen dat ik in Venezuela ben, en niet in Khao Khitchakut, waar ik dus eigenlijk ben.

Ook krijg je een I.P. adres toegewezen dat nooit rechtstreeks naar jou zal verwijzen.

Voorbeeld van mijn internet met en zonder VPN:

Zonder VPN: (Thailand)
IP Address 223.204.228.234
IP Location Chanthaburi, Chanthaburi (TH)

Met VPN: (Singapore)
IP Address 141.101.147.37
IP Location Singapore, Singapore (SG)

En nu ben ik gewoon in Nederland:

(Netherlands)
IP Address 141.101.145.40
IP Location Amsterdam, Noord-Holland (NL)


Daarna is het gewoon een kwestie van terwijl je verbonden bent met VPN via Google, Yahoo of andere email-servers een paar valse accounts aan te maken. Klaar! Je kunt nu zo goed als anoniem over het internet surfen en accounts aanmaken met je valse informatie, zoals die klootzak dat hier inmiddels al enkele dagen doet. Hij is een standaardvoorbeeld van een Troll..

afbeelding

Misschien dat de FBI ofzo achter de echte naam kan komen van zo iemand, maar het is voorwaar geen lichte opgaaf, voor iets simpels als laster en smaad zullen deze kanonnen niet gebruikt worden, dus de anonieme Troll is helaas redelijk veilig.

In het geval van wat er nu op WMR speelt kunnen we enkel hopen dat hij er op zeker moment tabak van krijgt en stopt met spammen. Tot dan kan ook @Sjaak helaas weinig anders doen dan opdweilen :(

Ik wens ons medelid in ieder geval vanuit hier sterkte toe en zover het mij betreft is het inderdaad dit: Smaad & Laster! Laat hem er je niet onder krijgen gozer!!!

.Laatste edit 19-08-2020 10:29

19-08-20 10:56:35
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.644
OTindex: 94.629
@KhunAxe:
Quote:
Sedert enige dagen wordt één van onze leden hier op WMR vreselijk dwarsgezeten door een klootzakje die meent dat hem onrecht is aangedaan.


Of dat gewoon verzonnen heeft alleen maar om te kunnen jennen.....

19-08-20 10:59:33
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@Mamsie: Schat, waarom denk je dat ik schreef 'meent'?

19-08-20 11:01:54
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.644
OTindex: 94.629
@KhunAxe: Omdat hij dan dan zelf zou geloven.
beweert zou duidelijker geweest zijn. :D

Laatste edit 19-08-2020 11:04

19-08-20 11:03:27
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.593
OTindex: 7.907
Ik heb het gelukkig nog niet meegekregen en wens het geplaagde lid alle sterkte. *)

19-08-20 11:24:42
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
@Mamsie: Schrijf er dan zelf een Blog over 8O Jij en iedereen weet donders goed hoe de vork aan de steel zit dus ook jij graag geen ge-OH over semantiek. Bovendien weet ik niet of hij zichzelf wel of niet gelooft, dus 'meent' is IMHO een prima woord. Love you, verdomme.. _O-

21-08-20 09:55:29
KhunAxe
Oudgediende


WMRindex: 7.842
OTindex: 3.189
De taart die Wan gisteren gemaakt heeft n.a.v. de 40e verjaardag van haar broer..

afbeelding

21-08-20 09:58:39
GMVersluis
Oudgediende


WMRindex: 641
OTindex: 10.438
@KhunAxe: die heb jij opgegeten? of was het gewoon heel lekker?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 39 40 41 [42] 43 44 45 109 110 111 112

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven