MPPV 08 komt er aan |
nietmeer
|
nee gewoon verkeerd gelezen denk ik;) |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
nietmeer
|
hahaha is het zon ramp valt wel mee toch |
|
Relpa Oudgediende
|
|
nietmeer
|
nee alleen vrijwillig stemmen dan blijft het ook nog een beetje leuk toch denk ik stiekum wel een beetje dat er ietwat vriendjes politiek heerst |
|
nietmeer
|
Stem op mij! |
|
nietmeer
|
doen we |
|
nietmeer
|
WOW, bedankt!!!!! |
|
nietmeer
|
graag gedaan |
|
nietmeer
|
Spasje, jij snapt een oude afgetobde vrouw tenminste! |
|
nietmeer
|
ik ben goed met elk vrouwelijk wezen op de wereld jong en oud |
|
nietmeer
|
Ha ha ha! |
|
nietmeer
|
vind ut wel tof |
|
nietmeer
|
dubbel post..mag niet maar, ik ga maar mijn bedje in denk ik... lekker slapen tis |
|
nietmeer
|
Jij ook, spasje! |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote spasje: nee alleen vrijwillig stemmen dan blijft het ook nog een beetje leuk toch denk ik stiekum wel een beetje dat er ietwat vriendjes politiek heerst maar het is ook gewoon te lastig om op iedereens pp te kijken, dus ik heb gewoon effe wat mensen van mijn vriendenlijst genomineerd (heb nog niet gestemd dus). om de hoeveel tijd wordt de tussenstand geupdate? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
hoe nomineer je je? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Opgeruimd staat netjes. |
|
dendrobatus Erelid
WMRindex: 264 OTindex: 2.689
|
niet alles wat ik op mijn pp zou moeten hebben staan dus wat ik gemaakt heb met codes enzo werkt niet bijvoorbeeld chool: Rhedens in Dieren 2e klas Gymnasium lengte: 1 meter 47 Gewicht: 42 kilo Hobby's: WMR'en ,Donald duck's lezen en computeren Favoriet weekblad: Donald Duck Huisdieren:2 Katten en 10 Gerbils Verzameling: Alles van Donald Duck |
|
dendrobatus Erelid
WMRindex: 264 OTindex: 2.689
|
hij doet het weer |
|
Relpa Oudgediende
Sorry modjes, maar met al de verwarring in de nacht van 01-11-2008 zou ik zo maar een paar keer op mezelf gestemd kunnen hebben *Zie de posten op de vorige pagina, en het begin van deze pagina* Ook vroeg ik me af of na het uitbrengen van 3 stemmen de mogelijkheid tot stemmen vanzelf verdwijnt ? *Zoals het bij de 'Polls' ook maar mogelijk is om 1 x te stemmen* |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Je kan maar 1 keer op jezelf stemmen dus hou je er nog altijd 2 over... |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Voogeltje: Je kan maar 1 keer op jezelf stemmen dus hou je er nog altijd 2 over... Net kon dat nog niet Ik krijg elke keer het bericht "Je kan niet op jezelf stemmen!" |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Het is stom om op jezelf te stemmen Maar ik zit een beetje in dubio Wat als je er nu 10 mooi vind, en je maar op 3 mag stemmen |
|
Relpa Oudgediende
Ik heb al zeker 4 x een stem uitgebracht denk ik, en ik blijf die stemknop maar zien, vandaar m'n verwarring |
|