MPPV 08 komt er aan |
nietmeer
|
Nu word het heel spannend ja... Ik geloof niet dat er nog veel stemmen over zijn Wel jammer dat mensen blijven stemmen op mensen in de top, terwijl er nog zoveel pp's zijn die in die top 10 thuishoren! |
|
|
nietmeer
|
hoe gaat het eigenlijk in de finale, hoeveel stemmen mag je dan gaan geven ik weet nl. al aan wie ik 1 stem ga geven ik heb nog 1 stem en er zijn nog 14 dagen |
|
|
Meissie32 Erelid
WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
nou ik kan nog wel een stemmetje gebruiken Jersan??? |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ja, ik ben het helemaal eens met Cootje, dat het veel spannender zou zijn om wat beweging in de regionen rond de 10e plaats te krijgen. Een volgende keer houd ik beslist mijn stemmen vast tot tegen het einde. |
|
|
nietmeer
|
Ze hebben niet echt naar je geluisterd Ledi Ik zie alleen beweging in de top 3 |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
De laatste loodjes wegen t zwaarst maar ik denk dat je moet rekenen op wie er nu in de eerste vijf zit de meeste kans heeft Arme LM, wordt m geprikkeld om eens wat moois van z'n PP te maken, hangt t erom of ie in de top tien komt *boink* |
|
|
ledi Oudgediende
Kans op wat, Kpuc? De echte verkiezing moet nog komen. Ik hoop dat de mensen dan de moeite nemen om echt te vergelijken welke van de 10 ze het mooist vinden en niet zomaar op een vriend(innet)je te stemmen. |
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Tsja, dat zit er meestal wel in Ik heb ook niet echt gestemd op vrienden, maar op de PP die ik zelf mooi vind |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat is wel de bedoeling, daarom is het ook zo fijn dat Voogeltje het weer mogelijk heeft gemaakt om kleine plaatjes te nestelen tussen de urltags door middel van de tag timg Zo kun je veel plaatjes zichtbaar, snel laadbaar en aanklikbaar maken met een persoonlijke noot ertussen of wat ook . Hulde Voogel. |
|
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Vandaag is de laatste dag om te stemmen mensen! Vanaf morgen is de finale! Vergeet niet stemmen, mocht je dit nog niet gedaan hebben! |
|
|
nietmeer
|
ow ja goed dat je het zeg, ik mag nog één keer stemmen nu ff bedenken wie die stem krijgt |
|
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik ben gewoon vergeten te stemmen, wilde het juist de laatste dagen doen, kijken of ik nog wat invloed kon uitoefenen Vind het ook wel netjes dat ik zonder reclame te maken op de 12e plek terecht ben gekomen, als ik zie hoeveel reclame de top 10 mensen gemaakt hebben |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Ik ga zo stemmen,, alleen kan niet kiezen tussen Delenn en Naaoomii edit1: Wie het eerst reageert (of iemand anders die een voorkeur heeft) krijgt de stem, tenzij ik alsnog van gedachte verander edit2: Die van DreamerTje is ook wel goed.. Wat lastig kiezen edit3 (ja ik blijf bezig ): Die van Naaoomii heeft het beste kleur/foto gebruik, maar onderaan toch iets gepromoot om te stemmen (en dat moet ik niet ) Die van DreamerTje is orgineel met een interview met haarzelf, al staan daar wat filmpjes onder.. Vraag me niet waarom maar ik vind op die manier filmpjes minder leuk En Delenn heeft juist de eenvoudigheig behouden zonder quote of offtopic tags, en een goede/overzichtelijke alineaindeling.. Maar toch is het een beetje weinig opgemaakt.. Moeilijk Morgen beslis ik, ga nu slapen. Truste |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Jersan: ow ja goed dat je het zeg, ik mag nog één keer stemmen nu ff bedenken wie die stem krijgt sushi! |
|
|
ledi Oudgediende
@lucb1e: Wat dacht je van de PP van Hans Steen? Die heeft met 1 filmpje zijn levensgeschiedenis verteld en daarnaast nog wat materiaal aangebracht om de PP aan te kleden. Dus geen onrustige toeters en bellen. |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Ondanks de reclame onderaan is die van Naaoomii toch het beste. Ik stem op haar;) |
|
|
nietmeer
|
Hallo jongens! Ik heb een reclameposter t.b.v. mijn schitterende Persoonlijke pagina gemaakt! |
|
|
ledi Oudgediende
O jee Tis, en het is nog maar 3 dagen. Wie heeft er een idee hoe Tis gelijk kan komen met Naaoomii, want dan hebben we 2 winnaars. Dat zou leuk zijn. |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Laat mij eindigen op 10 stemmen of meer. Geen 9.. |
|
|
nietmeer
|
@ ledi Kijk, dat is nog eens een goed idee! Kom op, jongens: samen op nummer 1 staan, is leuker dan daar alleen staan! Vindt Naaoomii ook! |
|
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
ja Tis, maar we kunnen ook de bovenste 5 schrappen dan hebben we 4 winnaars met 7 punten |
|
|
nietmeer
|
Oja, dat kan natuurlijk ook! |
|
|