MPPV 08 komt er aan |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
kan je op jezelf stemmen? vaag dat hoort niet, lijkt me |
|
nietmeer
|
Wie wil er op mij stemmen?! |
|
Andreesie Oudgediende
|
@bv: ligt eraan of je een mooie pp hebt |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Wedden dat de mijne bij de MPPV2009 de lekkerste is? |
|
lentebriesje Erelid
WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
ik heb nog 1 stem ''te koop'' als je dit leesthowerde how voordat ik gebutwipped wordt door admins ben je slimmer als de restde eerste die mij aan het lachen krijgt krijgt een stem dus... en verdien je een stemkom maar op met die berichtjes.... dus msg me als je dit leest...hoop paar leuke berichtjes te ontvangen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@lentebriesje: ik heb vandaag meerdere mopjes op het Forum gezet. Misschien kun je daarom lachen???? Toch zou ik maar niet op mij stemmen, want ik doe helemaal niet mee met mijn PP. |
|
Andreesie Oudgediende
|
@lentebriesje: *er komt een ehbo verlener de klas binnen en vraagt* wat meot je doen als jullie meester op een warme zomerdag een zonnesteek oploopt? zegt jantje: naar de schaduw slepen en langzaam koud maken! |
|
nietmeer
|
Hmmzzz... nog tenminste 30 stemmen nodig om in de top te komen en minimaal twee om TeunSr te verslaan... denk dat ik me maar terugtrek uit de verkiezing |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik heb nog 1 stem over En ik denk dat ik al weet naar wie die gaat, maar dat verklap ik niet |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Naar mij |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik heb nog twee stemmen.. |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
ik heb geen stemmen meer maar ik ben ook alweer 1 iemand vergeten waar ik op heb gestemd |
|
ledi Oudgediende
@Cootje: waarom zou je je terugtrekken: het enige wat van belang is is dat je in de Top Tien staat. Want nu is nog maar een voorverkiezing. Bij de eigenlijke verkiezing moeten wij straks kiezen uit de 10 hoogsten. Daarom mensen die nog niet gekozen hebben: stem NIET op degenen die hoog in de lijst staan, maar op mensen die nog buiten de top10 vallen en die je er graag in zou willen zien. |
|
nietmeer
|
Ledi heeft het goed toch hoop ik dat Pluppel in de lijst blijft staan, die krijgt in de volgende ronde mijn stem |
|
nietmeer
|
Quote Arya: ik heb nog twee stemmen.. Quote judywesl: ik heb geen stemmen meer maar ik ben ook alweer 1 iemand vergeten waar ik op heb gestemd ik heb ze nog alle drie ik moet ze maar eens gebruiken binnenkort |
|
nietmeer
|
@Ghost, stem op mij ik heb nog één stem |
|
nietmeer
|
@jersan, stem jij dan op mij of heb je dat al gedaan? |
|
nietmeer
|
Ghost, dat heb ik nog niet gedaan ik weet niet eens wie er op mij gestemd heeft |
|
nietmeer
|
ik nog niet in ieder geval ma dat wist je al |
|
Meissie32 Erelid
WMRindex: 20 OTindex: 3.965
|
Nou ik ben al heel blij met mijn 3 stemmen hoor.. |
|
nietmeer
|
ik wil meer stemmen! En linctus ook (zie zijn blog, vandaag met BadNews...0 |
|
nietmeer
|
|
|
ledi Oudgediende
Dat heb ik gezien. Helaas zijn mijn stemmen op. Je zult dus reclame voor jezelf moeten maken, want er zijn nog genoeg mensen die nog niet gestemd hebben. Ik zal vast beginnen: Stem Cootje !!! |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik heb 3 stemmen whoehoe |
|
ledi Oudgediende
Wees er maar zuinig op Linctus. Ik heb spijt de mijne zo bijtijds te hebben uitgedeeld, want nu wordt het juist spannend wie de top tien bereiken. |
|