WMR bowling 11 24 oktober 2009 |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Mikke: Hihihi dan gaan we Kpuc z'n huis uitslepen! Ik zie al de demonstratieborden voor me: . - Geen bowling zonder Kpuc . - Kpuc hoort erbij! |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
t heeft geen zin, besluit staat vast, heb plezier en doe geen moeite. |
|
nietmeer
|
Maar Kpuc, waarom? |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Mikke: Maar Kpuc, waarom? Ja, vraag ik me ook af .. |
|
Kpuc Oudgediende
Ik kom definitief niet, geen zin in gezeik want er komt gezeik. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
We kijken't aan brat Utrecht is groot genoeg en anders is er altijd Slot Zuylen nog *boink* |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik kom of niet Mag niet bowlen voor mn nek, en ik heb eigenlijk geen zin om alleen maar te komen om toe te kijken, maar aan de andere kant lijkt het me wel leuk. Maar ik heb ook nog zoveel andere dingen te doen Beslissingen nemen is niet mijn sterkste kant denk ik |
|
Kpuc Oudgediende
Ik ga definitief niet.. |
|
Relpa Oudgediende
@gothic, Jij blij dat je het pas een dag ofzo 'van te voren' definitief kan maken |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
En die dag zit ik nog heel lang te twijfelen, geloof me |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
Op advies van Relpa en na wijs beraad van mezelf, tok, geen gejank en gezeik, ik ga bowlen |
|
Tom-Servo Oudgediende
WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote Kpuc: Op advies van Relpa en na wijs beraad van mezelf, tok, geen gejank en gezeik, ik ga bowlen Gelukt. We hebben hem zover gekregen dat hij gaat. |
|
Kpuc Oudgediende
Het is dat het bitter kruid me wakker schudt Tom |
|
Relpa Oudgediende
Bogum hvala bratets *Écht de enige manier makker we willen ons nog wel kunnen aankijken in de spiegel toch zeker* ? *boink* En wee degene die dwars ligt |
|
Kpuc Oudgediende
Njah, dwarsliggen is niet van toepassing, heb ik eens gedaan en dat beviel me niet echt van mezelf brat.. |
|
Relpa Oudgediende
Van dwarsliggen is nooit iemand wijzer geworden brat |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
joehoe |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Kpuc: Op advies van Relpa en na wijs beraad van mezelf, tok, geen gejank en gezeik, ik ga bowlen Jeeeeeeeeej |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Op advies van Relpa en na wijs beraad van mezelf, tok, geen gejank en gezeik, ik ga bowlen Dat is nou de juiste instelling Ik ben blij dat je tot deze conclusie gekomen bent |
|
nietmeer
|
Jeeeeej *doet gek dansje met Kpuc* |
|
Akroma Senior lid WMRindex: 41 OTindex: 524 Wnplts: Rotterdam
|
Mooi zo, hoe meer zielen, hoe meer vreugd |
|
Invisible Oudgediende
WMRindex: 3.730 OTindex: 5.186
|
Ik schrok al toen ik KPUC niet meer in de lijst zag staan (en nog steeds niet zie staan overigens) In de loop van de maanden hier heb je toch bepaalde mensen die je wel eens live wil ontmoeten. En KPUC hoort daar zeker bij als gewaardeerde tegenstander in vele discussies. En waarom zou er geseik komen? Iedereen houdt zich toch aan de code dat we NIET forummen of WMRen daar, maar gewoon off elk topic bowlen? We kunnen daar misschien wel straffen op stellen zoals die in Asterix en de Helvetiers bij het fonduen.... |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Op advies van Relpa en na wijs beraad van mezelf, tok, geen gejank en gezeik, ik ga bowlen dank je Kpuc vind ik errug leuk |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kan ik weer winnen van Wilco |
|