Storingsmeldingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Arnostat komt verloopig even niet meer terug. De hostingprovider waar ze zaten was uit het niets failliet dus hebben ze vanmiddag snel de servers (alles bij elkaar 20>) moeten verplaatsen naar een ander datacenter. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Das minder maar goed, ik heb een manier gevondenn om die te omzeilen, de adds zijn gewoon toegelaten maar dat ding vertraagde t zo dat ik m had geblokkeerd |
|
Kpuc Oudgediende
Jacodenni's blog verwijst hier naar toe |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Waar gebeurde dat? |
|
Kpuc Oudgediende
In zijn laatste blogpost |
|
Kpuc Oudgediende
Bij Jannick verwijst m wel goed, ik krijg hier benee dit |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Musketier4real: Bij Jannick verwijst m wel goed, ik krijg hier benee dit dat krijg ik dus ook # Sorry, try another search! No users were found matching the realname "jacodenni". # Sorry, try another search! The user "jacodenni" could not be found. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ehm.. heb ik dat nou, of refresht de jarigen ding niet meer? hij staat al een paar dagen op dezelfde jarigen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Volgens mij is nu de lijst ververst en kun je lezen dat Arya en Pos allebei jarig zijn.(Gefeliciteerd allebei!) Overigens heel grappig: volgens die lijst wordt The Outlaw 78. Bij zijn profiel staat echter dat hij 68 zou zijn. Dus tijdens zijn lidmaatschap van ruim een jaar is hij 10 jaar ouder geworden. |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
het plusje van mn Jarigen word bij het openen geen minnetje . tis een detail, maar toch. en nog iets, soms als ik mn pagina refresh krijg ik mijn " blog reacties" niet te zien |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
niet ergs maar ik merkte dat het in-en uitklappen van de jarigen niet helemaal goed werkt. het blijft een plusje in plaats van dat het een minnetje word. schoonheidsfoutje, maakt geen donder uit . |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@David; lees de post van Tom is.. |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
"De hostingprovider waar ze zaten was uit het niets failliet"
Waarschijnlijk DIS hosting, en gelukkig worden alle activiteiten van die provider overgenomen. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Foutje, sorry, dubbele artikel weggehaald en nieuwe voor in de plaats gezet. |
|
nietmeer
|
Kan mijn lijstje voor jubilarissen niet meer uitklappen! Is wel lastig.. |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Troost je, ik ook niet. |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Cootje68: Kan mijn lijstje voor jubilarissen niet meer uitklappen! Is wel lastig.. Jubileum -- lululutJJ 1 jaar lid theodouma 1 jaar lid vire 1 jaar lid StealtH 1 jaar lid eddo 1 jaar lid Ysklontje 1 jaar lid daniel120 1 jaar lid Ventje 1 jaar lid retanik 1 jaar lid Hier je mag de mijne hebben. Ik kan hem niet inklappen. |
|
RonHunter Oud Moderator
Het lukt wel als je eerst je lijstje aanklikt en vervolgens je pagina vernieuwd. |
|
sjatter Oudgediende
Ja idd de + aanklikken en f5. |
|
RonHunter Oud Moderator
Technisch vernuft hè???? |
|
nietmeer
|
Okee, doet t weer Verwijder m'n storingsmelding maar |
|
RonHunter Oud Moderator
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote RonHunter: Neejuh Coot, die blijft bewaart voor het nageslacht..... En mogelijk heb je het over enige tijd nodig als alibi. Je weet maar nooit waar storingen nog eens goed voor zijn. |
|
sjatter Oudgediende
Quote ledi: En mogelijk heb je het over enige tijd nodig als alibi. Is dit een storing? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
in VDS zie ik een topic bovenaan staan dat door Sjaak is aangemaakt in 2006 en waarop scoob2000 net gereageerd heeft. Maar ik zie geen titel en als ik op de reactie van scoob klik krijg ik een lege pagina. |
|