Storingsmeldingen |
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Kunnen er geen filmpjes meer in bloguitleg?? Ik kan ze wel plaatsen maar ze verschijnen niet. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Foutje bij het onderstrepen in de nu online lijst?
Ik heb dat uitgeschakeld en toch is het bij mij onderstreept.. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Nu nog? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nee, nu niet meer |
|
Tovernaar
|
De zoekmachine werkt niet naar behoren. Als je bijvoorbeeld zoekt naar kip. En je drukt op de laatste helft van alle pagina's krijg je geen resultaat. Misschien handig om die eens te verbeteren? |
|
Voogeltje Administrator
Dat probleem zit niet bij ons het is namelijk een google custom zoekmachine. Google geeft altijd aan dat er x aantal pagina's zijn alleen klopt dat soms niet. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Voogeltje: Dat probleem zit niet bij ons het is namelijk een google custom zoekmachine. Google geeft altijd aan dat er x aantal pagina's zijn alleen klopt dat soms niet. Dat ligt er dus aan via welke server van Google het komt. Er wordt namelijk de eerste de beste vrije lijn gepakt. Dus kan het zijn dat je de ene keer via Australië gaat en een andere keer via Engeland. |
|
Tovernaar
|
Quote Peter Willemse: Quote Voogeltje: Dat probleem zit niet bij ons het is namelijk een google custom zoekmachine. Google geeft altijd aan dat er x aantal pagina's zijn alleen klopt dat soms niet. Dat ligt er dus aan via welke server van Google het komt. Er wordt namelijk de eerste de beste vrije lijn gepakt. Dus kan het zijn dat je de ene keer via Australi� gaat en een andere keer via Engeland. Oh zo, wist het niet. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Hihi, Voogeltje heeft het kennelijk zwaar, want nu maken de smileys weer amok. Sterkte Voogeltje! |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ben ik de enige bij wie wmr zo traag is? Ook is wmr regelmatig niet bereikbaar. Is al de hele middag zo. Andere sites heb ik geen last. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Nu ook weer, weer onbereikbaar. |
|
Duke Actief lid WMRindex: 96 OTindex: 5 Wnplts: Avalon
|
Je bent idd. niet de enige hoor, hier gaat het soms ook vreselijk traag. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Best kans dat Mmore aan't 'knutselen' is Vorige keer was het ook zéér tijdelijk die vertragingen edit: lees de vorige pagina maar eens na |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik hoop het, anders ben ik weg. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Geef mij maar weer de schuld.. Ik ben niets aan het doen |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Snellere computer nemen of niet te veel zooi der op zetten helpt ook wel eens. En wat te denken van schijfopruiming of defragmenteren??? |
|
Relpa Oudgediende
@Mmore, Dit was er vorige keer (een paar weken terug) volgens Voogel aan de hand: Quote: 16-02-08 23:16:56 - Quote deze reactie Voogeltje Administrator
OTindex: 1381 Weblog: klik Mogelijk dat er zojuist een backup draaide van de database. Normaal merk je hier weinig van maar nu dus wel. edit: Klopt Mmore, was rond 22.00 uur (gaat mij toch boven m'n pet ) |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Yea maar die draait 's avonds, neem ik aan. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote RonHunter: Snellere computer nemen of niet te veel zooi der op zetten helpt ook wel eens. En wat te denken van schijfopruiming of defragmenteren??? Allang gedaan. Ik snap er geen hol van. Hij is zo traag als Stoffel. Hopelijk morgen beter, want dit is kilo uniform tango. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik verwaxht dat de site over een paar minuten traag gaat doen (niet dat ik er iets mee te maken heb, maar is het zo dat de site om het uur om vijf over langzam wordt?) |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Als WMR bij mij traag wordt, ga ik er even uit en direct weer in en dan is er niets meer aan de hand en draait het weer gewoon. |
|
Voogeltje Administrator
afbeeldingHier kan je een grafiekje zien van de load op de server en alles onder de 1 is goed. |
|
Voogeltje Administrator
Nog even een aanvullig, vandaag zijn er 625 pagina's geweest die meer dan een seconde nodig hadden om te laden (tijd onderaan de pagina). Op een totaal van 100.000> |
|
Relpa Oudgediende
Zes 'pro-mille'...net iets meer dan bijna niets |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
laadt prima hier met wat aanpassingen en blocks van bijv. arnostat |
|