Storingsmeldingen |
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Quote Musketier4real: Dat wordt een groter scherm ritselen Posje Ik ga mijn scherm met keilbouten vastzetten aan mijn burea |
|
nietmeer
|
of dat reactievak weer de normale grootte geven |
|
nietmeer
|
Quote positivily: of dat reactievak weer de normale grootte geven kan inderdaad ook. Slim |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote positivily: of dat reactievak weer de normale grootte geven stuk goedkoper ik heb ook niks aan dat breder vak om eerlijk te zijn |
|
nietmeer
|
Doordat dat reactievak verbreed is loopt bij mij, omdat ik grotere letters heb, de lay-out helemaal de soep in |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Het vak is nu iets smaller, maar het probleem blijft dat het ondoenlijk is om ook hier rekening mee te houden bij het maken van de site. |
|
nietmeer
|
Maar omdat je het nu iets kleiner hebt gemaakt loopt nu niet de lay-out meer bij mij in de soep thnxx Voogel |
|
Voogeltje Administrator
Vooruit dan maar, het is nu 45 ipv 40. Met 48 is het dus te breed. |
|
nietmeer
|
ik zie gelijk het verschil, en het reactievak is ook nog redelijk groot |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Geen time-outs meer gesignaleerd?
|
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
tab-enter bij het versturen van mailtjes doet het niet bij mij Ik heb nu al 3 keer achter elkaar geprobeerd een mailtje te versturen en ik doe automatisch tab-enter |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
na alleen tab springt de selectie naar een link die zich boven deze regel bevindt: Quote: WaarMaarRaar jaargang 6 - datum laatste artikel : 13-02-2008 20:00 - aantal artikelen : 9884 de link verwijst naar http: www.waarmaarraar.nl |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hoe kan iemand die vandaag om 9.22 online was een blog om 9.36 online gooien? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zucht, ik wil twee keer een mailtje beantwoorden naar Ron en beide keren stink ik er in, tab enter werkt niet meer met verzenden. |
|
Voogeltje Administrator
Mmore, tab goeroe! |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Voogel, mooie donder ben je ook, verwip je zijn werk en mag hij t nog oplossen ook, geweldig |
|
Voogeltje Administrator
Quote Theemonster: Hoe kan iemand die vandaag om 9.22 online was een blog om 9.36 online gooien? Hij staat op de tijd dat je online kwam... Die tijd ververst eens in de 5 minuten ongeveer. Als je voor die tijd weg gaat gebeurd dat niet. |
|
Theetje Oudgediende
Maar iemand was om 9.22 online volgens zijn profiel en heeft om 9.39 (ik had me vergist) een blog gepost, hoe kan dat dan? daar zit 17 minuten tussen.. |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Tis net als bij de spoorwegen, Thee. Even vertraging.;) |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
De link die onder de geüploade foto staat werkt niet, er moet nog /imageupload tussen;) |
|
Voogeltje Administrator
10 punten voor alweerdood het was inderdaad niet goed. |
|
Theetje Oudgediende
Toen ik vanavond een smsblog verstuurde kreeg ik het bericht terug dat die online stond, maar ondertussen kreeg ik ook het bericht van 3010 dat het keyword niet goed was.. Daarom heb ik dus nu een halve sms blog.. |
|
Voogeltje Administrator
dan was het niet een smsje, nieuwe telefoons gaan vanzelf verder in een nieuw smsje wat door de ontvanger weer tot1 bericht wordt samengevoegd. Onze provider kan dat helaas (nog) niet. |
|
Theetje Oudgediende
Je kan even mijn sms blog bekijken Daar zal je zien dat het nog lang niet 1 berichtje was. Mijn telefoon geeft aan hoeveel tekens ik nog heb, hij gaat neit automatisch over in een nieuwe. ik had nog een paar tekens over.. En ik heb me daar altijd aan gehouden en is nog nooit mis gegaan omdat ik weet dat hij dat niet pakt.. |
|
Theetje Oudgediende
@Voogel; Kijk maar het verschil in tekens, de bovenste is dinsdag wel goed gegaan en de onderste ging toen net mis... "Er zit tegenover mij in de trein een jongeman. Hij zit er nu 4 minuten. Ben jaloers. Hij heeft in die tijd een rubiks kube gedaan. " "ik ben aan het kijken bij de generale repetitie van Wouter. Hee" |
|