Storingsmeldingen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dan neem ik aan dat er gewoon niet op is gereageerd David.. |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
als je er op klikt zie je wel een bel reacties erop kpuc even verder kijken jij |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
ik zie een poll met ijsje maar ik kan niet reageren en er hebben al heel veel mensen gestemd... hoort dit? |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
kan, dat kan per ip adres maar een keer (stemmen), dus heeft er iemand anders in het huis waar je bent wss al gereageerd |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
dat kan niet want ik ben de enige die actief is op WMR |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Bij mij werkte de poll wel Misschien je moeder even wezen kijken op WMR en gestemd? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
De servers vonden elkaar even niet aardig zojuist waarna ze elkaar een herstart gaven. Dat laatste ging niet helemaal goed |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hahaha Dat werkt niet zo goed Nja, ze doen het weer |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
lastblogre.php en ongetwijfeld ook jaarlid.js.php, de bestanden die de Javascript voor de jubileum en laatste blogreacties moet genereren, filteren helemaal niet op quotation marks het faalt dus hartstikke als iemand die gebruikt en bied mogelijk zelfs een security risk In normaal Nederlands: als bij jullie ook de laatste blogreacties opeens niet meer te zien zijn, het komt hierdoor en zal vast wel spoedig gefixt worden |
|
Pablo Oudgediende
|
Hmm... blijkbaar word alleen de titel niet gefilterd, maar toch.. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Nou ja, storing...maar tis een foutje wat ik wel vaker tegenkom: dan typ ik iets in in de zoekbox, dat vindt hij een blog, dan klik ik daar op en dan kom ik op de algemene blogpagina van die persoon maar niet in dát blog en vaak ook helemaal niet op de juiste pagina! Dan heb ik er dus niks aan |
|
Pablo Oudgediende
|
@Delenn, kunnen ze niks aan doen ligt aan de zoekmachine van Google, ze houden die pagina dan circa een week gecached, en als je hem na een paar dagen opzoekt via de zoekmachine is de blog inmiddels alweer een paar pagina's gezakt |
|
Delenn Oudgediende
@Pablo; das ook raar als ik het via google zoek trouwens vindtie hem wel vaak goed |
|
Pablo Oudgediende
|
Okay dat is raar het is in principe dezelfde zoekmachine Misschien worden er gewoon andere parameters meegegeven als je vanaf WMR ermee zoekt |
|
Delenn Oudgediende
hmm nou ja, maakt ook niet uit, als er toch niks aan gedaan kan worden. Bedankt Pablo voor de uitleg |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Als je iemands ava opslaat en je uploadt hem, dan is degene met de origenele ava zijn ava kwijt |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Is er soms een storing? WMR is zo langzaam |
|
Voogeltje Administrator
Bij Youtube hebben ze wat aangepast waardoor de previews niet meer werken bij Beelden |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, dat wordt zoeken naar een workaround Voogel |
|
Voogeltje Administrator
En hop, het werkt weer normaal |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
waar zouden we zijn zonder jou? |
|
Kameleon Oudgediende
Gio, slijmbal |
|
Pablo Oudgediende
|
@kam: hij heeft anders wel gelijk hoor |
|
Kameleon Oudgediende
Dat ontken ik ook niet hoor Maar Gio begint zo te slijmen dat ik uitglij hier |
|
Pablo Oudgediende
|
Hoezo? Jij bent zo droog bezig dat er geen mogelijkheid is om uit te glijden van Gio's nattigheid |
|