Storingsmeldingen |
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Het ligt niet aan jou Iemand moet er ff naar kijken. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Gisteren al een paar keer, en vandaag ook zie ik bij een aantal reacties van mij, dat mijn avatar niet zichtbaar is, of dat er bepaalde smileys niet zichtbaar zijn in de geplaatste reactie. Waaraan zou dat kunnen liggen? |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@emmertje: Ik denk dat je even de boel moet opruimen "Tijdelijke Internet Bestanden" ga naar "Extra", "Internet Opties" en klik op "Bestanden verwijderen...". |
|
Madelief Erelid
WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
mijn pp is weg |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nee Sjatter, ik heb het ook al een paar dagen. Aan koekjes ed ligt t niet |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
sjatter: Daaraan ligt het in dit geval niet; ik ruim zéér regelmatig de boel op. Zou het niet kunnen liggen aan de servers van WMR? Op andere internetsites heb ik nergens problemen mee |
|
sjatter Oudgediende
@Madelief: Ik heb net een bericht op je pp gezet. |
|
Kpuc Oudgediende
Sjatter, er is wel een pp, maar geen inhoud, die wordt nu net niet weergegeven |
|
sjatter Oudgediende
@emmertje: Dan zou ik er toch ook last van moeten hebben. |
|
Madelief Erelid
WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
ja idd Kpuc...er is geen inhoud... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Als ik op de reacties van RonHunter en Enkie klik op het flauwe moppentopic kom ik op pagina 87 terecht en niet 88 Ook krijg ik hun reacties niet te zien Edit: Nu weer wel |
|
Kpuc Oudgediende
Wat het ook was, de laadtijd van wmr is weer top |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ik heb anders nergens last van hoor Kpuc |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
hier is een probleem . bij dit topic heb ik als laatste een reactie geplaatst, deze staat op pagina twee maar daar is bijna niet bij te komen. er mist namelijk een linkje naar pagina twee . . er staat dus 1 maar er hoort 1 2 te staan. . |
|
nietmeer
|
@dvh er staat 1 2... |
|
Kpuc Oudgediende
Nos, bij mij dus ook niet Edit, en nu dus wel na de reactie van lentebriesje WMR, je bent vaag aan t worden en er is ergens t een en ander mis, Voogel, genees je kindje alsjeblieft |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
daarnet zag ik niets maar het werkt nu weer . |
|
nietmeer
|
Als iemand een plaatje gebruikt en je drukt daarna update dan zie je de code in plaats van het plaatje afbeeldingDruk maar update |
|
nietmeer
|
als ik een reactie op mijn blog edit, en mijn reactie op de reactie erbij zet, dan op 'Verzenden' klik, dan ga ik eerst naar het scherm met 'blogpost/reactie opgeslagen' ofzo, en dan meteen door naar 'Ik weet niet wat je zoekt maar wat je zoekt bestaat niet'. waarom? |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Serieuze bug: Waarom wordt de top 8 in beelden al iets van suuuperlang niet meer geupdate? hij staat nu al een week zo |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
De hele tijd als ik heb gereageerd op een reactie van mijn blog (ja, vat je 'm? ) dan krijg ik eerst dat die reactie is aangepast, en meteen daarna: Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet. Oplossing? Had er gister ook al last van nl.. |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Naaoomii: En die reactie staat er wel bij. Ik krijg het ook al sinds gister. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Gothic, ja de reactie staat er wel... Maar het blijft lastig.. Ik dacht, ik kaart het eventjes aan |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jaa daar had ik vandaag ook ineens last van Alleen ik wist niet hoe ik 't moest omschrijven Dankje Naomi |
|